Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tariff for vektere
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Pages: 1, 2
dsr.airboy
Ettersom vi er en del som jobber som vektere her i dsr tenkt jeg å sjekke hva dere andre synes om forhandlingene. Er dere fornøyde?
Her oppe er det amper stemning akkurat nå i alle fall fix14.gif
Blir vel til at de fleste stemmer nei til dette forslaget.
dsr.ghod
Trodde du kun var intressert i at selskaper gikk bra jeg i forhold til lønnninger. thinking.gif
dsr.airboy
Når jeg eier selskapet ja.
Kapitalister er interessert i å tjene penger dork1.gif

At sjefene i selskapene tar seg ut lapper i bonus av jobb jeg gjør tjener jeg lite på fix14.gif
dsr.snow_white
usikkert på gardermoen.. har ikke snakket med noen da jeg har lekt stuer.
streikeviljen var *skyhøy* før streiken...

skal prøve å snakke med folket imorgen =)
dsr.ghod
QUOTE ([dsr.airboy)
,May 20 2006, 23:39 ] At sjefene i selskapene tar seg ut lapper i bonus av jobb jeg gjør tjener jeg lite på fix14.gif

What goes around comes around. Noe sier meg at tariffen gikk alt for bra for dere.

Uansett, tror jeg holder meg vekke fra forumet noen dager grunnet posten til lucky.
dsr.placid
Jippi, mere streik plystre.gif
dsr.coyote
Syns gjerne vi kunne fått litt mer ja.. a4.gif
dsr.airboy
Nærmere 100% nei stemmer fra oss her oppe tror jeg.
Ingen på senter eller mobil som går med på dette. Gjennstår å se hva verdi mener da, men de var ikke så happy de jeg snakket med tidligere i dag.

Håper de andre selskapene har det slik også.
Kanskje vi skal legge streiken til fellesferien fix14.gif?
Ingen fly i lufta eller penger i banker/butikker. Hadde vært knall (dog stor fare for tvungenlønns.).
dsr.snow_white
Ingen jeg pratet med idag stemmer ja...
Og dette er vel norges største objekt, voktet av et av de mindre selskapene...

og tvungen lønnsnemd med "fare for liv og helse" er det vel ikke fare for hvis
bare klubben gjør *litt* forarbeid for å unngå det.
dsr.airboy