Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Har du noen gang tenkt på å steke...
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.immo
Hvem av dere har hatt "the urge" for å steke Grandien med plasten på.. om så bare eeen gang?
dsr.the_legion
Syyyyyk man smile1.gif
Wicked
Immo du er nodt til aa komme deg mere ut man!!!  :oro  :oro  :loco  :loco
dsr.immo
uhm.. ja
FSK
kom på det etter 5 min..steke å steke..eg begynte i alle fall!! :(
Wicked
QUOTE (FSK @ July 15 2002,18:58)

Og naa kan du skrive det paa godt norsk faar jeg skjonte IKKE hva du mente!!  _???  Begynte du aa steke det med plasten paa??" var det ren forglemmelse???? eller en test??? og hvorfor???huh????? huh???? huh???? :evvil  :evvil  :loco
FSK
QUOTE (Wicked @ July 16 2002,04:31)

Og naa kan du skrive det paa godt norsk faar jeg skjonte IKKE hva du mente!!  _???  Begynte du aa steke det med plasten paa??" var det ren forglemmelse???? eller en test??? og hvorfor???huh????? huh???? huh???? :evvil  :evvil  :loco

Forglemelse..klokka 4 på natta,,vet egentlig ikke hvorfor jeg begynte i det hele tatt men gjort er gjort!! fix14.gif
plasten tålte mer en eg hadde trodd!!ingenting som smelta nesten!! :waww
Wicked
QUOTE (FSK @ July 16 2002,12:38)
QUOTE (Wicked @ July 16 2002,04:31)

Forglemelse..klokka 4 på natta,,vet egentlig ikke hvorfor jeg begynte i det hele tatt men gjort er gjort!! fix14.gif
plasten tålte mer en eg hadde trodd!!ingenting som smelta nesten!! :waww

Hehe forglemmelse = FYLLA???? Ikke trotthet kom igjen var arlig na!! fix14.gif
dsr.hansiball
Been there, done that!  ;)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.