Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lost...sesong 2...
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Pages: 1, 2, 3
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.nero)
,Dec 4 2005, 11:57 ] a5.gif Har ikke sett en eneste episode a5.gif

Skulle ikke du sette deg inn i dette da Nero? Ligner ikke deg å ikke være oppdatert....... a8.gif
dsr.placid
Lost har juleferie a2.gif
aCeEversman
pist.gif Tenkte det måtte være noe sånn.. Fant ikke ny episode å laste ned... oro1.gif
dsr.lasissi
QUOTE (aCeEversman @ Dec 8 2005, 17:07 )
pist.gif Tenkte det måtte være noe sånn.. Fant ikke ny episode å laste ned... oro1.gif

Helsikken og! Hadde gledet meg no..fortsetter det slik kan en jo like gjerne se Lost på TVN, de har jo snart tatt USA igjen a3.gif
aCeEversman
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Dec 8 2005, 19:12 ]
QUOTE (aCeEversman @ Dec 8 2005, 17:07 )
pist.gif  Tenkte det måtte være noe sånn.. Fant ikke ny episode å laste ned...  oro1.gif

Helsikken og! Hadde gledet meg no..fortsetter det slik kan en jo like gjerne se Lost på TVN, de har jo snart tatt USA igjen a3.gif

Jupp. Hvis de ikke sender noe i USA neste uke, så har TVN tatt dem igjen..

De viste vel ep. 8 på TVN igår, og de har sendt 9 episoder i USA..

Fuckings World Series og "julefri" pist.gif
dsr.placid
QUOTE (aCeEversman @ Dec 9 2005, 00:28 )
Jupp. Hvis de ikke sender noe i USA neste uke, så har TVN tatt dem igjen..

De gjør dem, episode 9 går neste onsdag på TVN fix05.gif
Spørs når de begynner å sende igjen etter jul, men begynner TVN samme uke som i USA, får vi episodene først her oro1.gif
dsr.nero
Lost....hva for noe thinking.gif

Har ikke sett en eneste episode fix14.gif
dsr.placid
QUOTE ([dsr.nero) @ Dec 4 2005, 11:57 )
a5.gif Har ikke sett en eneste episode  a5.gif

QUOTE ([dsr.nero) @ Dec 9 2005, 09:37 )

Har ikke sett en eneste episode  fix14.gif

fix05.gif

AAAAaaaanyways, i USA begynner de å sende igjen 11. januar 82.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.placid)
,Dec 9 2005, 11:43 ]
QUOTE ([dsr.nero) @ Dec 4 2005, 11:57 )
a5.gif Har ikke sett en eneste episode  a5.gif

QUOTE ([dsr.nero) @ Dec 9 2005, 09:37 )

Har ikke sett en eneste episode  fix14.gif

fix05.gif

AAAAaaaanyways, i USA begynner de å sende igjen 11. januar 82.gif

Jævlig surt a4.gif
dsr.placid
QUOTE (TV Norge)
Fordi vi må ta hensyn til det amerikanske sendeskjemaet vil serien ikke være tilbake på skjermen før 1. mars.

I mens kan folk kose seg her:
http://www.channel4.com/entertainment/tv/m.../lost/main.html

a1.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.placid)
,Dec 26 2005, 19:49 ]
QUOTE (TV Norge)
Fordi vi må ta hensyn til det amerikanske sendeskjemaet vil serien ikke være tilbake på skjermen før 1. mars.

I mens kan folk kose seg her:
http://www.channel4.com/entertainment/tv/m.../lost/main.html

a1.gif

fix04.gif Placid fix04.gif En fattig trøst riktignok....... a4.gif
dsr.placid
Da er episode 10 nede, bare å komme seg hjem fra jobb nå evil.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.placid)
,Jan 12 2006, 10:10 ] Da er episode 10 nede, bare å komme seg hjem fra jobb nå evil.gif

Takk for the heads up! Nedlasting i gang buttrock.gif
dsr.bayer
Temmelig kul episode.
dezso!
hva faen er den derre mørke sky tingen? thinking.gif
dsr.kevin
QUOTE ([dsr.dezso)
,Jan 14 2006, 16:15 ] hva faen er den derre mørke sky tingen? thinking.gif

en helvetes fis
dsr.placid
QUOTE ([dsr.dezso)
,Jan 14 2006, 16:15 ] hva faen er den derre mørke sky tingen? thinking.gif

dårlig CG. med Losts popularitet verden over, synes jeg de kunne kosta på seg litt bedre spesialeffekter gas.gif

Ellers var episoden grei buttrock.gif
dsr.lasissi
Synes også episoden var bra! Tøffing han der Echo buttrock.gif (Ikke redd for en fis ihvertfall) a5.gif
Sparky
syntes ikke det at lost sesog 2 har vært noe spess....så derfor har jeg blitt litt mer opphengt i Prison Break a5.gif evil.gif
dsr.lasissi
QUOTE (Sparky @ Jan 20 2006, 17:21 )
syntes ikke det at lost sesog 2 har vært noe spess....så derfor har jeg blitt litt mer opphengt i Prison Break a5.gif evil.gif

Meget bra serie det ja!! Men får litt 24 følelse av den, og irriterer meg noe jævlig over å måtte vente nå som det var så spennende.... evil.gif Tror ikke de fortsetter før mars a4.gif
dsr.deadmeat
episode 11 ligger klar til downloading hos torrenreactor a5.gif
dsr.bayer
Helt grei episode 11, føler det går litt tregt.

Slutten av episoden tegner dog til action.
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.bayer)
,Jan 20 2006, 19:45 ] Helt grei episode 11, føler det går litt tregt.

Slutten av episoden tegner dog til action.

Faen ta deg Bayer! Her sitter jeg og laster ned og svipper innom forumet bare for å finne at jeg ikke trenger glede meg så mye...... evil.gif Jaja, får holde med unna denne tråden rett før jeg skal se neste episode fremover a5.gif
dsr.lasissi
Enig med deg i at dette var en transportepisode Bayer, og ja; slutten var meeeeget lovende buttrock.gif
dsr.lasissi
Episode 14 var no bra synes jeg buttrock.gif Sayid vet hva han driver med....
dezso!
håper de fortsetter i den retningen der nå. Begynte bli kjedelig med bare intriger i "campen" liksom...
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.dezso)
,Feb 19 2006, 07:48 ] håper de fortsetter i den retningen der nå. Begynte bli kjedelig med bare intriger i "campen" liksom...

yupp.gif
Mr A DSR
nå begynner det og løsne litt.. the others er jo bare skuespill, med forkledninger og greier...

er alt sammen et exsperiment kansje... hummm
dsr.magican
QUOTE (Mr A DSR @ Mar 6 2006, 00:08 )
nå begynner det og løsne litt.. the others er jo bare skuespill, med forkledninger og greier...

er alt sammen et exsperiment kansje... hummm

kan virke som et slags robinson. Sitter masse rike folk utenfor øyen og følger med og vedder penger på hvem som dør neste gang osv... a5.gif
dsr.kevin
Tror Fantomet og Guran snart kommer luskende ut av jungelen..
aCeEversman
QUOTE ([dsr.kevin)
,Mar 6 2006, 16:41 ] Tror Fantomet og Guran snart kommer luskende ut av jungelen..

Hehe, nice one! a5.gif
dsr.lasissi
Kanskje de ikke har funnet ut hva som skal skje selv....og nå når serien har blitt en så stor suksess har de et jævlig stort problem da de er like forvirret som oss a5.gif
dsr.bayer
Nyeste var FET!

buttrock.gif
dsr.ghod
Oh, iløpet av helga har jeg klart å se fra episode 6 til 14. Endelig kan jeg begynne å lese hva som står i denne tråden igjen. buttrock.gif
dezso!
wtf skjedde nedi "the Hatch" der egentlig? Og supply-drop? fix05.gif
dsr.ghod
QUOTE ([dsr.dezso)
,Apr 3 2006, 09:40 ] wtf skjedde nedi "the Hatch" der egentlig? Og supply-drop? fix05.gif

Først så trodde jeg at dørene gikk ned, fordi at klokka gikk feil. Grunn :

Pc`en hadde "startet" og det så ut som at man kunne skrive tall kombinasjonen på pc`en, men klokka (den som tikker minutter så sekunder) viste masse min.

Så startet spraklingen på høytalerne og man hørte på slutten at det var noen som telte nedover. Da trakk jeg konklusjonen. "klokka har stoppet tallkombinasjonen må trykkes asap!" (jeg liker egentlig ikke at de gjør det, jeg skulle ønske at de dreit i det en gang) smile1.gif

Uansett. Dørene faller ned (går ned), og flydroppet kommer. Hvorfor går dørene ned? Jeg tror det er for å isolere de som trykker tallkombinasjonene på de forskjellige stedene på øya (for det er jo flere?).

, men hvorfor ? Det vet jeg ikke. Fordi at de ikke skal ha kontakt med omverdenen? oro1.gif nah ingen ide eller forklaring. Flere spørmsmål enn svar again.

Og hva var det tøffe som man så med blue light på den ene døra? oro1.gif
dezso!
sitter alltid igjen med flere spm enn svar etter episodene. Begynner bli litt trøtt på det :(
dsr.ghod
Know the feeling, det irriterte meg mye i sesong 1. Nå lener jeg meg bare tilbake og nyter serien uten å bli irritert lengre.
dsr.bayer
http://cmeister2.uwcs.co.uk/hatch.jpg
dsr.ghod
I liek it alot.

Syntes det er fett hvordan de driver på og hinter om ting man ikke skjønner en dritt av jeg.
dezso!
nei nei nei nei... likte ikke vinklingen i ep 18.
Dette begynner bli sykt.
dsr.nero
Er vel som alle andre "gode" serier....begynner bra, men etterhvert ser man at manusforfatterene sliter med story og godt innhold.
Ikke sett 5 min. av lost enda jeg fix14.gif
dsr.bayer
Leste at manusforfatterne sa det kom til å TA HELT AV de siste episodene, så lov å håpe smile1.gif
dezso!
Altså.. De lanserer nye ideer for hva som foregår i hver føkkings episode nå.
Begynner bli litt frustrerende å aldri komme nærmere et svar nå :-/
dsr.teka
hva faen skjer no? måtte jo seff være en neger som tok av fix14.gif
dsr.ghod
QUOTE ([dsr.dezso)
,Apr 8 2006, 02:04 ] Altså.. De lanserer nye ideer for hva som foregår i hver føkkings episode nå.
Begynner bli litt frustrerende å aldri komme nærmere et svar nå :-/

Svar? Vent til 24 episode i sesong 7. Da våker jack av ett mareritt.
dsr.lasissi
Da er vi i gang igjen gitt! Helsikkens vending det hele har tatt. Fatter ingenting som vanlig a3.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.