Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Den perfekte kvinnen
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Pages: 1, 2
curlyboy
Halla folkens!

Vet klokken er 04.00 nå, og ja, jeg er full... men det drite jeg i! har noe jeg vil få ut her!

Ka e det med damer? koffor skal de være så sinnsykt vanskelig? a4.gif

Har hatt fest idag, dessverre er den slutt nå, men det var en ok fest!
Synes at når min søster og min bror(hansa) har hatt fest her hjemme før så har alt vært så mye bedre! De skaffet et antall folk, som kom og festet hele natten!
Idag har det vært mellom 10-40stk innom, folk som skulle på en annen fest, som skulle på byn, som hadde vært på vors og skulle på nach, ka faen? eg har fest!

Sist jeg sjekket så var fest alt sammen liksom, både vors, fest og nach!

Men uansett så går jo det bra, jeg har ikke noe imot at folk stikker på byn eller drar et annet sted! det som plager meg er når "damen" finner ut at hun ikke får nok oppmerksomhet og stikker på byn....

Jeg er hjemme aleine, det er fra 20-30-40folk på det meste i huset, jeg kan liksom ikke sitte meg ned og slappe av med "damen", men det vil ikke hun forstår, alt hun ser er at jeg løper rundt og snakker litt med alle og prøver å ha full kontroll på det som skjer og ikke skjer!

Så hun bestemmer seg for å dra, fra han som har gjort alt for henne de siste 3mnd... og grunnen? for lite oppmerksomhet... på en kveld...

Så det leder meg til mitt store spørsmål!!! hvorfor???
Enkelt og greit, hvorfor?
Prøvde å spørre henne, alt jeg fikk tilbake var: du ville jo ikke være med meg, så da hadde jeg ikke noe å gjøre der... a4.gif

Skjønner ikke ka gale eg har gjort, og det plager livet av meg....
Men som en kamerat sa til meg: var vel ikke helt meningen at det skulle bli dere to! sad1.gif

men ja, dette er tanke torget, jeg er full, det er seint og curly takker for seg!

a4.gif
dsr.monokiller
hey.... been there done that biggrin1.gif
jeg har opplevd det samma... saken er at sånn er kvinnfolk!!
UBEGRIPELIGE a5.gif
dsr.magican
ikke for å være stygg Curly, men hun var vel ikke VELDIG voksen. thinking.gif ting forandrer seg, få på deg uniformen i milten så kommer damene løpende.. a5.gif
dsr.nero
Damer har en ting for uniformer....så lenge det ikke er Donald Duck uniform da fix14.gif
Du skal se at når perm nærmer seg blir det liv ja ok.gif
zinderella
ikke en veldig voksen reaksjon av hun der, Curly... sånne jenter er som regel veldig usikre på seg selv, og det fører gjerne til at de søker oppmerksomhet fra hvem som helst som vil henne det på hvilket som helst gitt tidspunkt. tolk det som du vil, men positivt er det jo ikke... a3.gif

finne deg noen som setter pris på deg, vettu a8.gif
dsr.lasissi
Er vel litt drøyt å konkludere med hva slags jente dette er bare på grunnlag av dette....kanskje hun hadde fått litt mye å drikke?? Ta en prat med henne du Krølle så finner du nok ut om hun er noe å satse på!
zinderella
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Mar 19 2006, 12:43 ] Er vel litt drøyt å konkludere med hva slags jente dette er bare på grunnlag av dette....kanskje hun hadde fått litt mye å drikke?? Ta en prat med henne du Krølle så finner du nok ut om hun er noe å satse på!

sorry, var ikke meninga å si noe feil... selvfølgelig kan det være en million grunner til en sånn reaksjon, (som det som regel er med kvinner a5.gif ) men dette var den første jeg kom på...

ting bedrer seg som regel etter at fylla og fylleangsten har lagt seg.. fix13.gif
dsr.jaw
life is like a penis..when it gets hard..fuck it
dsr.magican
buttrock.gif savner en tilbakemelding på hvordan dette gikk curly. Vi sitter jo å venter på hva som har skjedd!!!!!
dsr.kevin
Onani er undervurdert.. plystre.gif
dsr.placid
QUOTE (zinderella @ Mar 19 2006, 12:52 )
en million grunner til en sånn reaksjon, (som det som regel er med kvinner a5.gif )

135.gif 135.gif ph34r.gif
zinderella
QUOTE ([dsr.placid)
,Mar 20 2006, 19:18 ]
en million grunner til en sånn reaksjon, (som det som regel er med kvinner  a5.gif )

redd nå??? a5.gif
dsr.placid
QUOTE (zinderella @ Mar 20 2006, 22:29 )
QUOTE ([dsr.placid)
,Mar 20 2006, 19:18 ]
en million grunner til en sånn reaksjon, (som det som regel er med kvinner  a5.gif )

redd nå??? a5.gif

neida, bare så utrolig sant, man vet aldri hva det er med jenter, og hvis du ikke skjønner hva det er, er du ihvertfall en drittsekk, hehe a5.gif
Fliza
QUOTE ([dsr.nero)
,Mar 19 2006, 10:40 ] Damer har en ting for uniformer....så lenge det ikke er Donald Duck uniform da fix14.gif

HEY!!!!!!!!!! Derfor det ikke ble noe dame på meg i den uniformen altså!?!?????

Til sakens kjerne: Damer vil ha oppmerksomhet men ikke for mye heller for da blir det "vanskelig å puste". Om du skjønner hva jeg mener. Det er altid en balanse mellom de to, å finne hvor grensen går varierer.

Men er ho veldig intrisert i deg så ordner det seg med en prat. Det er veldig mye snakk om komunikasjon og det er ikke undervurdert for å si det på den måten.

Lykke til og vi alle er spent på utfallet!
dsr.immo
Driter du i dama elsker hun deg. Gir du henne alt blir hun dritlei deg.

Du må ikke bry deg om hva kvinnfolka sier.. du må forstå hva hun mener.
Problemet er bare det at forstår du henne for mye ender du opp som hennes beste venn.. og det gidder hun ikke - være i lag med sin beste venn. Hva er vel spennende med det?

Du må være oppmerksom i ny og ne og bry deg mest om hva du selv vil - det gjør susen. En som vet hva han "vil". En som ikke legger seg flat. En hun ikke vet helt hvor hun har. En som overrasker henne i ny og ne og holder gløden ved like.

Eller..?
Gollum
' date='Mar 19 2006, 12:40 ' post='184552']
Damer har en ting for uniformer....så lenge det ikke er Donald Duck uniform da fix14.gif

Skakke kødde med donald plystre.gif
dsr.snow_white
' date='Apr 17 2006, 17:17 ' post='187721']

Problemet er bare det at forstår du henne for mye ender du opp som hennes beste venn.. og det gidder hun ikke - være i lag med sin beste venn. Hva er vel spennende med det?

Du må være oppmerksom i ny og ne og bry deg mest om hva du selv vil - det gjør susen. En som vet hva han "vil". En som ikke legger seg flat. En hun ikke vet helt hvor hun har. En som overrasker henne i ny og ne og holder gløden ved like.

Eller..?

Slike jenter lar jeg gå sin egen vei, de er ikke gode nok og du kan finne slike under en hver grå sten.
dsr.lasissi
' date='Jul 4 2006, 15:45 ' post='196185']

Eller..?

Slike jenter lar jeg gå sin egen vei, de er ikke gode nok og du kan finne slike under en hver grå sten.

thinking.gif
zinderella
hmmmm... vurderer å kaste meg inn og si masse her... biggrin1.gif
dsr.lasissi
QUOTE (zinderella @ Jul 4 2006, 18:49 ) *

Det var det jeg ventet på Zind! Bring it on!!
[VoN]Futuri

Eller..?

82.gif ok.gif
dsr.snow_white
' date='Jul 4 2006, 17:35 ' post='196198']
' date='Jul 4 2006, 15:45 ' post='196185']

Eller..?

thinking.gif

gud så trett jeg er på jobben for tiden...
zinderella
' date='Jul 4 2006, 19:50 ' post='196231']
QUOTE (zinderella @ Jul 4 2006, 18:49 ) *

Det var det jeg ventet på Zind! Bring it on!!

Lol....

veeeel.... hvis jeg skal si noe får det bli dette:

menn gjør en stor feil ved å overkomplisere oss mange ganger. ja, ok - så er vi litt merkelige og har av og til lett for å forvente at dere skal lese våre innerste tanker og "bare VITE" at vi selvfølgelig ønsker ting på den ene og den andre måten. og ja, jeg vet vi virker utrolig forvirrende noen ganger.

men, all bullshit til side, så er det ikke så jævla vanskelig. hvis 2 voksne mennesker bryr seg om hverandre viser man respekt på et fornuftig nivå, man forteller hva man forventer og hva man ønsker - og ALLE ønsker å høre at den de er glad i også er glad i dem. NEI, vi ønsker ikke psycho's som popper opp med teddybjørner, konfekt og roser hver morgen, men det ønsker jo ikke dere heller, da får man jo bare noia. alt i passe mengder, med et snev av sans for timing. vil man ha noen så viser man det. vil man ikke ha noen så viser man det også. hva hver enkelt person lar andre gjøre mot seg selv, er jo en annen sak. folk som lar seg utnytte, liker å bli utnyttet osv osv osv... let's face it: vi kjenner alle folk som er sammen med mennesker som bare pisser på dem daglilg. metaforisk sett, selvfølgelig - hva folk gjør bak lukkede dører er ikke min business fix05.gif

i min verden er lykke både tilfeldigheter som kommer når du minst venter det ( til den alltid store glede) - men også et valg. man må velge å ville ha det bra, og se på sin partner med kritisk POSITIVT innstillte øyne.

hvis det derimot IKKE er voksne (les hva dere vil med hva "voksen" betyr) folk, som bare er ute etter moro, faenskap, tilfeldig sex eller rett og slett ikke et hva de driver med i det hele tatt, så er ikke det jeg skrev ovenfor relevant i det hele tatt, for det inngår ikke i samme kontekst. men moro er det vel sikkert, og sannsynligvis kommer det en form for erfaring ut av det.

så at "sånne jenter finnes under hver grå stein" er jeg helt enig i. men det er ikke bare gråstein i ei steinrøys. selv om det er jævlig mange av dem biggrin1.gif

fornøyd, Lassissi? popcorn.gif
dsr.kevin
what she said ^ 82.gif

...og bare det nå hopper fram ei på min vei, fra riktig type stein, så er jeg i mål. a8.gif

Jeg feirer forresten årsdagen for min singelhet i disse dager, kanskje et eller annet skjer i helga? a6.gif
dsr.jaw
Tror ganske mange av dere her inne er single jeg

Monica
dsr.placid
fix05.gif
dsr.nero
Et annet scenario:

En kompis av meg kommer på besøk, og mens han er her så tar han kontak med ei berte han rota med for mange år siden. Ut på ettermiddagen kommer hu og noen til og det blir en heidundranes fest.(Mye som jeg ikke husker fix14.gif) Dama og kompis roter sammen igjen (les: de ødela senga på gjesterommet fix14.gif) og alt er såre vel. Kompis drar på søndagen og noen dager etterpå får jeg meg en sms fra henne som resulterer i maaaange sms (100 på 3-4 dager?) biggrin1.gif og VM i sms flørting ^^
Sier i fra at jeg er ikke komfortabel med dette i og med at hun fakstisk var å rota med en kompis.
Da får jeg til svar: Hva han har med dette å gjøre? Og: Det er ingenting å bry seg med.

Kan dette være riktig?
Liker ikke situasjonen og sms/telefonene har stilnet fra min side.

thinking.gif
zinderella
thinking.gif
' date='Jul 5 2006, 01:30 ' post='196347']

Monica

' date='Jul 5 2006, 10:11 ' post='196379']
Et annet scenario:

En kompis av meg kommer på besøk, og mens han er her så tar han kontak med ei berte han rota med for mange år siden. Ut på ettermiddagen kommer hu og noen til og det blir en heidundranes fest.(Mye som jeg ikke husker fix14.gif) Dama og kompis roter sammen igjen (les: de ødela senga på gjesterommet fix14.gif) og alt er såre vel. Kompis drar på søndagen og noen dager etterpå får jeg meg en sms fra henne som resulterer i maaaange sms (100 på 3-4 dager?) biggrin1.gif og VM i sms flørting ^^
Sier i fra at jeg er ikke komfortabel med dette i og med at hun fakstisk var å rota med en kompis.
Da får jeg til svar: Hva han har med dette å gjøre? Og: Det er ingenting å bry seg med.

Kan dette være riktig?
Liker ikke situasjonen og sms/telefonene har stilnet fra min side.

thinking.gif

sjelden sånne ting "er greit", og han har jo noe med dette å gjøre hvis han har følelser for henne? og ikke minst hvis hun har følelser for ham?

hmmmm.. hadde tatt meg en samtale med begge to først hverfall... hvis ikke kan man fort miste både en kompis og en eventuell dame a3.gif
dsr.lasissi
Veldig bra Zind!!

Nero; synes den gyldne regelen er at man roter ikke med kjærester eller ekser til kompiser. Blir bare et helsikken av det uansett.
dsr.snow_white
' date='Jul 5 2006, 01:30 ' post='196347']

Monica

Veldig singel for min del. Mange år (!) siden jeg sist møtte en som var verdt å satse på seriøst.
Men gøy på byen og fester med venninner er jo kult fix14.gif

men for noen er det et bevisst valg hvor man ikke tar til takke for hva som helst, ei heller
går på smeller i fylla.
dsr.jaw
Du høres ikke ut som en som jobber i vakta,må jobbe som vekter på gardemoen du ikke vakt. a5.gif
dsr.magican
snow har fast vakt på der man får ta og føle på folk...så regner med han er i sikkerhetskontrollen.. gayfight2.gif
dsr.nero
Bend over and spread them!! fix14.gif
dsr.jaw
Hmmmm må jo være en bra jo...... biggrin1.gif så sant man slipper de gamle damene på 98 135.gif
dsr.kevin
' date='Jul 5 2006, 14:35 ' post='196454']
Hmmmm må jo være en bra jo...... biggrin1.gif så sant man slipper de gamle damene på 98 135.gif

Erfarne kvinner.. mmm.. fix10.gif
dsr.jaw
' date='Jul 5 2006, 15:05 ' post='196481']

Denne Kevin skremmer meg virkelig.... a3.gif
dsr.kevin
' date='Jul 5 2006, 15:06 ' post='196483']

a4.gif
dsr.jaw
ok.gif
' date='Jul 5 2006, 15:09 ' post='196487']

a4.gif

ok.gif
dsr.lasissi
Kevin har vist seg å være en mann med trøkk i kjeften han!
dsr.kevin
' date='Jul 5 2006, 15:11 ' post='196488']
ok.gif

a4.gif

ok.gif

Jon, nå må du gi deg med skuespillet.. Alle skjønner at du og "Monica" er samme person.. fix14.gif

fix10.gif
dsr.lasissi
' date='Jul 5 2006, 15:19 ' post='196491']
' date='Jul 5 2006, 15:11 ' post='196488']
ok.gif

a4.gif

ok.gif

Jon, nå må du gi deg med skuespillet.. Alle skjønner at du og "Monica" er samme person.. fix14.gif

fix10.gif

Kødder du eller? Hvorfor i all verden Jon? Dette minner meg sterkt om mr and "mrs" Coyote!!!
dsr.nero
Mrs. Jaw og Mrs. Coyota en og samme person!? fix05.gif fix14.gif
dsr.kevin
' date='Jul 5 2006, 15:31 ' post='196498']

fix05.gif

Da må jo Coyote og Jaw også være samme person. 82.gif

thinking.gif fix10.gif
dsr.lasissi
' date='Jul 5 2006, 15:34 ' post='196500']

fix05.gif

thinking.gif fix10.gif

Ja det kan nok være noe i dette, men det tilsier vel også at vi har med en haxor også da en haug med konti er i bruk.... fix05.gif
dsr.snow_white
' date='Jul 5 2006, 14:00 ' post='196426']
Du høres ikke ut som en som jobber i vakta,må jobbe som vekter på gardemoen du ikke vakt. a5.gif

que?

jeg jobber ikke i hovedvakta, heldigvis =)
men vi prater om kvinner nå, ikke hvorvidt jeg gjør noe på jobben eller ei.

Elsker kvinner, bare blir oppgitt over de fleste av dem.
dsr.jaw
Jeg mistet dere sånn ca 5 poster tilbake, hvem er coyote og Mrs. Coyota ?
dsr.kevin
' date='Jul 5 2006, 15:36 ' post='196502']

fix05.gif

thinking.gif fix10.gif

Ja det kan nok være noe i dette, men det tilsier vel også at vi har med en haxor også da en haug med konti er i bruk.... fix05.gif

Denne Jaw/Monica/Coyote/Mrs.Coyote skremmer meg virkelig.. a3.gif

fix10.gif
dsr.jaw
' date='Jul 5 2006, 15:40 ' post='196506']

fix05.gif

thinking.gif fix10.gif

fix10.gif

Kan noen forklare meg hvem de 2 er ??
Henger absolut ikke med på den her lenger
dsr.lasissi
' date='Jul 5 2006, 15:43 ' post='196509']
' date='Jul 5 2006, 15:40 ' post='196506']

fix05.gif

thinking.gif fix10.gif

fix10.gif

Kan noen forklare meg hvem de 2 er ??
Henger absolut ikke med på den her lenger

At du setter de fire Kevin nevnte sammen til 2 forklarer vel mye!!!
zinderella
Lol.. denne posten begynner virkelig å bli surrealistisk biggrin1.gif popcorn.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.