Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 60 Resto Druid ønsker å Få Join Dsr :-)
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.aliandra
Heisann, alle mann!

- Hvor er du fra?
* Er norsk, bosatt i Tønsberg :-)

- Hvor gammel er du?
* Fylte 19 år, 12 September.

- Klasse
* Går siste året på Videregående (Jippi!)

- Rase
* Night Elf Female <3

- lvl
* 60 ofc ;-)

- Spec
* Respeca meg senest idag til PvE, Restoration. Ble litt lei av Feral, og det er litt lettere å få plass i visse grupper til forskjellige steder. Jeg stortrives med å Heale :-)

- Gear
* Tja, det er en miks mellom litt epic og blåe saker, fikk Stormrage Cover igår, har Cenarion beltet, Hide of the Wild, og resten er blåe ting med god blanding av Mana Regen og Intellect/Stamina.

- Hvor mye spiller du?
* Har nå en NE Warrior med full Tier2 + 2,5. Blitt lei, så jeg sa ifra til Guilden min at jeg har tenkt til å spille på Druiden min, og de godkjente det ;-) Spiller et sted mellom 40-50 timer per uke.

- Erfaring
* Har erfaring fra ZG, AQ20 & AQ40, MC, BWL, World Bosses og de først bossene i Naxx (Med Warrioren)
Vært i ZG og MC med Druiden :-)

- Gjerne skriv litt om ambisjoner
* Er ute etter en seriøs raid guild, nye venner på en ny server og gode tider med latter :-)

Takk for dere som skjekker ut appen min, gleder meg til å høre fra dere :-) Er det noe dere lurer på, er det bare å /w Aliandra in-game!

Prekkas!
[dsr.ñitro]
Heisann smile1.gif Ka guild er du eller har du vært i?
dsr.aliandra
Er med i BladeMasters, jeg joina den guilden bare på grunn av en RL venn. Den er vel i og for seg en helt grei guild, kanskje med litt for mange unger som spammer :-P Har tenkt til å leave guilden i nærmeste framtid, hvertfall i løpet av denne uken.

Ble forresten litt bedre kjent med Jessejames, vi var sammen i MC igår ;-)

Takk igjen folkens!
dsr.jesse
hyggelig kar =)

men tror khazad ville vite hvilket guild du har vert i med warrioren din, siden det er han du har mest end-game instanse erfaring med =)
dsr.aliandra
Åja, beklager for mistforståelsen! Det er en guild på Thunderhorn som altså heter Endurance, PvE server. Har Warrioren og Druiden på 2 forskjellige servere :-)
dsr.pretana
vi holder på å diskutere søknaden.
ta kontakt med dsrfenwick neste gang du er online.
dsr.aliandra
Den er grei smile1.gif
sjef
heisann du tønsberg mann, der er jeg fra også! biggrin1.gif
dsr.aliandra
Så stilig! Kanskje vi kjenner hverandre oro1.gif smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.