Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 21" CRT gis bort Trondheim
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
Pages: 1, 2
dsr.magican
QUOTE ([dsr.airboy)
,Dec 17 2005, 00:08 ] hva jobber du med coyote?

Og ja, burde bura slike folk inne.
Men ikke alle trussler fra rusa personer går spesielt hardt inn på meg fix14.gif

I dag derimot, holdt jeg og 3 andre vektere på å denge ungdomer som ropte homofaen og kasta snøballer etter oss på et senter.

Vi kasta de ut da de tagg penger av eldre damer. De likte det tydeligvis ikke spesielt godt fix14.gif

spent på hvordan dere har tenkt å linke denne dikskusjonen tilbake til en 21" CRT som ble gitt bort i Trondheim... buttrock.gif a5.gif
low_lyric
alle burde ha en 21" crt bak i bilen, tror den kan gjøre masse skade
på påtrengende ungdom a5.gif
dsr.kevin
Har en relativt tung 19" crt.. Bare nevner det.. ph34r.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.kevin)
,Dec 19 2005, 15:34 ] Har en relativt tung 19" crt..  Bare nevner det..  ph34r.gif

bra, da er vi inne på det som innlegget i utgangspunktet handler om...bra vinkling gutter, dere klarte faktisk å snu posten... ok.gif a5.gif
dsr.kevin
Har forøvrig 2 stk. 17", og en 15", som ikke er like tunge som den på 19".. Bare nevner det.. ph34r.gif
dsr.enigma
QUOTE (low_lyric @ Dec 19 2005, 16:31 )
alle burde ha en 21" crt bak i bilen, tror den kan gjøre masse skade
på påtrengende ungdom a5.gif

seff.. spessielt hvis du har RWD!! må få litt tyngde heeelt bak i bilen.. slik at bakenden legger seg lengre ut under slædd dork1.gif

så hvis det blir sjuførr (volvo 740) eller niførr (volvo 940) så må jeg nok lempe inn 21"ern i bagasjerommet en gang iblandt fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.