Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Have you got the touch????
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.coyote
Dette fikk eg av dama.

Etter dette sa hun at eg ble en beder elsker.
Dette anbefaler eg til alle dere gutter som har dårlig selvtilit når det gjelder damene..

TA HO smile1.gif smile1.gif TA HO.
dsr.coyote
QUOTE ([dsr.coyote)
,Dec 16 2005, 12:23 ] Dette fikk eg av dama.

Etter dette sa hun at eg ble en beder elsker.
Dette anbefaler eg til alle dere gutter som har dårlig selvtilit når det gjelder damene..

TA HO smile1.gif smile1.gif TA HO.

Ser ikke ut som det er så mange som har det..

Sikkert ingen som tør å se, etter den fine [GRØSS] jule kalenderen min a5.gif
dsr.lasissi
gas.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 16 2005, 17:08 ] gas.gif

latterlig, dame sover jo lettere enn noe...Dama mi later som hun sover hvis jeg begynner å tafse, så jeg ikke skal slutte... a5.gif BTW: liker damer å bli tafset på når de sover!?!?!
dsr.placid
QUOTE ([dsr.magican)
,Dec 19 2005, 09:54 ] BTW: liker damer å bli tafset på når de sover!?!?!

yupp.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.placid)
,Dec 19 2005, 14:43 ]
QUOTE ([dsr.magican)

yupp.gif

hmmm, trodde lyric eller encke skulle svare kjappest på det spørsmålet..men det ble placid ftw... buttrock.gif
dsr.kevin
QUOTE ([dsr.magican)
,Dec 19 2005, 15:03 ]
QUOTE ([dsr.placid)
QUOTE ([dsr.magican)

yupp.gif

hmmm, trodde lyric eller encke skulle svare kjappest på det spørsmålet..men det ble placid ftw... buttrock.gif

Får se til å finne meg ei å prøve på.. fix10.gif

Men.. det var vel en rettsak i disse dager som tyder på at det ikke alltid stemmer. Som f.eks når hun sover etter litt mye drikke, og en "venn" lurer inn snoppen.. plystre.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.kevin)
,Dec 19 2005, 15:13 ]
QUOTE ([dsr.magican)
QUOTE ([dsr.placid)
QUOTE ([dsr.magican)

yupp.gif

Men.. det var vel en rettsak i disse dager som tyder på at det ikke alltid stemmer. Som f.eks når hun sover etter litt mye drikke, og en "venn" lurer inn snoppen.. plystre.gif

er vel da man må ta en gjennomgang for de krav man stiller til "vennene" sine!!?
dsr.kevin
QUOTE ([dsr.magican)
,Dec 19 2005, 15:15 ]
QUOTE ([dsr.kevin)
QUOTE ([dsr.magican)
QUOTE ([dsr.placid)
QUOTE ([dsr.magican)

yupp.gif

er vel da man må ta en gjennomgang for de krav man stiller til "vennene" sine!!?

Hmm.. er det pga sånt at spillet går ut på å ikke vekke henne? Sender dette spillet usunne signaler? thinking.gif "Tafs på veninna di, men ikke vekk henne for da er helvete løs"..
dsr.magican
QUOTE ([dsr.kevin)
,Dec 19 2005, 15:22 ]
QUOTE ([dsr.magican)
QUOTE ([dsr.kevin)
QUOTE ([dsr.magican)
QUOTE ([dsr.placid)
QUOTE ([dsr.magican)

yupp.gif

Hmm.. er det pga sånt at spillet går ut på å ikke vekke henne? Sender dette spillet usunne signaler? thinking.gif "Tafs på veninna di, men ikke vekk henne for da er helvete løs"..

samme spørsmål dukket opp hos meg...Men i fare for å virke som en gammel prippen gubbe tok jeg ikke sjansen på å si noe..Men når det først er sagt, er vel ikke kjempe sunt at en 12 åring sitter å spiller dette..kan fort føre til litt "guttestreker"... a2.gif
dsr.kevin
QUOTE ([dsr.magican)
,Dec 19 2005, 15:42 ] Men i fare for å virke som en gammel prippen gubbe

Leave that to me.. 82.gif plystre.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.magican)
QUOTE ([dsr.kevin)
QUOTE ([dsr.magican)
QUOTE ([dsr.placid)
QUOTE ([dsr.magican)

yupp.gif

Blir vel noe sånn som dette da; "Ikke lur snoppen i meg når jeg sover min venn"..... fix05.gif
dsr.battlerager
QUOTE ([dsr.coyote)
,Dec 16 2005, 13:23 ] Dette anbefaler eg til alle dere gutter som har dårlig selvtilit når det gjelder damene..

Jeg hadde hvertfall ikke kjangs til å få ho til å komme. Så dette hjalp lite på selvtilliten, tror heller at det knekte det lille som var igjen biggrin1.gif
dsr.lasissi
QUOTE (Battlerager @ Dec 19 2005, 17:44 )
QUOTE ([dsr.coyote)
,Dec 16 2005, 13:23 ] Dette anbefaler eg til alle dere gutter  som har dårlig selvtilit når det gjelder damene..

Jeg hadde hvertfall ikke kjangs til å få ho til å komme. Så dette hjalp lite på selvtilliten, tror heller at det knekte det lille som var igjen biggrin1.gif

lol Jeg skremte henne aldeles da jeg røsket av alt hun hadde på seg...men så vil jeg jo påstå at det er mer hyggelig når jenta er våken vel? a5.gif
low_lyric
find her sweet spot and use sleeeepingpills buttrock.gif
dsr.coyote
Ler ... ser dette falt litt i smak ja.. a6.gif '

Tenkte meg det.
dsr.coyote
Ler ... ser dette falt litt i smak ja.. a6.gif '

Tenkte meg det.
mrs coyote
Må jo si at jeg sleit en stund før jeg fikk det til da... a3.gif

Endelig har jeg fått lov å være med her! biggrin1.gif takker og bukker, kjære gubben min.... a8.gif

Men jeg tror ikke jeg begynner å spille aa da... fix14.gif
dsr.lasissi
QUOTE (mrs coyote @ Dec 19 2005, 23:48 )

Endelig har jeg fått lov å være med her! biggrin1.gif takker og bukker, kjære gubben min.... a8.gif

Velkommen til forumet mrs Coyote buttrock.gif
dsr.coyote
QUOTE (mrs coyote @ Dec 19 2005, 23:48 )

Det er bare no du sier kjære.. a5.gif
mrs coyote
[quote=[dsr.lasissi],Dec 19 2005, 23:56 ] [/QUOTE]
Velkommen til forumet mrs Coyote buttrock.gif [/quote]
Tusen takk for det lassisi. smile1.gif
Når coyote begynner å høre på kvalitetsmusikk så skal jeg spille aa.... biggrin1.gif
dsr.magican
[quote=mrs coyote,Dec 20 2005, 00:03 ] [QUOTE=[dsr.lasissi],Dec 19 2005, 23:56 ] [/QUOTE]
Velkommen til forumet mrs Coyote buttrock.gif [/QUOTE]
Tusen takk for det lassisi. smile1.gif
Når coyote begynner å høre på kvalitetsmusikk så skal jeg spille aa.... biggrin1.gif [/quote]
au au...her kommer angrepene allerede i post nummer 2. Dette kan bli bra coyote. a5.gif
dsr.kevin
Alle tiltak for å få opp kvinneandelen her inne imøtekommes med entusiasme. a8.gif
corpclegg
Er jo litt spent på hva denne kvalitetsmusikken er og jeg da... fix05.gif
mrs coyote
QUOTE (CorpClegg @ Dec 20 2005, 12:08 )
Er jo litt spent på hva denne kvalitetsmusikken er og jeg da... fix05.gif

Kvalitetsmusikk er vel stort sett alt som ikke lukter av fjortispop..men jeg prøver iherdig å hjernevaske han til å like Dream Theater, Soil, Paradise Lost, RHCP m.m. Heldigvis klarer han å høre på Pink Floyd, U2, Him og Coldplay. a5.gif
corpclegg
QUOTE (mrs coyote @ Dec 20 2005, 12:46 )
Er jo litt spent på hva denne kvalitetsmusikken er og jeg da...  fix05.gif

Kvalitetsmusikk er vel stort sett alt som ikke lukter av fjortispop..men jeg prøver iherdig å hjernevaske han til å like Dream Theater, Soil, Paradise Lost, RHCP m.m. Heldigvis klarer han å høre på Pink Floyd, U2, Him og Coldplay. a5.gif

Er jo virkelig kvalitetsmusikk da...!!!

1968 - "A Saucerful Of Secrets" spor 4, fin ja?
dsr.lasissi

U2 FTW buttrock.gif
mrs coyote
QUOTE (CorpClegg @ Dec 20 2005, 12:55 )
1968 - "A Saucerful Of Secrets" spor 4, fin ja?

Skjønte det var noe kjent med deg, ja.. thinking.gif
Kunne jo ikke akkurat spørre deg hvor jeg hadde sett deg før heller da, for det har jeg jo ikke....
mrs coyote
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 20 2005, 20:32 ]

U2 FTW buttrock.gif

«- You go as hard as you can until you get the audience near orgasm. And then you go twice as hard for as long as you can until you drop. That's what rock n' roll is.»

Var ikke Bono som sa det, men det kan vel beskrive U2 veldig godt synes nå jeg da! buttrock.gif
mrs coyote
Sorry min kjære, det ser visst ut som vi har pratet oss litt bort fra ho orgasmedama di, men jeg nevnte orgasme i forrige innlegg da! biggrin1.gif
dsr.lasissi
QUOTE (mrs coyote @ Dec 20 2005, 22:57 )
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 20 2005, 20:32 ]

U2 FTW buttrock.gif

«- You go as hard as you can until you get the audience near orgasm. And then you go twice as hard for as long as you can until you drop. That's what rock n' roll is.»

Var ikke Bono som sa det, men det kan vel beskrive U2 veldig godt synes nå jeg da! buttrock.gif

Hooah mrs Coyote buttrock.gif Veeldig enig med deg a8.gif Var på konsert med dem i Dublin i sommer, og det var rett og slett ja orgasmisk fix04.gif
mrs coyote
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 20 2005, 23:18 ] Hooah mrs Coyote buttrock.gif Veeldig enig med deg a8.gif Var på konsert med dem i Dublin i sommer, og det var rett og slett ja orgasmisk fix04.gif

a4.gif Kom meg ikke til Spektrum engang jeg a4.gif
dsr.lasissi
QUOTE (mrs coyote @ Dec 20 2005, 23:23 )
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 20 2005, 23:18 ] Hooah mrs Coyote  buttrock.gif Veeldig enig med deg  a8.gif  Var på konsert med dem i Dublin i sommer, og det var rett og slett ja orgasmisk  fix04.gif

De spilte på Valle Hovin i Norge så det var vel like greit a5.gif Uansett så var det et vanvittig trøkk på deres egen hjemmebane, og jeg var fargeblind i over 1 time etterpå pga det sinnsyke lysshowet de hadde stelt i stand buttrock.gif
mrs coyote
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 20 2005, 23:32 ]
QUOTE (mrs coyote @ Dec 20 2005, 23:23 )
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 20 2005, 23:18 ] Hooah mrs Coyote  buttrock.gif Veeldig enig med deg  a8.gif  Var på konsert med dem i Dublin i sommer, og det var rett og slett ja orgasmisk  fix04.gif

De spilte på Valle Hovin i Norge så det var vel like greit a5.gif Uansett så var det et vanvittig trøkk på deres egen hjemmebane, og jeg var fargeblind i over 1 time etterpå pga det sinnsyke lysshowet de hadde stelt i stand buttrock.gif

Jepp, det gjorde de...det var Dream Theater som spilte i Spektrum...samme pokker, jeg var ingen av plassene.. a4.gif
Kan bare forestille meg stemninga i Dublin da, er jo noe eget med hjemmebane... buttrock.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.