I hovedrollene har vi:
Ingunn, spilt av: Viktoria Winge
Jannicke, spilt av: Ingrid Bolsø Berdal
Eirik spilt, av: Tomas Alf Larsen
Morten Tobias, spilt av: Rolf Kristian Larsen
Mikael, spilt av: Endre Martin Midtstigen
---- Skrev først et fint lite sammendrag av filmen, men da dette kan avsløre litt for mye skriver jeg bare min egen lille mening
Kan vel først si at Viktoria Winge er kåret til norges mest sexy kvinne..
Selv om hu har mer det pene, uskyldige nabojenta følelsen over seg, noe som iallefall vises i filmen.
Forventningene mine til denne filmen var ikke spessielt høye da det var en norsk film, kan ikke si at jeg har i stor grad har blitt imponert av tidligere filmer produsert i Norge.
Denne holdningen til filmen gjorde dog filmen hakket tøffere, det å komme inn i en kinosal uten høye forventninger og ganske avslappet forhold til filmen gjør en evt god film bedre hvis man har åpent sinn.
Filmen har en fin linær spenningskurve med noen peaks innimellom, da i motsetning til veldig mange andre grøssere starter den ikke med et smell.
Før filmen startet var det trailer til "Grudge 2" og da satt samtlige jenter rundt meg å hylte.. Slo meg da at jeg noe som dette også kom til å hende under selve filmen.. Noe det faktisk gjorde.. ganske ofte..
Filmen er fylt med humor, litt småromanse/koslige stunder og en god del skrekk.
Ganske gla ble jeg da jeg filmen ikke var noen Gore film.. med blod og innvoller over alt, men som var bassert litt mer rundt handlingen og ikke bare blodspruten.
fuck it..
Se filmen og bestem dere selv..
Terningkast: