Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Loose Change
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
dezso!
Akkurat sett "Loose Change 2nd Edition".
Vil anbefale alle å se denne dokumentaren.

Er vel litt som mange andre "konspirasjonsfilmer" rundt 9-11. Men synes denne var severdig og bra laget.

This film shows direct connection between the attacks of September 11, 2001 and the United States government.

Evidence is derived from news footage, scientific fact, and most important, Americans who suffered through that tragic day.

IT IS THE DUTY OF EVERY AMERICAN TO VIEW THIS FILM!

Om en skal sluke alt rått er vel tvilsomt.
...men filmen får en til å tenke fix05.gif

Filmen kan ses på YouTube, google videos, og lastes ned her og der. Nedlasting er på 715mb.

ok.gif
dsr.lasissi
I'll give it a shot ok.gif
dsr.lasissi
Tankevekkende ja! Viktig å stille spørsmål og ikke bare sluke alt Bush & Co forteller oss rått som en gjeng med sauer..

A must see dette yupp.gif
dsr.xu
Så denne filmen for noen uker siden. Dette er en filmen man bør se. ok.gif
dsr.lasissi
Begynner virkelig å lure på en del av det som kom frem i filmen....Kor i helsikken ble det av fly 93?? thinking.gif
dsr.magican
' date='Aug 6 2006, 09:53 ' post='199965']
Tankevekkende ja! Viktig å stille spørsmål og ikke bare sluke alt Bush & Co forteller oss rått som en gjeng med sauer..

er vel ingen som sluker det den mannen kommer med, da stiller jeg spørsmål med vedkommendes iq. a5.gif
dsr.ghod
' date='Aug 7 2006, 13:37 ' post='200102']

er vel ingen som sluker det den mannen kommer med, da stiller jeg spørsmål med vedkommendes iq. a5.gif

Litt usikker for jeg finner ikke filmen, fant en 3 min snutt, men det blir jo liksom ikke det samme.

Giev link pretty please?
dezso!
lasta ned via no torrent-greie.
Ellers er websida dems her, men fant ikke no direktelink der.

Vet den ligger ute på YouTube og Google vids i litt mer crappy kvalitet og oppdelt.
Anbefaler en torrent-tur eller tilsvarende. Fila er på 715mb.
dsr.texas
Meget interesant. ok.gif
dsr.lasissi
' date='Aug 7 2006, 15:37 ' post='200102']

Ikke hør på Bush, og for all del ikke sluk noe fra ham heller.. plystre.gif
dsr.placid
http://www.break.com/index/concreteplane.html

Det skjer når et fly treffer armert og forsterket betong i 800 km/t. Rart flyet ble borte?

Dokumentaren på google
dsr.lasissi
' date='Aug 7 2006, 22:47 ' post='200165']
http://www.break.com/index/concreteplane.html

Det skjer når et fly treffer armert og forsterket betong i 800 km/t. Rart flyet ble borte?

Dokumentaren på google

Fair enough det der ja, men problemet er vel bare at det ikke var noe forsterket betong ute på jordet til fly 93.... fix03.gif
dsr.placid
' date='Aug 7 2006, 23:31 ' post='200172']Fair enough det der ja, men problemet er vel bare at det ikke var noe forsterket betong ute på jordet til fly 93.... fix03.gif

Tenkte på det som traff Pentagon jeg. Men ute på jordet var det sikker armert gress fix10.gif
dsr.lasissi
' date='Aug 7 2006, 23:41 ' post='200173']
' date='Aug 7 2006, 23:31 ' post='200172']Fair enough det der ja, men problemet er vel bare at det ikke var noe forsterket betong ute på jordet til fly 93.... fix03.gif

Tenkte på det som traff Pentagon jeg. Men ute på jordet var det sikker armert gress fix10.gif

Hehe! Det som traff Pentagon skulle visst ikke ha kommet frem til muren....ihvertfall ikke i 500mph. Men dette er jo ifølge konspirasjonsteoretikerne. Faen om eg vet a3.gif
dsr.ghod
' date='Aug 7 2006, 21:58 ' post='200176']

Hehe! Det som traff Pentagon skulle visst ikke ha kommet frem til muren....ihvertfall ikke i 500mph. Men dette er jo ifølge konspirasjonsteoretikerne. Faen om eg vet a3.gif

Så en dokumentar etter 911 om at de hadde armert 1 av de 6 fløyene rett før den datoen, de skulle (sikkert gjennomført nå) re-armere alle 6 fløyene. Gjett hvilken fløy flyet gikk inn i. Den ny armerte.

Om dette er fakta eller tull vet jeg derimot ikke noe om. Dokumentar var det likevel.
dsr.lasissi
' date='Aug 8 2006, 00:52 ' post='200185']
' date='Aug 7 2006, 21:58 ' post='200176']

Så en dokumentar etter 911 om at de hadde armert 1 av de 6 fløyene rett før den datoen, de skulle (sikkert gjennomført nå) re-armere alle 6 fløyene. Gjett hvilken fløy flyet gikk inn i. Den ny armerte.

Om dette er fakta eller tull vet jeg derimot ikke noe om. Dokumentar var det likevel.

Stemmer det Chem! Det samme sa de i denne dokumentaren..Beleielig av flyet traff akkurat denne delen ja........ plystre.gif
dsr.snow_white
men her får du hva som virkelig skjedde:
http://www.theonion.com/content/node/51367
dezso!
fix05.gif

"Single plane theory"... lal. Onion News = Agurk nyheter?
dsr.placid
WTF???? Ikke 1. april i dag oro1.gif
dsr.snow_white
theonion er en nyhetsite med masser av satiriske nyheter
dsr.lasissi
' date='Aug 8 2006, 11:49 ' post='200217']
theonion er en nyhetsite med masser av satiriske nyheter

For dumt til å være god satire gas.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.