Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lost...sesong 2...
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Pages: 1, 2, 3
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.placid)
,Nov 1 2005, 17:40 ]
QUOTE (aCeEversman @ Nov 1 2005, 18:34 )
Det kommer vel etterhvert tenker jeg...  ok.gif

Vil faktisk tippe hele den underjordiske greia går i lufta rett før de får til noe eller finner ut noe, så de står på bar bakke igjen a5.gif

orob.gif
dezso!
altså.. vi har 4-5 sesonger foran oss. Forvent ikke at de kommer seg av øya med det første fix05.gif
Fliza
QUOTE ([dsr.placid)
,Nov 1 2005, 12:15 ] Hvorfor er det ingen som har spurt seg hvor inni pokker strømmen kommer fra? Må jo være et kraftverk eller en diger generator av noe slag ett eller annet sted... thinking.gif

Og med "ubegrenset" tilgang til strøm pluss diverse elektroniske hjelpemidler burde vår irakiske venn Sayid fint klare å mekke sammen noe å kommunisere med a5.gif

No vet jeg ikke hvor stabilt et atom anlegg fungerer. Men jeg begynner å trekke konklusjoner i de banene. Og den koden som de hele tiden på putte inn for å "restarte" nedtellinga kan sikkert være en automatisk kontrollkode for et automatisk atomkraft verk eksperiment!!!!!! Hele prosjektet virket no ganske "hysj hysj" og da tviler jeg på at de får strømmen i fra noe vass/bølge/vind kraft verk!!

Svak konklusjon, men hvor ellers skal de få strømmen i fra da?
dsr.lasissi
QUOTE (Fliza @ Nov 2 2005, 01:05 )
QUOTE ([dsr.placid)
,Nov 1 2005, 12:15 ] Hvorfor er det ingen som har spurt seg hvor inni pokker strømmen kommer fra? Må jo være et kraftverk eller en diger generator av noe slag ett eller annet sted... thinking.gif

Og med "ubegrenset" tilgang til strøm pluss diverse elektroniske hjelpemidler burde vår irakiske venn Sayid fint klare å mekke sammen noe å kommunisere med a5.gif

No vet jeg ikke hvor stabilt et atom anlegg fungerer. Men jeg begynner å trekke konklusjoner i de banene. Og den koden som de hele tiden på putte inn for å "restarte" nedtellinga kan sikkert være en automatisk kontrollkode for et automatisk atomkraft verk eksperiment!!!!!! Hele prosjektet virket no ganske "hysj hysj" og da tviler jeg på at de får strømmen i fra noe vass/bølge/vind kraft verk!!

Svak konklusjon, men hvor ellers skal de få strømmen i fra da?

Synes ikke atomkraft er noe dumt tips jeg. Noe er det ihvertfall som fører til muterte dyr osv....
aCeEversman
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 2 2005, 17:33 ]
Synes ikke atomkraft er noe dumt tips jeg. Noe er det ihvertfall som fører til muterte dyr osv....

Muterte dyr?

Har vel strengt tatt ikke sett noen dyr som har vært muterte?

Greit nok, isbjørner og store, farlige "tinger" er det der, men virker ikke så muterte..

Men men.. En får vel bare følge med... oro1.gif
dsr.lasissi
QUOTE (aCeEversman @ Nov 2 2005, 17:45 )
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 2 2005, 17:33 ]

Muterte dyr?

Har vel strengt tatt ikke sett noen dyr som har vært muterte?

Greit nok, isbjørner og store, farlige "tinger" er det der, men virker ikke så muterte..

Men men.. En får vel bare følge med... oro1.gif

Hehe mutert eller ikke......noe rart med en isbjørn på en tropisk øy er det vel ihvertfall?
low_lyric
neesj.. ekke uvanlig det... fix05.gif
dsr.lasissi
QUOTE (low_lyric @ Nov 2 2005, 19:47 )

fix05.gif
aCeEversman

Ikke hvis den er i en dyrkepark nei.. fix14.gif

Men det var en isbjørn i den spanske tegneserien som Walt leste på i sesong 1,
og man husker at fosterfaren sa at han var litt "creepy" og at rare ting skjedde rundt han.. fix05.gif fix05.gif
dsr.lasissi
QUOTE (aCeEversman @ Nov 2 2005, 23:27 )
neesj.. ekke uvanlig det...  fix05.gif

Ikke hvis den er i en dyrkepark nei.. fix14.gif

Men det var en isbjørn i den spanske tegneserien som Walt leste på i sesong 1,
og man husker at fosterfaren sa at han var litt "creepy" og at rare ting skjedde rundt han.. fix05.gif fix05.gif

That's true oro1.gif
dsr.ghod
Dette har jeg sagt flere ganger, og jeg sier det igjen.

Gi guttungen en tegning av en båt, en motor og noen kanner bensin.

Herregud jeg skulle vært hjemme før lunsj!
dsr.bayer
Gi guttungen et bilde av Elisha Cuthbert sier nå jeg buttrock.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.chemical)
,Nov 3 2005, 19:54 ] Dette har jeg sagt flere ganger, og jeg sier det igjen.

Gi guttungen en tegning av en båt, en motor og noen kanner bensin.

Herregud jeg skulle vært hjemme før lunsj!

a5.gif
Fliza
Stemmer det. Etter å ha lest bladet så dukket isbjørnen opp. Samme skjedde i et klipp hjemme hos han, hvor han leste et blad om fugler. Vips så smalt det samme type fugl inn i vinduet.

At gutten har noe "ureint" mel i posen er det ikke tvil om!
aCeEversman
QUOTE (Fliza @ Nov 4 2005, 17:39 )
Stemmer det. Etter å ha lest bladet så dukket isbjørnen opp. Samme skjedde i et klipp hjemme hos han, hvor han leste et blad om fugler. Vips så smalt det samme type fugl inn i vinduet.

Og dette at han "viser" seg for Shannon og snakker pølsevev er også litt snodig orob.gif
dsr.lasissi
QUOTE (aCeEversman @ Nov 4 2005, 17:47 )
QUOTE (Fliza @ Nov 4 2005, 17:39 )

Og dette at han "viser" seg for Shannon og snakker pølsevev er også litt snodig orob.gif

Curyboy er livredd guttungen a1.gif
curlyboy
walt er skikkelig skummel, har ikke fått sovet godt siden lost begynte.... a4.gif
Fliza
Men la oss gå helt tilbake til første eller andre episode i seson 1. Husker dere han piloten som ble beten av i to. Hvor "monsteret" spiste overkroppen...

Hvor har monsteret gjort av seg. Og dere husker alle den episoden i samme sesong hvor lock ble dratt ned i gropa. Etter dynamitt smellet kom det en svart sky opp i bakrunnen som plutselig bare "løp" avgårde. Hmhmhm

En øy med skjulte monstre, "spøkelser", mennesker som beveger seg lydløst og med skjult agenda. Samt et gedigent stort underjordisk bygning som er bemannet av et japansk firma.
dsr.ghod
QUOTE (Fliza @ Nov 6 2005, 05:42 )
Men la oss gå helt tilbake til første eller andre episode i seson 1. Husker dere han piloten som ble beten av i to. Hvor "monsteret" spiste overkroppen...

Hvor har monsteret gjort av seg. Og dere husker alle den episoden i samme sesong hvor lock ble dratt ned i gropa. Etter dynamitt smellet kom det en svart sky opp i bakrunnen som plutselig bare "løp" avgårde. Hmhmhm

En øy med skjulte monstre, "spøkelser", mennesker som beveger seg lydløst og med skjult agenda. Samt et gedigent stort underjordisk bygning som er bemannet av et japansk firma.

Noe jeg var "sjokkert" over i staren av serien var at det faktisk fantes trær på øya.

Det dyret som roamet om nettene hadde jo en tendens til å felle noen par trær hver natt.

Og hvis det tar ca 20 år før en palme når den høyden som den har på øya "lost" så ser jeg for meg at det burde vært golfbane over alt grunnet dette dyret sine erobringer natterstid.
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.chemical)
,Nov 6 2005, 12:05 ]

Noe jeg var "sjokkert" over i staren av serien var at det faktisk fantes trær på øya.

Det dyret som roamet om nettene hadde jo en tendens til å felle noen par trær hver natt.

Og hvis det tar ca 20 år før en palme når den høyden som den har på øya "lost" så ser jeg for meg at det burde vært golfbane over alt grunnet dette dyret sine erobringer natterstid.

Vel noen logiske brister er vel naturlig i en serie som dette fix05.gif Det er jo strengt tatt ingen dokumentar a8.gif
dsr.ghod
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 6 2005, 13:53 ]
QUOTE ([dsr.chemical)

Vel noen logiske brister er vel naturlig i en serie som dette fix05.gif Det er jo strengt tatt ingen dokumentar a8.gif

Hvor er den hen da? Jeg kaller den forresten bare tåkeluren. Det er det den minner meg om. Tåkelur. a5.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.chemical)
,Nov 6 2005, 16:16 ]
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 6 2005, 13:53 ]
QUOTE ([dsr.chemical)

Hvor er den hen da? Jeg kaller den forresten bare tåkeluren. Det er det den minner meg om. Tåkelur. a5.gif

Rofl buttrock.gif
aCeEversman
QUOTE ([dsr.chemical)
,Nov 6 2005, 16:16 ]

Tåkelur ja, eller fløyta på ett damplokomotive eller noe i den duren.. fix05.gif
Fliza
Når kommer neste episode (Episode 6 er det vel) etter "pausen"?
dsr.lasissi
QUOTE (Fliza @ Nov 9 2005, 22:46 )

Tror det er neste onsdag/torsdag..... popcorn.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 9 2005, 23:12 ]

Blir vist i USA klokka 3 i natt norsk tid buttrock.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.placid)
,Nov 9 2005, 23:48 ]
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 9 2005, 23:12 ]

Blir vist i USA klokka 3 i natt norsk tid buttrock.gif

Thanks Placid!! Er i full gang med nedlasting nå a5.gif 3 uker gikk i grunn ganske fort buttrock.gif
aCeEversman
Laste laste buttrock.gif

Glede seg! a5.gif
Fliza
popcorn.gif ok.gif
dsr.lasissi
Oioioi her er det flere som ligger an til å ryke til a1.gif Synes episodene blir alt for korte...... a4.gif

For de som synes Walt er spooky; få med dere denne episoden a3.gif
aCeEversman
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 10 2005, 18:23 ] Oioioi her er det flere som ligger an til å ryke til a1.gif Synes episodene blir alt for korte...... a4.gif

For de som synes Walt er spooky; få med dere denne episoden a3.gif

Sayid er nok ganske pissed nå ja! fix05.gif
aCeEversman
Noen som har sett episode 8 ennå?

Litt jalla slutt da men..
dezso!
ep 8 på vei ned....

ep 7 var hvertfall creepy nok
low_lyric
veit ikke koss episode i har komme til... vil bare vite ka walt sir baklengs..
noken som veit?
dsr.placid
QUOTE (aCeEversman @ Nov 24 2005, 20:50 )

Neeh, grei den vel a8.gif
dsr.teka
Bumbet over denne siden; http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377 Teorien virker veldig lovende..!
dsr.teka
QUOTE (low_lyric @ Nov 24 2005, 23:06 )
veit ikke koss episode i har komme til...  vil bare vite ka walt sir baklengs..
noken som veit?

Den første gangen når Shannon ser han i teltet sier han noe slikt som: "They're coming and they are close"
http://home.no.net/echo221/lost/walt.mp3

Den andre gangen når de ser han i skogen klarer jeg ikke å finne ut hva den hviskelyden sier. Jeg har prøvd å spille den av baklengs, men skjønner ikke hva det er de sier.
http://home.no/dangerinc/walt2.wav
dezso!
uuuuh. creepy stuff 135.gif
low_lyric
det første han sir i viskinga høre i ikke, men det han e i see, i smell
det dama sir e ganske umulig.. :(
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.placid)
,Nov 24 2005, 23:37 ]
QUOTE (aCeEversman @ Nov 24 2005, 20:50 )

Neeh, grei den vel a8.gif

Jeg har nettopp sett ep. 7 og 8 på rappen. Synes de to historiene ble knyttet sammen på en rask og grei måte. Hadde vært tungt å følge den andre gruppen like lenge som den første før vi kunne gå videre...... a3.gif

Gleder meg sykt til fortsettelsen nå. Mulighetene til å sette i gang ulike prosjekter/utforskning/kamp mot the others osv må vel være rimelig bra nå med så mange sterke personer samlet?

popcorn.gif popcorn.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Nov 25 2005, 05:18 ]
QUOTE (low_lyric @ Nov 24 2005, 23:06 )
veit ikke koss episode i har komme til...  vil bare vite ka walt sir baklengs..
noken som veit?

Den første gangen når Shannon ser han i teltet sier han noe slikt som: "They're coming and they are close"
http://home.no.net/echo221/lost/walt.mp3

Den andre gangen når de ser han i skogen klarer jeg ikke å finne ut hva den hviskelyden sier. Jeg har prøvd å spille den av baklengs, men skjønner ikke hva det er de sier.
http://home.no/dangerinc/walt2.wav

Men herregud menneske a1.gif Gi no beskjed om at det er skriking involvert i opptaket....satt volumet på fullt for å tyde hvisking eg! Kvapp som ville helvete oro1.gif

Hører heller ikke hva han sier i opptak 2, men fyttikatta kor dårlig stemning det er ... fix05.gif
low_lyric
høre at han sir i see i smel om og om igjen. men så sir han noka før også sir ei dame noka som e umilig å høre.. skulle hatt bedre opptak av viskinga..
dsr.placid
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Nov 25 2005, 05:18 ] Bumbet over denne siden; http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377 Teorien virker veldig lovende..!

Mye bra i denne teorien, men hele konseptet baserer seg på at det faktisk ikke var noen flykræsj, men at de har blitt "lurt" til å tro det hele gjengen. Med tanke på hvordan episode 8 startet, faller dermed store deler av teorien i grus 82.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.placid)
,Nov 26 2005, 02:26 ]
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Nov 25 2005, 05:18 ] Bumbet over denne siden; http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377 Teorien virker veldig lovende..!

Mye bra i denne teorien, men hele konseptet baserer seg på at det faktisk ikke var noen flykræsj, men at de har blitt "lurt" til å tro det hele gjengen. Med tanke på hvordan episode 8 startet, faller dermed store deler av teorien i grus 82.gif

Enig med deg der Placid. Vanvittig bra jobbet av han med det innlegget, men mye av det han sier inbefatter at de har drømt eller lignende store deler av "storyen".

Når det er sagt har jeg god tro på at deler av dette sikkert er deler av den endelige forklaringen fix10.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Nov 26 2005, 14:50 ] Når det er sagt har jeg god tro på at deler av dette sikkert er deler av den endelige forklaringen fix10.gif

yupp.gif
dsr.lasissi
Noen sett siste episode? Tydelig at Walt vet hva han driver med...... a1.gif Han skremmer jo livet av alt og alle fix05.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 4 2005, 03:35 ] Noen sett siste episode? Tydelig at Walt vet hva han driver med...... a1.gif Han skremmer jo livet av alt og alle fix05.gif

yupp.gif help.gif
dsr.nero
a5.gif Har ikke sett en eneste episode a5.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.nero)
,Dec 4 2005, 11:57 ] a5.gif Har ikke sett en eneste episode a5.gif

buttrock.gif thinking.gif buttrock.gif
aCeEversman
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 4 2005, 03:35 ] Noen sett siste episode? Tydelig at Walt vet hva han driver med...... a1.gif Han skremmer jo livet av alt og alle fix05.gif

Jupp!

"Dad?" oro1.gif thinking.gif 135.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.