Vet klokken er 04.00 nå, og ja, jeg er full... men det drite jeg i! har noe jeg vil få ut her!
Ka e det med damer? koffor skal de være så sinnsykt vanskelig?
Har hatt fest idag, dessverre er den slutt nå, men det var en ok fest!
Synes at når min søster og min bror(hansa) har hatt fest her hjemme før så har alt vært så mye bedre! De skaffet et antall folk, som kom og festet hele natten!
Idag har det vært mellom 10-40stk innom, folk som skulle på en annen fest, som skulle på byn, som hadde vært på vors og skulle på nach, ka faen? eg har fest!
Sist jeg sjekket så var fest alt sammen liksom, både vors, fest og nach!
Men uansett så går jo det bra, jeg har ikke noe imot at folk stikker på byn eller drar et annet sted! det som plager meg er når "damen" finner ut at hun ikke får nok oppmerksomhet og stikker på byn....
Jeg er hjemme aleine, det er fra 20-30-40folk på det meste i huset, jeg kan liksom ikke sitte meg ned og slappe av med "damen", men det vil ikke hun forstår, alt hun ser er at jeg løper rundt og snakker litt med alle og prøver å ha full kontroll på det som skjer og ikke skjer!
Så hun bestemmer seg for å dra, fra han som har gjort alt for henne de siste 3mnd... og grunnen? for lite oppmerksomhet... på en kveld...
Så det leder meg til mitt store spørsmål!!! hvorfor???
Enkelt og greit, hvorfor?
Prøvde å spørre henne, alt jeg fikk tilbake var: du ville jo ikke være med meg, så da hadde jeg ikke noe å gjøre der...
Skjønner ikke ka gale eg har gjort, og det plager livet av meg....
Men som en kamerat sa til meg: var vel ikke helt meningen at det skulle bli dere to!
men ja, dette er tanke torget, jeg er full, det er seint og curly takker for seg!