Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Armed Assault
DirtyForum > Public > Andre Spill
Pages: 1, 2
dezso!
QUOTE ("totte")

Spillet ser litt gammelt ut på grafikk, men gameplay og eeeeeenorme kart kan jo veie opp.
Vet lite om det selv, men ta en titt.
Litt BF2, men uten arcade stilen virker det som.
Oppfølger til Operation Flashpoint syntes jeg og lese.
dsr.nero
ok.gif Ser ikke så gærli ut det yupp.gif
dsr.kevin
Må prøves hvertfall. ok.gif

Mener å huske at OP var mer realistisk enn AA, så det blir nok en stor overgang for BF folk.. fix10.gif

Men er en viss fare for at inngangsterskelen blir for høy til at det slår an hos et flertall.
dsr.nero
Når blir det sluppet, eller er det på markedet nå?
dsr.ghod
Denne tråden bør flyttes over i medlemsforum slik at dsr medlemmer kan diskutere det. a5.gif

Vel, jeg tar gjerne en titt når det kommer.
dezso!
kan jo diskutere i den tråden som allerede ligger der dork1.gif

edit: Nero: totte sa det kommer om noen uker visstnok.
dsr.ghod
QUOTE (dezso! @ May 19 2006, 08:03 )
kan jo diskutere i den tråden som allerede ligger der dork1.gif

Redd for å ikke få med deg alt nå? fix10.gif
dezso!
har tilgang i members jeg....
dsr.ghod
Oh, trodde hangarounds hadde litt mindre tilgang jeg. Vel så lenge spam og membersforum er tilgjengelig så kommer du uten problemer til å trone på toppen av post counteren. plystre.gif
dsr.kevin
QUOTE ([dsr.chemical)
,May 19 2006, 09:29 ] Oh, trodde hangarounds hadde litt mindre tilgang jeg.

De har tilgang til felles memberforum, men ikke avdelingsforum.
low_lyric
såg ganske ok ut smile1.gif
Ghad
Noen som vet releasedato på dette?
taken
Tror ikke det har kommet enda, stod vel paa gamer.no for ikke lenge siden at spillet var ca. 70% ferdig. Saa release blir vel tidligst til h0sten.
dsr.nero
Leeenge å vente....får spille lit CoD2 da i mens fix14.gif
dsr.kraxstina
Dette er et spill jeg har ventet leeeeeeeenge på biggrin1.gif, helt siden gode gamle dager da Operation Flashpoint var på topp i spille hyllen a5.gif
dsr.sinnataggen
Når vi snakker om nye spill så BØR vi vel nevne Deer Hunter 2005 a5.gif
Dette bør bli ett eget spill på dsr. Nesten så jeg legger ned veto. (Nå får vel Wipe blod på tann tenker jeg:)
dsr.kraxstina
om dsr skal starte og spille dette spillet, veit jeg hvem som har lyst til og joine biggrin1.gif fix14.gif
NeMo^
QUOTE (dsr.gekko @ Oct 10 2006, 13:41 ) *
Dette bør bli ett eget spill på dsr. Nesten så jeg legger ned veto. (Nå får vel Wipe blod på tann tenker jeg:)

Veto rett my ass, di lille øgle!!! fix04.gif
dsr.coyote
QUOTE (dsr.wipeout @ Oct 12 2006, 15:18 ) *

Deer Hunnter e spille.. over 200 i ping å det lagger ikke..
NeMo^
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 12 2006, 17:36 ) *

Med aktiviteten i AAO om dagen, så har jeg jo skjønt at det er et annet spill dere spiller ja! Får vel bare håpe dere går lei snart da.. ghostface.gif
eNeS^
Releasedato er satt til første kvartal i 2007 i Europa, Demo kommer muligens om 1 måned! buttrock.gif
dsr.kraxstina
om dsr skal begynne med dette, er det muligheter for at en liten wow nerd kan få joine kansje? fix14.gif
dsr.ghod
QUOTE (Kraxstina @ Oct 12 2006, 22:42 ) *
om dsr skal begynne med dette, er det muligheter for at en liten wow nerd kan få joine kansje? fix14.gif

Hvis man først er over 18 år og allerede medlem av DSR så kan man fritt hoppe mellom hvilke avdelinger man vil. Er man derimot ikke god nok for første elveren som det heter på fotballspråket så kan det bli litt vanskelig å få plass i kamper. Public derimot går bra. Dette er hvertfall MITT syn på communitiet DSR.
dsr.kraxstina
tja, er da 18 rundt 15.jan om jeg ikke har gått glipp av noe jeg så fix14.gif
og om det er ganske likt opperation flashpoint trur jeg at jeg skal klare meg bra! smile1.gif

og ghod, fotball er oppskryt fix14.gif
dsr.ghod
QUOTE (Kraxstina @ Oct 13 2006, 00:32 ) *

Si det til samtlige admins her da smile1.gif

Alle brenner jo for enten brann eller enga. Enga er det kun zod som liker fix14.gif
dsr.kraxstina
QUOTE (dsr.ghod @ Oct 13 2006, 11:58 ) *
QUOTE (Kraxstina @ Oct 13 2006, 00:32 ) *

Si det til samtlige admins her da smile1.gif

Alle brenner jo for enten brann eller enga. Enga er det kun zod som liker fix14.gif

hehe.. fotball er CAAAARE fix14.gif
men om man skal heie på no blir det vel KIF "kongsbergs idretts forbund" plystre.gif
dsr.coyote
QUOTE (dsr.wipeout @ Oct 12 2006, 17:43 ) *
QUOTE (Ðïñgo-NO @ Oct 12 2006, 17:36 ) *

Med aktiviteten i AAO om dagen, så har jeg jo skjønt at det er et annet spill dere spiller ja! Får vel bare håpe dere går lei snart da.. ghostface.gif

Slapp av.. når eg flytter for meg selv å får nett,, Så skal eg spille ræva av meg. Når eg kan..

help.gif help.gif help.gif
Ghad
Armed Assault begynner virkelig å ta seg opp grafisk nå!

http://blog.pcformat.co.uk/page/pcformat?e...ght_fight_video
Ghad
Spillet kom ut i tsjekkia og polen på fredag.
http://ftp.club-internet.fr/pub/games/nofr...rmA_Montage.wmv
dsr.kraxstina
**glede seg til det kommer ut her** biggrin1.gif gleder meg som et lite barn på julaften buttrock.gif
Ghad
Nordmenn er nå godt i gang med å spille dette spillet. smile1.gif
dsr.ghod
Hvordan er det? Er det rene inf brett?
dsr.kraxstina
QUOTE (Ghad @ Nov 23 2006, 12:04 ) *
Nordmenn er nå godt i gang med å spille dette spillet. smile1.gif

HUH!!???
leste nettop på nettet at det kom ut Q1 2007 jo! a1.gif
har det kommet ut eller er det bare jeg som surrer??
Ghad
Surrer og surrer.. du har ihvertfall ikke lest på hjemmesiden til spillet.

Spillet er tjekkisk, og har kommet ut i tsjekkia. Det kommer ut i tyskland og polen om noen dager.
Så er det all european release i q1 2007.
USA har ikke fått til publiseringsavtale enda. fix14.gif
dsr.kraxstina
hehe, stemmer, di eneste filene jeg fant var Chrez versjon eller hva det heter fix14.gif
lurer på om det er noen "english-patch" jeg...
Ghad
Nå finnes det både crack og total engelsk oversettelse til spillet.

Løp og last ned, flest mulig må ha det til rottelan!
dsr.coyote
QUOTE (Ghad @ Nov 27 2006, 23:56 ) *

Får ikke lov å spille noen flere spill eg.
Må holde meg til det eg har dork1.gif
dsr.kraxstina

kunne ikke du vært en engel og finni en link til alt det der fix14.gif finner det fan ikke jeg orob.gif
dsr.kraxstina
QUOTE (Kraxstina @ Nov 29 2006, 00:26 ) *

kunne ikke du vært en engel og finni en link til alt det der fix14.gif finner det fan ikke jeg orob.gif

har funnet spillet, crack (german oro1.gif ) og engelsk patch, men får feilmelding på startup, sånn helvettes securom protection eller noe... noen som har en ide åssen jeg kan komme forbi den? uten da og ta ut cd rommen min som pleier og funke fix14.gif prøvd noen diverse programmer men ingen funker og komme seg forbi protection systemet a4.gif
dsr.stoffis
demon tools pleier å funke for sånt fix14.gif
dsr.kraxstina
QUOTE (dsr.stoffis @ Nov 30 2006, 16:27 ) *

neeh, funka dårlig det, men mekka no crack greier selv med et program smile1.gif eneste som er problemet nå er oversettelsen fix14.gif har engels tale osv, men briefing og mellom sekvenser er på tjsekkisk, lagt inn no filær med det funker vist ikke fix14.gif så får spille det tjekkisk til det kommer ut orginalt ;P
dsr.stoffis
QUOTE (Kraxstina @ Dec 1 2006, 01:14 ) *
QUOTE (dsr.stoffis @ Nov 30 2006, 16:27 ) *

neeh, funka dårlig det, men mekka no crack greier selv med et program smile1.gif

oooh pro du då biggrin1.gif

gidd du å mekke en crack te kabal og eller? fix14.gif
Ghad
Selv brukte jeg tsjekkisk versjon, installerte starforce og greier. :/

Nå har det jo kommet patch til spillet, men får vel ikke lagt den inn uten videre.
sidewinder
Vel.... etter ca 4 timer spilt kan jeg bare si: DETTA SPILLET TRENGER MINST 1gb med patching... så mye bugs, map editoren er like kukken som OFP, man må jo ha utviklet spillet for og kunne lage noe noen maps, mange Funskjoner mangler (som FKS eject seter i fly og salute\sit down) ser ikke en dritt inni APC ene som gunner nr man er turned in. ta en headshot med berret .50 og de springer like fint, fiendene (ai) ser deg mellom skoger og busker på flere kilometer omtrent,

Derimot hvis man likevel på trass SKAL spille, så anbefaler jeg og skjekke ut www.armedassault.info, der ligger noen artige mods og addons til spillet som FKS CZM (crappy zombie Mod) kast på natt, full tåke og noen stønnende zombies så harru resident evil følelse med en gang
dsr.snow_white
QUOTE (dsr.sidewinder @ Jun 4 2007, 10:22 ) *
Vel.... etter ca 4 timer spilt kan jeg bare si: DETTA SPILLET TRENGER MINST 1gb med patching... så mye bugs, map editoren er like kukken som OFP, man må jo ha utviklet spillet for og kunne lage noe noen maps, mange Funskjoner mangler (som FKS eject seter i fly og salute\sit down) ser ikke en dritt inni APC ene som gunner nr man er turned in. ta en headshot med berret .50 og de springer like fint, fiendene (ai) ser deg mellom skoger og busker på flere kilometer omtrent,

Derimot hvis man likevel på trass SKAL spille, så anbefaler jeg og skjekke ut www.armedassault.info, der ligger noen artige mods og addons til spillet som FKS CZM (crappy zombie Mod) kast på natt, full tåke og noen stønnende zombies så harru resident evil følelse med en gang

ganske enig med sidewinder her...
prøvde det i 2-3 dager.. men fy flate så dårlig gjennomført jeg synes det var..
dsr.kraxstina
må si meg enig der jeg og, er jo såvidt litt over halv ferdig fix14.gif
dsr.battlerager
tror jeg heller venter til ofp2 kommer.
falcon
QUOTE (dsr.battlerager @ Jun 6 2007, 16:46 ) *
tror jeg heller venter til ofp2 kommer.

ofp2 ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.