Starter med å fortelle litt om meg selv
Jeg heter Thomas, er 17år og bor i oslo. Går på videregående almennfaglig linje.
Jobber 2 dager i uken, og kommer kanskje til å starte med fotball.
I fritiden er jeg mye med venner osv. men om det lar seg gjøre som det oftest gjør, så spiller jeg WoW eller Battlefield 2
Jeg kan ikke se på meg selv som en Hardcore gamer, noe som de jeg spillte med før vet jeg var før sommerferien med charen min HolyTemplar (Holyshit), dette fordi jeg har begynt på skole igjen osv
Litt info om den lille roguen min:
Ny flyttet fra Vekh'Nilash, dette pga at jeg ble lei realmen og generelt alle de sykt dume folka der. Også fordi det nå er cross-realm pvp.
lvl 60 ofc? mest blue gear untatt Krolblade og exhalted stuff fra Alterac Valey.
Planer om å nå høy rank i pvp så jeg får gear derifra.
PVP specc etter min egen build, hvor jeg har tatt det ejg ser på som brukbart for PVP (funker også lett i pve)
Kan vel si jeg begyner å kjenne roguen min en del, og føler meg stabil i PVE/PVP situasjoner, og ligger for det meste på toppen av DMG listen.
Han er en Human Male (yeah know...) human pga sword speciali og mer rep
Litt informasjon om hvorfor jeg vil joine dsr:
Jeg vet dere ikke trenger rogues ettersom dere har en god del rogues. Men mitt mål er ikke hardcore instancing, men mer rolig hvor jeg kan joine bare når dere trenger meg osv. Siden grunnen til at ejg har lyst til å joine er pga. at jeg kjenner en god del i guildet fra tidligere, som f'eks Ess - Megina - Foxylady - Rosha - Kraxtina etc... og har da lyst til å være i et guild med kjente folk mens jeg pvp'er osv.
Jeg spiller rettogslett for å ha det gøy og ikke noe hardcore gaming lenger
Det var da min lille Application til DSR, håper dere leste igjenom den og forstått mine grunner til å søke, selv om at jeg vet godt hvor mange rogues dere har
Regards
Mempex akka Holyshit
(Thomas)