Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad Priest/hunter/druid/mage Osv....
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.colin
Hei dsr!

Jeg søker herved om medlemskap i guildet, og har følgende karakterer:

Allura - Level 60 Nightelf Priest
Calanthe - Level 60 Nightelf Hunter
René - Level 52 Human Mage (ingen CT profile på en "lowbie")
Zefre - Level 60 Nightelf Druid (ingen CT profile her, men har "greit gear").

Når det gjelder hvilken karakter jeg søker med, så er det litt ubestemmelig, da jeg selv ikke bruker uttrykkene "main" og "alt". Allura har nok vært mainen min ifølge guild-regler, men selv bruker jeg altså ikke sånne betegnelser. Jeg har faktisk vært glad for vekslingen mellom priest og hunter, og spiller like gjerne med den ene som den andre. Så egentlig søker jeg i guildet på generelt grunnlag.

Litt om meg.....jeg har spilt i Guardians siden ca......13. februar 2005 klokke 10.13 (+/- noen minutter), og har vært der siden. Spilte druiden ganske lenge, til jeg fant ut at priest passet meg bedre når jeg skulle spille healer, og starta derfor på priesten Allura. Dette er vel den karakteren jeg har lagt mest arbeid og penger i, og det viser vel også gearet. Omtrent samtidig som Allura ble født, ble en spenstig og aggressiv hunter ved navn Calanthe født, men hun røra bare rundt i skogen til omtrent juletider 2005 før hun virkelig begynte å spenne buen. Ble level 60 med den ca rundt mars i 2006 (er litt treig av meg på leveling serru...), og har virkelig trivdes med denne karakteren også. Disse to karakterene har de siste to månedene vært de jeg har vært mest aktiv på. I tillegg begynte jeg et lite lekeprosjekt i mai sånn ca med en mage, og det viste seg å være overraskende underholdende, og denne har jeg etterhvert fått opp på svimlende level 52!

Når det gjelder erfaring, så har jeg erfaring fra MC / BWL / AQ40 / Naxxramas (opp til wipe tries på Loatheb, vært med på alle first takedowns på de 10 bossene vi tok ned i min tid der). Har også vært en deeeel ganger i ZG og AQ20, men har kanskje mest av alt inngående kunnskap om Deadmines (VanCleef er en slu rakker!).

Grunnen til at jeg forlot Guardians er enkelt og greit at jeg ikke har tid og energi lenger til den enorme tidsbruken som må til for å være en aktiv del av dette. Det er ikke noen store intriger eller personlige konflikter involvert eller noe annet, faktisk var det en avgjørelse som satt veldig langt inne for min del. Men jeg måtte rett og slett ta en avgjørelse på at jeg må roe ned den tiden og energien jeg bruker til dette, og da fant jeg det ikke rettferdig hverken ovenfor meg selv eller eller guildet at jeg fortsatte. Så her er min søknad til dere.

Å, kanskje litt om meg selv (altså RL toonen). Jeg er 32 år, heter Pål, er ungdomsskolelærer, bror til Lasse (Cabbot), kjenner en del fra min tid i Battlefield 1942 (spilte i NPS, GPS-C, Vision), er lett å holde ren og gjør sjeldent fra meg i stua.

Takk for oppmerksomheten, og håper på positivt svar!
dsr.cabbot
Han gjør faktisk veldig sjeldent fra seg i stua. I tillegg trenger vi sårt en raidleader for VanCleef.
Rosha
Husker sikkert ikke meg, men vi lvla prestene likt i Next best thing.
Bra application og bra gear! smile1.gif
dsr.colin
QUOTE (Rosha @ Sep 19 2006, 00:22 ) *
Husker sikkert ikke meg, men vi lvla prestene likt i Next best thing.
Bra application og bra gear! smile1.gif

Selvsagt husker jeg deg. smile1.gif
dsr.ghod
God spiller, god person, god kamerat . Please give o admins.
dsr.Ðïñgo
Trist han forlot oss i fra Guardians a4.gif
Har bare gode ord å si om denne karen så slipp han inn ok.gif

PS: Mulig jeg slettet en post i denne tråden ved en feiltagelse plystre.gif
dsr.colin
Ja, jeg synes også det var en trist avgjørlse, for når man har spilt sammen med folk i halvannet år, så er det tungt å forlate det. Ikke helt lett å lese gjennom tråden på Guardians-forumet nå, det er mange flotte mennesker jeg på en måte "tar farvel med". Men samtidig, i det øyeblikket jeg trykte "Submit", så følte jeg det som flere tonn forsvant, for det er ikke til å stikke under en stol at det er stort press å spille der, både den tiden selve raids tar, og ikke minst den tiden det tar å forberede seg (farming av potions osv). Det er ikke lenger noe for meg, og ser egentlig frem til en noe roligere hverdag i spillet. Det jeg virkelig gleder meg til, er å kunne sette av litt tid til magen min, som er en utrolig morsom karakter, og kanskje også få inn litt spilletid med hunteren når det skulle passe seg.

Håper derfor at denne søknaden blir godtatt.

Forresten, trøbla med å registrere meg på forumet her i går, men fant ut at jeg allerede hadde en bruker, og om 5 dager er det faktisk 3 år siden jeg registrerte den brukeren. buttrock.gif:
dsr.cabbot
AutoCabbot sier GO GO GO prrrrrrrrrrrohjhjjj3333333333333333333333..

Tror han fremdeles lider litt av patch sickness, men han er ihvertfall entusiastisk. smile1.gif
emi
Ðïñgo :( /cry

Er bare til å få Allura/Colin inn. Kjernekar og en flink spiller.
TerrOrDoG
Få'n inn, ferdig med det fix14.gif
Pinhead
Faen ta deg, Pål, akkurat nå som jeg hadde tenkt å slutte. Nå må jeg vel nesten begynne å logge på litt i blant...
dsr.colin
Er det en trussel, Øystein? Hva har du imot meg?!? SKJØNNER DET NOK!
dsr.ghod
QUOTE (Colin @ Sep 19 2006, 15:16 ) *
Er det en trussel, Øystein? Hva har du imot meg?!? SKJØNNER DET NOK!

Øystein og emanuel har skjønt det Pål. Det ER du som er med i Heia Tufte.
dsr.azo
Jess, få inn collebolle smile1.gif

' date='Sep 19 2006, 17:09 ' post='203842']
QUOTE (Colin @ Sep 19 2006, 15:16 ) *
Øystein og emanuel har skjønt det Pål. Det ER du som er med i Heia Tufte.

Pål (tufte) er faktisk lærern min i matte! 82.gif
dsr.zod
Collebolle smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.