Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Enstemmig
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
dsr.lasissi
Synes dette programmet hadde litt potensial jeg! Jævlig interesting å se om det er mulig for dem å bli enige. Regner med det ikke er lov å si at du skal dele..... biggrin1.gif
dsr.nero
Hva er det snakk om thinking.gif
dsr.ghod
' date='Sep 5 2006, 12:45 ' post='202647']

Programmet "enstemmig". Det er 10 stk (tror jeg) plassert i en bunker. Premien i dette programmet er noen millioner (husker ikke sum).

Haken med dette programmet er at ALLE må bli enige om hvem som fortjener å vinne pengene. INGEN slipper ut av bunkeren før alle er enige. Ingen blir sendt hjem i slutten av hver episode.

For å gjøre det ekstra jævelig, finnes det ingen vinduer i bunkeren ingen klokke og det er høy luftfuktighet / romtempratur.

Alt for å gjøre det jævelig for de "insatte". Så ikke episode nr 1 selv, og tviler på jeg vil se noen andre.

Dette er "robinson-ish" på ett nytt plan. De insatte er forhåndsvalgt for at det skal bli lagd gnisninger imellom dem, kanskje mere enn i noen annen "reality serie".
dsr.magican
' date='Sep 5 2006, 13:02 ' post='202651']

Programmet "enstemmig". Det er 10 stk (tror jeg) plassert i en bunker. Premien i dette programmet er noen millioner (husker ikke sum).

Haken med dette programmet er at ALLE må bli enige om hvem som fortjener å vinne pengene. INGEN slipper ut av bunkeren før alle er enige. Ingen blir sendt hjem i slutten av hver episode.

For å gjøre det ekstra jævelig, finnes det ingen vinduer i bunkeren ingen klokke og det er høy luftfuktighet / romtempratur.

Alt for å gjøre det jævelig for de "insatte". Så ikke episode nr 1 selv, og tviler på jeg vil se noen andre.

Dette er "robinson-ish" på ett nytt plan. De insatte er forhåndsvalgt for at det skal bli lagd gnisninger imellom dem, kanskje mere enn i noen annen "reality serie".

hadde håpet de ble enig første program og TV3 måtte ut med 10 millioner etter 1 dag...da hadde jeg ledd i flere dager....Uansett et utrolig dårlig konsept bygget på folks mer og mer ekstreme tv-vaner.. violent-smiley-019.gif
dsr.lasissi
' date='Sep 5 2006, 18:17 ' post='202680']

hadde håpet de ble enig første program og TV3 måtte ut med 10 millioner etter 1 dag...da hadde jeg ledd i flere dager....Uansett et utrolig dårlig konsept bygget på folks mer og mer ekstreme tv-vaner.. violent-smiley-019.gif

Mr. Jegerimotaltsomharmedrealityågjøre fix14.gif
dsr.kevin
' date='Sep 5 2006, 20:14 ' post='202702']
' date='Sep 5 2006, 18:17 ' post='202680']

Mr. Jegerimotaltsomharmedrealityågjøre fix14.gif

Er ikke helt imot reality, men henger meg lett med magi på denne. 82.gif
dsr.nero
Hmz....dette hørtes litt drøyt ut da...
dsr.magican
' date='Sep 6 2006, 08:21 ' post='202757']
Hmz....dette hørtes litt drøyt ut da...

har ikke sett noe av det enda, men på reklamen nå så viser de at de 10 millionene begynner å tikke nedover som en klokke. dvs at tv3 har kjørt en inn en gjeng med forskjellige idioter som til slutt sitter igjen med 2000 kroner. Utrolig dårlig. Håper det blir noe vold der inne som gjør at de må avblåse hele greia.. wanker.gif
dsr.caraghi
programmet e allerede ferdiginnspilt visstnok, så eg tviler på at de helt store scenene vil utspille seg der inne. tv3 kan uansett ta seg opptil flere boller. pisskanal
dsr.magican
' date='Sep 6 2006, 09:29 ' post='202765']
programmet e allerede ferdiginnspilt visstnok, så eg tviler på at de helt store scenene vil utspille seg der inne. tv3 kan uansett ta seg opptil flere boller. pisskanal

tv3 er og blir en slags tv-medias svar på se&hør. Men så har de disse landskampene og CL som jeg gjerne vil ha med meg. NRK er vel i mine øyne den store stygge ulven, betaler penger for en kanal jeg ikke akkurat ser mye på-. Og nå skal de heve lisensen ytterligere. De har monopol på tv-lisens, trodde ikke man skulle ha monopol i Norge.. thinking.gif
dsr.lasissi
Det er helt ufattelig at det ikke blir væpnet revolusjon pga Nrk avgifta....

Når det gjelder enstemmig er det no helt opp til hver en kar om han vil titte på. Enig i at det er helt fullstendig meningsløst å se på, men jeg gjør det no likevel ok.gif gayfight2.gif
dsr.sinnataggen
Oki neste gang det dette prog blir arrangert så gjør vi på følgende måte:
Vi er 10 stk fra [dsr], pengepotten er på 10mill. Vi blir enige om at en av oss fortjener pengene. Men på forhond så blir vi enige om at alle for en mill hver.

Enkel løsning på et enkelt problem!!!

gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif
dsr.lasissi
QUOTE (dsr.gekko @ Sep 8 2006, 12:45 ) *
Oki neste gang det dette prog blir arrangert så gjør vi på følgende måte:
Vi er 10 stk fra [dsr], pengepotten er på 10mill. Vi blir enige om at en av oss fortjener pengene. Men på forhond så blir vi enige om at alle for en mill hver.

Enkel løsning på et enkelt problem!!!

gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif gayfight2.gif

Bare litt tungt når Maggi får sjekken og skal dele ut 90% av pengene til oss andre....ser det bare ikke a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.