Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny Co I [dsr.aao]
DirtyForum > Dirtysniper News > News
dsr.nero
P.g.a nyoppdaget RL (real life fix14.gif) og mitt ønske om å trappe litt ned på AAO, så vil det bli noen små endringer i [dsr.aao] fremover.
Fra og med i dag av, så vil Wipeout ta over rollen som fungerende CO i AAO avdelingen.
Wipeout har vist at han tar ansvar, står på når det gjelder som værst, og etter at både jeg og Magican trakk oss tilbake (i mer eller midre grad) tidligere i sommer, har vist et ståpå humør som gjør at han er egnet som CO.

Slik det er nå vil jeg være litt mer fraværende....synes at RL blir stadig bedre fix14.gif, men jeg vil være på plass om ikke altfor lang tid.
Da vil jeg gå inn i en ren admin-rolle og kun ha med dette å gjøre.
Grunnen til dette er flere, men først og fremst så føler jeg vel at etter så lang fatstid i DSR så ønsker jeg å trappe litt ned, og bruke tiden på litt andre ting enn kun AAO.
Føler også at dette er en naturlig utvikling av AAO avdelingen, og er vel en av de tingene som kommer om avdelingen skal bestå.

Slik jeg ser det, så bør AAO-avdelingen fokusere på et par viktige ting:
  • Rekrutering.
  • TWL
  • Sammhold.
  • Godt milijø
Som ny CO er jeg sikker på at Wipe tar vare på AAO avdelingen på best mulig måte og vil fortsette med å fronte [dsr.aao] som en positiv og meget oppegående klan i fremtiden.

[dsr.nero] signing off.

buttrock.gif
dsr.magican
jeg velger å ønske Wipe lykke til isteden for å gråte over Nero. For han vet hva jeg mener... allah.gif fix04.gif a8.gif
dsr.monokiller
JEPP.
HUA WIPE ok.gif
HUA NERO a4.gif

MEN INGEN FORLATER DSR AAO FOR GODT !!
trenger jo gutta med aim luskende i koridorene.....
dsr.tigern
hm liker ikke utviklingen at flere trekker seg tilbake fix03.gif ,men full respekt for avgjørelsen har jeg ok.gif og tilslutt lykke til wipe,dsr need guys like u fix04.gif
dsr.hansa
Forstår deg Nero, kommer til å savne sjefen over alle sjefer! allah.gif

Lykke til Wipe! Skal prøve å oppføre meg videre gayfight2.gif

Skal no i allefall leke og kose meg videre i DSR fix04.gif
dsr.lasissi
Full forståelse Nero. Du er og blir sjuende far i huset uansett fix04.gif

Som jeg har sagt tidligere virker Wipe som en fantastisk lovende arvtaker buttrock.gif

fix04.gif WIPE & NERO fix04.gif
NeMo^
Tar vel på meg en stor oppgave her jah, men trur dette skal gå veldig greit.
Denne gjengen her er så lett å ha med å gjøre atte..

Ser frem til at alle skal komme igang igjen etter sommerferien nå.
Syntes oppmøte fortsatt er litt slapt, men regner med dette bare øker utover nå..
Vi har jo faktisk ikke så store problemer lengre med å stille folk på kamper..

(men nå har det jo vært noen map som folk gidder å spille også da.. hehehe)

Håper også at med dette du kommer sterkere tilbake Nero, du har vært savnet i sommer. fix04.gif

Sitter med litt sommerfugler i magen etter å ha fått denne ærefulle oppgavn av deg Nero, og lover deg at jeg skal ta godt vare på den.. ok.gif

Wipe, out! gayrockfinalhope.gif
dsr.monokiller
Jupp.
Be gentle with me. me so tiny u so biiig. fix04.gif
og nero.... du MÅ stille på kamper innimellom og spille public å sånn.... jaffal når du får fiskesnøre rett inn i husveggen ok.gif buttrock.gif
dsr.texas
Er ikke lenge til du får bra linje nå Nero, så det er bare å beholde børsa fremme.
Og det kvinnfolket du driver å bruker all fritiden på, er det bare å sette til å vaske kopper mens du spiller. 82.gif
Ellers så er jo høsten her snart, og da nytter det ikke å ligge i strandkanten å nyte pils og halvnakne damer lenger heller.
Så det er bare å pusse børsa og forberede seg på en ny sesong med AA. buttrock.gif
dsr.coyote
Dette kom som en overaskelse på meg.
Heldig vis gir du deg ikke helt da , det er jo bra da.
Ønsker wipeout lykke til i den nye jobben som sjef for AAO.dsr.

buttrock.gif ok.gif
Camo

fix10.gif
dsr.lasissi
QUOTE (Camo @ Aug 26 2006, 16:15 ) *

fix10.gif

wanker.gif
dsr.monokiller
violent-smiley-019.gif
dezso!
Lykke til wipe smile1.gif
Og godt jobba med å holde hjulene i gang Nero!

Kom igjen og pisk gutta i form wipe.
Så tar vi en "toppkamp" dsr vs v2 utpå seinhøsten. fix04.gif
dsr.cliff
' date='Aug 25 2006, 15:13 ' post='201764']
jeg velger å ønske Wipe lykke til isteden for å gråte over Nero. For han vet hva jeg mener... allah.gif fix04.gif a8.gif

X 100 buttrock.gif fix04.gif
dsr.sinnataggen
Dypt svnet, men ikke svunnet fix03.gif allah.gif allah.gif allah.gif allah.gif allah.gif allah.gif allah.gif allah.gif

Ønsker Wipe all lykke som CO fix04.gif

Alltid husk: Pjån ON!
dsr.monokiller
pwn on buttrock.gif
kansje du kan plassere linkene i sig. under hverandre.... så blir ikke sig. så bred.
gayfight2.gif
dsr.lasissi
' date='Aug 27 2006, 10:56 ' post='201915']
pwn on buttrock.gif
kansje du kan plassere linkene i sig. under hverandre.... så blir ikke sig. så bred.
gayfight2.gif

yupp.gif
low_lyric
fix04.gif gayfight2.gif
dsr.battlerager
RL er det det samme som WOW? fix14.gif
dsr.monokiller
Hva gjør du for tiden battle? kommer du å speller snart?
popcorn.gif
dsr.lasissi
QUOTE (Battlerager @ Aug 27 2006, 15:39 ) *

popcorn.gif
dsr.battlerager
blir nok en stund til jeg kommer tilbake til aa. kommer nok innom og sier hei i blant, men blir for det meste wow.
dsr.nero
QUOTE (Battlerager @ Aug 27 2006, 14:39 ) *

Du rhr vel strengt tatt ikke stemmerett her i så måte fix14.gif
dsr.kevin
Bra valg av CO. Bra jobba fram til nå Nero, og lykke til Wipe! ok.gif Blir bra detta! buttrock.gif

Har en del RL for tida jeg og, så det er usikkert hvor mye jeg kommer til å spille, men har hvertfall lyst til å være med på the continued twl adventures of dsr, samt en og annen fyllerulle natt. fix10.gif Er ikke klar til å gi meg helt, og wow kommer aldri på tale.. fix14.gif
dsr.texas
Dere skriver "RL" men dere mener vel "KL". gayfight2.gif
dsr.kevin
' date='Aug 28 2006, 12:12 ' post='201989']
Dere skriver "RL" men dere mener vel "KL". gayfight2.gif

a6.gif

...eller SL.. a8.gif
dsr.jaw
Stakkars Kanarifuglen,han kommer sikkert til å trekke sørover når vinteren kommer.

Sikkert ikke alle som forstod den men vår nye CO gjorde det nok.

GL and HF biggrin1.gif
charlotte_littlejohn1908
According to what member "dsr.dushie" said on this forum:
Hi,
Christmas TIME... is closer than You think... have You thought about tons of things what You should do before..christmas??
Every year same things.. same problems.. same ... dork1.gif What buy for girl/boyfriend ect..
What kind christmas tree You should buy... maybe natural this year dork1.gif Lots of things somethimes
cover our great christmas time and change it in nightmare dork1.gif I have been looking for good sites who can help
get answers on Your problems... think about it..and look below...
Rotating Green Optic -
Bounding Box Techniques to Initialize - Hangers Primitive Radko
The Capitol Christmas Tree - Christmas Words
Like rocks - Pomes Like Poems
Burtons Cake Bedding Fonts: Pay TLC to this: Tuinal and fondant cake have a
House About Duff: 140 Things About your BMT
dsr.rdy4action
**SPAM CONTROL**

- the user 'charlotte_littlejohn1908' has just been butt-fucked as a direct consequence of spamming DSR forums

the same user has also been sent to the north pole to get the very north pole up his/her ass.

Thank you, and welcome back
dsr.monokiller
Rålf!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.