Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mempexo Lvl 60 Rogue
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Mempex
Hei. Jeg vet dere har nok rogues, men må jo alltids prøve...

Starter med å fortelle litt om meg selv

Jeg heter Thomas, er 17år og bor i oslo. Går på videregående almennfaglig linje.
Jobber 2 dager i uken, og kommer kanskje til å starte med fotball.
I fritiden er jeg mye med venner osv. men om det lar seg gjøre som det oftest gjør, så spiller jeg WoW eller Battlefield 2
Jeg kan ikke se på meg selv som en Hardcore gamer, noe som de jeg spillte med før vet jeg var før sommerferien med charen min HolyTemplar (Holyshit), dette fordi jeg har begynt på skole igjen osv

Litt info om den lille roguen min:

Ny flyttet fra Vekh'Nilash, dette pga at jeg ble lei realmen og generelt alle de sykt dume folka der. Også fordi det nå er cross-realm pvp.
lvl 60 ofc? mest blue gear untatt Krolblade og exhalted stuff fra Alterac Valey.
Planer om å nå høy rank i pvp så jeg får gear derifra.

PVP specc etter min egen build, hvor jeg har tatt det ejg ser på som brukbart for PVP (funker også lett i pve)

Kan vel si jeg begyner å kjenne roguen min en del, og føler meg stabil i PVE/PVP situasjoner, og ligger for det meste på toppen av DMG listen.

Han er en Human Male (yeah know...) human pga sword speciali og mer rep dork1.gif ettersom denne var planlagt å brukes mye i pvp sammenheng.

Litt informasjon om hvorfor jeg vil joine dsr:

Jeg vet dere ikke trenger rogues ettersom dere har en god del rogues. Men mitt mål er ikke hardcore instancing, men mer rolig hvor jeg kan joine bare når dere trenger meg osv. Siden grunnen til at ejg har lyst til å joine er pga. at jeg kjenner en god del i guildet fra tidligere, som f'eks Ess - Megina - Foxylady - Rosha - Kraxtina etc... og har da lyst til å være i et guild med kjente folk mens jeg pvp'er osv.

Jeg spiller rettogslett for å ha det gøy og ikke noe hardcore gaming lenger ph34r.gif

Det var da min lille Application til DSR, håper dere leste igjenom den og forstått mine grunner til å søke, selv om at jeg vet godt hvor mange rogues dere har allah.gif

Regards
Mempex akka Holyshit
(Thomas)
dsr.fsu
QUOTE (Mempex @ Aug 28 2006, 22:24 ) *
Jeg heter Thomas, er 17år og bor i oslo.

Veldig off-topic men hvorfor heter det "bor i Oslo" men "bor Voss"?

fix05.gif

anywæis.. lykke til Thomas!
dsr.zod
På landet
I byen

fix14.gif
dsr.fenwick
Takker for din søknad, som jeg skrev til deg in game, så har vi nok rogues for tiden, men og som jeg også sa, så skal jeg ta det opp med admins, og komme med et svar til deg smile1.gif

Fenwick
ess
zomg its holytemplar biggrin1.gif the x-mirabile palydan biggrin1.gif gogo fixfix biggrin1.gifD

btw: human male??? :oooo why not gnome female?? :o
Mempex
jah... aner ikke hvorfor jeg ikke tok female tok human pga rep... fix14.gif
Rosha
GIIIIIIIIIEF!
Sexy sexy sexy
dsr.fenwick
Vel her er svaret som du sikkert har ventet på...og som ikke vil bli en stor overaskelse, vi tar ikke inn flere rogues i dsr for tiden, så må nok gi deg et negativt svar, lykke til videre i wow Verden smile1.gif

Fenwick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.