Help - Search - Members - Calendar
Full Version: I Got A A Traget For Artillery!
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.logicbomb
Gutter og jenter, mye snakk i det siste har fått det til å klø i fingrene mine.. og har en skikkelig god plan her, for de av dere som har Battefield1942.. kan ikke vi 'get togheter' i ny og ne og spile med\mot hverandre.. evt. Lage en bigwar som vi promoterer på bf.no.. og kanskje i wow ? , se hvor stor intressen er.. Lola ordnet\ordner vel server gikk jeg ut ifra ? smile1.gif

Uansett, tilbakemelding er en fin bil!
dsr.ghod
Jeg kommer til å spille på alle maps til flyene blir usakelig gode, derretter kommer jeg til å holde meg på inf maps
dsr.colin
Jeg er med!
minimissi
jeg har bare bf vietnam:(
ess
Lett jeg stjeler noen sin bf og joiner selvom jeg ikke er veldig pro fix14.gif men er sykt morro da smile1.gif spilt alt formye cs opp igjennom, JA vet det ikke er det samme fix14.gif men kan skyte folk!
dsr.zod
Mye LANs og bf2 trening for tiden, men jeg er med når det ikke krasjer med noe annet smile1.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.zod @ Oct 13 2006, 08:26 ) *
Mye LANs og bf2 trening for tiden, men jeg er med når det ikke krasjer med noe annet smile1.gif

Det du sier er at du er med så lenge jeg ikke spiller grunnet at du vet ikke hvor din bf42 er? fix14.gif

Hihi. *plage*
dsr.delana
er med jeg :D og i motsetning til ess så har jeg faktisk bf 1942 :P
dsr.zod
QUOTE (dsr.ghod @ Oct 13 2006, 11:56 ) *

Det du sier er at du er med så lenge jeg ikke spiller grunnet at du vet ikke hvor din bf42 er? fix14.gif

Hihi. *plage*

Du spille online FPS igjen, tror det ikke før jeg får se det gas.gif
ur liek pwned by azeroth
dsr.ghod
QUOTE (dsr.zod @ Oct 16 2006, 10:03 ) *
QUOTE (dsr.ghod @ Oct 13 2006, 11:56 ) *

Hihi. *plage*

Du spille online FPS igjen, tror det ikke før jeg får se det gas.gif
ur liek pwned by azeroth

Jeg gjorde en effort mtp å finne cd key, helt til jeg fant ut at jeg hadde Beta access evil.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.