Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bueskyting
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.lasissi
fix05.gif
dsr.jaw
linken er hvor ??
dsr.lasissi
Den er jo inni smilyen den jaw..... a6.gif
dsr.coyote
brett nr 10 her..
dsr.jaw
Den var ikke der første gang jeg sjekket posten.
dsr.lasissi
QUOTE (dsr.jaw @ Oct 8 2006, 13:17 ) *
Den var ikke der første gang jeg sjekket posten.

Høres ikke riktig klokt ut Jaw!
dsr.magican
rundt lvl 20 ble dette latterlig lett.....orket ikke mer på lvl 28....kunne sikkert holdt på til lvl 100... a5.gif
dsr.lasissi
QUOTE (dsr.magican @ Oct 8 2006, 23:58 ) *
rundt lvl 20 ble dette latterlig lett.....orket ikke mer på lvl 28....kunne sikkert holdt på til lvl 100... a5.gif

Sikkert....blir myyyye vanskeligere rundt lvl 68!!
dsr.coyote
QUOTE (dsr.lasissi @ Oct 9 2006, 20:31 ) *
QUOTE (dsr.magican @ Oct 8 2006, 23:58 ) *

Sikkert....blir myyyye vanskeligere rundt lvl 68!!

Gi meg Print scren som bevis..

Tror det er none som ikke hely følger guds 10 bud her..
dsr.magican
for en gjeng, da måtte jeg gjøre det en gang til bare for å ta print screen. Ja ja, her har dere lvl 28. Også denne gangen gadd jeg ikke mer. wanker.gif

mhm
dsr.coyote
QUOTE (dsr.magican @ Oct 10 2006, 08:12 ) *
for en gjeng, da måtte jeg gjøre det en gang til bare for å ta print screen. Ja ja, her har dere lvl 28. Også denne gangen gadd jeg ikke mer. wanker.gif

mhm

YES eg fikk en lett lurt bergenser på kroken.

Skjønner ikke at du orker å sitte så lenge..

Å til å med gjøre det 2 ganger.. ler..

GJ MAGI
dsr.stoffis
Koffor .doc magi? koffor? fix14.gif Hørt om å lime inn i paint elns? a5.gif

Btw, latterlig kjedelig spill:p
dsr.lasissi
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 10 2006, 15:53 ) *

mhm

GJ MAGI

Tipper du ikke kommer lengre enn maks lvl 20 Coyote!
dsr.magican
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 10 2006, 13:53 ) *

mhm

GJ MAGI

det var en ny måte å svelge stoltheten sin på. At jeg pawnet deg i pilskytterspill med strek menn... buttrock.gif

QUOTE (dsr.stoffis @ Oct 10 2006, 14:37 ) *
Koffor .doc magi? koffor? fix14.gif Hørt om å lime inn i paint elns? a5.gif

Btw, latterlig kjedelig spill:p

Hmm, jeg har aldri vært og kommer aldri til å bli veldig god på pc. Så dere får nok leve med litt .doc også i fremtiden... ok.gif
dsr.coyote
kom til 17 da.. Men skal nok slå deg lille mann. smile1.gif
dsr.coyote
det var en ny måte å svelge stoltheten sin på. At jeg pawnet deg i pilskytterspill med strek menn... buttrock.gif

Da har eg endelig greid det.. Å til 100 kommer du ikke.. for ja det er lett en stund.. Men deven det kommer folk når man nærme seg 40.. For å si det slik.. Eg har aldri vert mer sliten i en finger,, Ikke når eg koze med dama en gang e eg så sliten i fingeren,,

Så lille bergenser.. greier du å slå denne.. E klar for en ny utfordring..
dsr.lasissi
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 12 2006, 06:00 ) *

Da har eg endelig greid det.. Å til 100 kommer du ikke.. for ja det er lett en stund.. Men deven det kommer folk når man nærme seg 40.. For å si det slik.. Eg har aldri vert mer sliten i en finger,, Ikke når eg koze med dama en gang e eg så sliten i fingeren,,

Så lille bergenser.. greier du å slå denne.. E klar for en ny utfordring..

Spørs om ikke Maggi må svelge sitt første skikkelige nederlag i denne typen spill. Tipper han ikke makter/orker mer!
dsr.kraxstina
lvl 4 fix03.gif
dsr.magican
OMG
Denne gangen var det så lett at jeg bestemte meg for å drite i lvl, heller gå for poeng. Men ved 40 000 poeng så gadd jeg ikke mer... wanker.gif
dsr.coyote
QUOTE (dsr.magican @ Oct 12 2006, 23:45 ) *
OMG
Denne gangen var det så lett at jeg bestemte meg for å drite i lvl, heller gå for poeng. Men ved 40 000 poeng så gadd jeg ikke mer... wanker.gif

Det e jo ikke no problem å gå for poeng.. Det e jo bare å stå på level 24-25 å plukke.. Da e det jo ikke snakk om ferdigheter, bare rein tolmodighet..

Blir litt vanskelig å sitte med det på jobb.. Når man kan bli forstyret.. Få se om eg ikke slår dine 40K en gang hjemme, Men skulle ikke være no problem dork1.gif
dsr.magican
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 12 2006, 22:22 ) *

OMG

Det e jo ikke no problem å gå for poeng.. Det e jo bare å stå på level 24-25 å plukke.. Da e det jo ikke snakk om ferdigheter, bare rein tolmodighet..

Blir litt vanskelig å sitte med det på jobb.. Når man kan bli forstyret.. Få se om eg ikke slår dine 40K en gang hjemme, Men skulle ikke være no problem dork1.gif

lykke til.... ok.gif
NeMo^
QUOTE (dsr.magican @ Oct 13 2006, 08:07 ) *

OMG

lykke til.... ok.gif

jeg begynner i hvertfall å skjønne hvorfor jeg ikke ser snurten av dere i AAO! fix14.gif
dsr.magican
QUOTE (dsr.wipeout @ Oct 13 2006, 15:29 ) *

OMG

lykke til.... ok.gif

jeg begynner i hvertfall å skjønne hvorfor jeg ikke ser snurten av dere i AAO! fix14.gif

Hadde det ikke vært for de helvetes 2v2 kampene så hadde jeg sikkert rundet dette spillet..plystre.gif
dsr.lasissi
QUOTE (dsr.magican @ Oct 13 2006, 18:30 ) *
QUOTE (dsr.wipeout @ Oct 13 2006, 15:29 ) *

OMG

lykke til.... ok.gif

Hadde det ikke vært for de helvetes 2v2 kampene så hadde jeg sikkert rundet dette spillet..plystre.gif

Kjøper du deg hele veien oppover med utstyr eller tar du hele driten på strak arm uten å kjøpe en skjit?
dsr.cliff
oro1.gif
dsr.lasissi

Tok med scoren jeg kom til på lvl 40 og....som dere ser blir det svært så folksomt etter hvert! Maggi og Toyota; det er ikke vits i å prøve en gang (for ikke å snakke om at jeg ikke orker å runde det igjen!)
dsr.coyote
Famt ut det eg å.. Slet skikkelig på slutten.. Di kom heile tiden.. Å det kom nesten ingen fra vår side.

Di få som kommer.. Må man bare prøve å få i mål.. Men e litt vanskelig når di kommer heile tiden..
dsr.lasissi
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 16 2006, 01:08 ) *
Famt ut det eg å.. Slet skikkelig på slutten.. Di kom heile tiden.. Å det kom nesten ingen fra vår side.

Di få som kommer.. Må man bare prøve å få i mål.. Men e litt vanskelig når di kommer heile tiden..

Bare vent til/om du kommer til lvl 40 Coyota..da er det ikke en kjeft som hjelper deg lengre!
dsr.lasissi
Registrerer at dette ble for tungt Coyote....
dsr.coyote
QUOTE (dsr.lasissi @ Oct 20 2006, 23:50 ) *

Ikke for tungt.. Men orker bare ikke..

Har bedre ting å bruke tiden på.. ler...

Men det e ikke verst at du kom opp på lv 40 da.. grattis
dsr.lasissi
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 21 2006, 19:53 ) *
QUOTE (dsr.lasissi @ Oct 20 2006, 23:50 ) *

Ikke for tungt.. Men orker bare ikke..

Har bedre ting å bruke tiden på.. ler...

Men det e ikke verst at du kom opp på lv 40 da.. grattis

fix04.gif dork1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.