Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hei gutter !
DirtyForum > Public > Delta Force BHD
Technobabe*DEA
Måtte bare innom å si hei fix04.gif Håper det går bra med dere alle,tenker på dere ! Har brukt mye tid på squaden så jeg har ikke hatt så mye tid til overs men nå fikk jeg endelig ut fingeren å stakk innom dere fix10.gif Hei og hopp !
dsr.nero
Hei og håpp a5.gif
dsr.placid
hei fix13.gif
dsr.fenwick
Heei techno a5.gif
Technobabe*DEA
fix13.gif Jippi !!!! Jøss Du lever jo biggrin1.gif Ser deg aldri online lenger a4.gif Har vært innom forumet deres veldig mange ganger pr dag bare for å se etter dere (gamle gutta ) dork1.gif fix04.gif
dsr.fenwick
SPiller for det meste WOW smile1.gif men skal se om jeg får sendt deg en sms en dag fix10.gif
Technobabe*DEA
Kult ! Wow er kanskje ikke noe for meg fix14.gif Ene tante ungen spiller det mye å spillt det i 7 mnd. Hun blir 3 år i mai..he he..!Prøvd jo .....men nei ! Og prøvd bf 2 som jeg syntes er drit dårlig a3.gif Hadde vært hyggelig å fått litt mer kontakt igjen da fix14.gif
dsr.fenwick
da MÅ du starte med WOW,skal guide deg gjennom alt eg a5.gif
Technobabe*DEA
Oh Yeah !! Please guide me a5.gif a8.gif He he he................
dsr.fenwick
QUOTE (Technobabe*DEA @ Mar 13 2006, 18:26 )
Oh Yeah !! Please guide me a5.gif a8.gif He he he................

anytime babe...anytime a5.gif a6.gif fix04.gif
dsr.zod
Ene tante ungen spiller det mye å spillt det i 7 mnd. Hun blir 3 år i mai..he he..!Prøvd jo .....men nei !

fix05.gif
Technobabe*DEA
Tuller ikke....tante ungen min på snart 3 har spille dilla a5.gif Har prøvd jo ( joint operations )men ...nei likte ikke det online. Skal prøve Delta Force Xtreme nå a5.gif
dsr.zod
Lukter progamer lang vei a5.gif
dezso!
Sitter å skriver mail til barnevernet nå fix05.gif
Technobabe*DEA
He he he den var ny....ja for all del,man kan ikke la barn kose seg gayfight2.gif
dsr.fbi
heia ja:)) a8.gif savner kamper mot DEA ja:P alltid jevnt og morro buttrock.gif
Technobabe*DEA
Kult!! Har hatt en nedtur i dea siden jul men etter litt reorganisering begynner det å ligne ett lag igjen med litt mer dedication fix14.gif Hadde vært kult å spille med dere igjen,dere er jo ett av mine favorittlag ! Hadde det ikke vært for Fenwick hadde jeg ikke spillt verken bhd eller online a8.gif
dsr.brummi
ohhh, mama...hellau på du ja a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.