Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wtf Kø?
DirtyForum > Public > World of Warcraft
radix
Nå begynner jeg å bli dritt lei denne migreringen til kazzak. Stod først 12 min i kø for å komme inn på spillet, deretter blir jeg DC, så prøver jeg å logge inn 2 sec etterpå, da er det 289 folk før meg i kø og ventetid på 26 min... pist.gif

Jeg har jo faen ikke kjøpt dette spillet for å stå i wtf kø!

WTS Laggerspine all over again fix12.gif
dsr.ethelwald
Bare å gratulere blizzard...de har klart det igjen pisk.gif
dsr.placid
Befolkningen på Lagtheridon exploderte etter at Naxx ble tatt, den var medium, nå er den high med kø pist.gif
dsr.ghod
' date='Sep 11 2006, 19:58 ' post='203261']
Befolkningen på Lagtheridon exploderte etter at Naxx ble tatt, den var medium, nå er den high med kø pist.gif

Pølsa! Spiller du world of wankers? Class rase og gear?
dsr.placid
' date='Sep 11 2006, 22:26 ' post='203269']Pølsa! Spiller du world of wankers? Class rase og gear?

Undead Warlock, får ikke spilt så mye, bare lvl 45 foreløpig. Spiller på Magtheridon pga RL friends a6.gif
dsr.ghod
' date='Sep 11 2006, 20:59 ' post='203271']
' date='Sep 11 2006, 22:26 ' post='203269']Pølsa! Spiller du world of wankers? Class rase og gear?

Undead Warlock, får ikke spilt så mye, bare lvl 45 foreløpig. Spiller på Magtheridon pga RL friends a6.gif

Bra du er blomsterplukker i det minste. Tilgir deg for å spille slem på en annen server, hadde du spilt slem her hadde jeg jaktet på deg biggrin1.gif ( no offence )
dsr.kevin
' date='Sep 11 2006, 22:07 ' post='203272']
' date='Sep 11 2006, 20:59 ' post='203271']

Bra du er blomsterplukker i det minste. Tilgir deg for å spille slem på en annen server, hadde du spilt slem her hadde jeg jaktet på deg biggrin1.gif ( no offence )

Tipper Pål Gunnar Mikkelsplacid gikk for den classen/rase/gear som hadde best pimp-potential.. Så mye lilla som er på samtlige screens jeg ser fra spillet, hadde han mange å velge mellom.. fix14.gif
ironspeed
Kø, nesh, kom til daggerspine igjen <3
null lagg, null kø..
dsr.ghod
Har opplevd kø 3 ganger tror jeg. Det er ikke så ille som folk skal ha det til.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.