Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tica, Lvl 60 Paladin :)
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.tica
Hei alle i drs biggrin1.gif

Character info:
Nick: Tica
Class: Paladin
Level: 60
Race: Human
Spec: 20/0/31 (kan respecce full holy om det trengs, spiller pvp for tiden)
Gear: http://ctprofiles.net/820381 (tror den skal være oppdatert)

min spilletid:
mellom 16.00 til 23.00. har spilt pala så lenge jeg kan huske. siden jeg startet å spille har jeg lvlet først 1 paladin til 53 og slettet den fordi jeg ville slutte å spille. deretter begynte jeg på ny hvor jeg lvlet denne til 60. jeg har også lvlet flere characters til 30+

min erfaring fra instancer er:
-ZG (hele)
-AQ20 (hele)
-Onyxia
-MC (hele)
-BWL (hele)
-Naxx (Anub'Rekhan, spilte på en kamerat's hunter)

litt om meg:
jeg er en gutt på 19 år som går på medier og kommunikasjon VK2 (har gått 1 år på elektro først fix14.gif). på fritiden bruker jeg mesteparten av tiden min på wow. jeg bor i rogaland - egersund. når jeg blir stor har jeg planer om å drive med web design eller noe i den duren. men akkurat nå håper jeg bare på en plass i drs for å øke mine ferdigheter i raid og synes det er interessant med en norsk guild smile1.gif

jeg har og kan bruke:
- Ventrilo
- TS
- Mic
- ellers hva guilden måtte bruke smile1.gif

mine tidligere guilder:
- Dreamguard
- Northern Templars

grunnen til at jeg ikke har guild er fordi jeg hadde et lite problem med internett-leverandøren min og mistet internett for 1 uke. da jeg endelig fikk fikset problemet hadde jeg ingen guild.
dsr.cyclonius
hmm. paladin... skeptisk^^
men god søknad. Paladins er til tider noe vi absolutt trenger, er så variabelt med hvem som er på og hvor mange=)

ønsker deg lykke til=)
dsr.fenwick
Takker for din søknad, vi tar d opp i admins, og skal komme m et raskt svar.

Fenwick
Rosha
God søknad og bra gear
Lykke til smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.