Help - Search - Members - Calendar
Full Version: feil melding ved instalasjon av WOW cd 3 ??
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Mr A DSR
The file "Files\Data\Interface\Cinematics\WOW_Intro_800.avi" in archive "<unknown>" could not be opened, because an error 2 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)

får denne meldingen når jeg prøver og re instalere wow på pc min ??

noen som kan hjelpe !! haster !!
dsr.texas
Ta opp børsa i AA igjen du Mr.A, så slipper du bekjymre deg mer over den feilmeldinga der. plystre.gif
Leodmar
"If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support.!

Er jo bare å kontakte Blizzard det da biggrin1.gif

Hvertfall, om du kjenner noen. Så prøv å lån en annen CD. kan jo hende det hjelper ok.gif
dsr.jannis
Får du ikke tak i cd og fortsatt har problemer så kan du hente hele spillet her: http://teaser.wow-europe.com/index.html

Lokka te
Kiriyama
høres ut som en av intro filmene du har ikke funker, men er litt merkelig at wow ikke fungerer bare fordi noen av filmene ikke funker, imo du skal da kunne spille normalt men ikke få sett intro filmen.
Mr A DSR
prøvde og instalere det om og om igjen gikk på 6 forsøk.... merkelig
dsr.zod
usererror fix14.gif
dsr.nero
lol fix14.gif
dsr.kraxstina
Den meldingen fikk jeg hele tiden etter jeg formaterte pc'n min... ganske rart, fikk ikke instalert wow for alt i verden, lånte vel en spill cd'ene av en 3-4 kamerater og det stoppa der du stoppa nå fix03.gif
Måtte kopiere spillet over til pcn min jeg ctrl-c ---- ctrl-v fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.