Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lost...sesong 2...
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Pages: 1, 2, 3
dsr.magican
så er vi igang igjen, har akkurat sett episode 1-2. Og det begynner å skje ting, men fikk ikke mange svar føler jeg. Blir nesten mer irritert for hver episode. Men men, er vel akkurat det de vil oppnå.

Flere som følger med på sesong 2!??!?

ghostface.gif ph34r.gif
dsr.lasissi
Det kan du skrrrrive opp! Laster ned de siste episodene i samme øyeblikk som de blir lagt ut... popcorn.gif

Enig i at det kan være irriterende til tider å leve i uvissheten, men fyttikatta kor spennende det er. Neste episode blir nok en gyser help.gif
dezso!
følger med.. får svar på noe, og 20 nye spørsmål for hver episode.. Ikke rart dette skal melkes i 5-6 sesonger til oro1.gif
dsr.ghod
følger med på serien, men den klarer ikke irritere meg lenger. Jeg har skjønt at her skal man ikke skjønne noe.
dsr.magican
QUOTE ([dsr.chemical)
,Sep 30 2005, 20:02 ] følger med på serien, men den klarer ikke irritere meg lenger. Jeg har skjønt at her skal man ikke skjønne noe.

faen, det er det som er greia....du har forstått det..... evil.gif evil.gif ph34r.gif
dsr.nero
Aldri sett en eneste episode jeg..... thinking.gif
dsr.proffen
QUOTE ([dsr.nero)
,Oct 1 2005, 21:09 ] Aldri sett en eneste episode jeg..... thinking.gif

Word buttrock.gif gas.gif thinking.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.nero)
,Oct 1 2005, 21:09 ] Aldri sett en eneste episode jeg..... thinking.gif

seriøst!?!? help.gif allah.gif pisk.gif
Zendor
QUOTE ([dsr.nero)
,Oct 1 2005, 21:09 ]Aldri sett en eneste episode jeg.....  thinking.gif

WTF a1.gif hva er galt med deg mann?!!?!! Lost er en serie som må sees. uansett om man liker slike serier eller ikke, elsker man serien til slutt..! det er en serie som bare må sees.! den må bare sees altså! (sry gjentagelser.)
dsr.proffen
neh, ingen trang til og se slik møl buttrock.gif
dezso!
har man ikke fått med seg Lost season 1, så har man tapt hele 2004!!
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.dezso)
,Oct 2 2005, 03:28 ] har man ikke fått med seg Lost season 1, så har man tapt hele 2004!!

Det kan jo lastes ned da........Never to late Nero! Du ville nok likt denne serien buttrock.gif
dsr.fox
QUOTE ([dsr.profeten)
,Oct 2 2005, 00:34 ] neh, ingen trang til og se slik møl buttrock.gif

men har du sett noe av episodene da, eller er du sånn dette er sikkert noe dritt så det gidder jeg ikke å se og det skal jeg fortelle til alle forde jeg er litt sånn rar type og digger ikke sånn komerse greier så det atte.

buttrock.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.fox)
,Oct 4 2005, 19:10 ]
QUOTE ([dsr.profeten)

men har du sett noe av episodene da, eller er du sånn dette er sikkert noe dritt så det gidder jeg ikke å se og det skal jeg fortelle til alle forde jeg er litt sånn rar type og digger ikke sånn komerse greier så det atte.

buttrock.gif

Magican er den typen...i det ene øyeblikket elsker han kommerse serier og fyrer inn nye tråder om dem på forumet mens han i neste øyeblikk hater det "amerikanske søppelet"!

Jeg liker mye av "søppelet" fra statene og er ikke redd for å si det buttrock.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.fox)
QUOTE ([dsr.profeten)

buttrock.gif

oi a1.gif

hehe
dsr.magican
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Oct 4 2005, 19:59 ]
QUOTE ([dsr.fox)
QUOTE ([dsr.profeten)

buttrock.gif

Magican er den typen...i det ene øyeblikket elsker han kommerse serier og fyrer inn nye tråder om dem på forumet mens han i neste øyeblikk hater det "amerikanske søppelet"!

Jeg liker mye av "søppelet" fra statene og er ikke redd for å si det buttrock.gif

vel, ikke alle som ukritisk tar til seg alt fra Bush land. Men vet at du lasissi ukritisk støtter alt Bush og USA gjør. Jeg er mer den litt kritiske typen som ikke sluker alt fra USA rått. Skal gå så langt å si at jeg har nektet å se endel amerikanske filmer som gjør alt for å fremstille USA som gudenes land. Men LOST er og blir en ting som jeg følger med på, søppel eller ikke søppel . Om du liker det eller ikke Lasissi "US-lover".... stfu.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.magican)
,Oct 4 2005, 20:04 ]Men vet at du lasissi ukritisk støtter alt Bush og USA gjør.

Kan kjøpe det meste i innlegget ditt der Magic, men når du drar inn politikk går du vel langt...... pist.gif

Etter å ha studert i USA må jeg innrømme at jeg er fasinert over landet og menneskene der DOG er jeg ikke for mye av den politikken som drives der (men nå er jeg vel på vei inn i en diskusjon som hører hjemme i en annen forumkategori....) Du burde kjenne meg bedre Mag, men du skulle vel bare trekke meg litt.... fix13.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Oct 4 2005, 20:16 ]
QUOTE ([dsr.magican)
,Oct 4 2005, 20:04 ]Men vet at du lasissi ukritisk støtter alt Bush og USA gjør.

Kan kjøpe det meste i innlegget ditt der Magic, men når du drar inn politikk går du vel langt...... pist.gif

Etter å ha studert i USA må jeg innrømme at jeg er fasinert over landet og menneskene der DOG er jeg ikke for mye av den politikken som drives der (men nå er jeg vel på vei inn i en diskusjon som hører hjemme i en annen forumkategori....) Du burde kjenne meg bedre Mag, men du skulle vel bare trekke meg litt.... fix13.gif

Hehe, elsker å trekke deg. Tror jeg traff spiker der, men du kjenner meg også godt. Så regner med du kjøpte den... a5.gif buttrock.gif
dsr.lasissi
fix04.gif
dsr.lasissi
Da er episode 3 unnagjort, og jeg føler vi fikk noen svar denne gangen...eller gjorde vi det???????

Begynner å bli småfrustrert evil.gif . Helsikkens øy (men må bare se...) help.gif
dezso!
yupp.gif
aCeEversman
I infovideoen som de ser på i episode 3, så kan man se et videoklipp av det som mest sansynelig er rådhuset i Narvik.

Les mer om det på dagbladet.no

fix05.gif fix05.gif
dsr.lasissi
QUOTE (aCeEversman @ Oct 8 2005, 11:48 )
I infovideoen som de ser på i episode 3, så kan man se et videoklipp av det som mest sansynelig er rådhuset i Narvik.

Les mer om det på dagbladet.no

fix05.gif fix05.gif

Roflmao! Dette er spesielt a1.gif Veldig spent på hva de finner ut om dette fix05.gif

Å faen....der fikk vi oss enda flere spørsmål ja help.gif thinking.gif
aCeEversman
Må ha det, bare må ha det! fix04.gif fix04.gif
dsr.magican
er det mulig...ikke mange svar å få spør du meg. Ferdig med episode 3. Eneste jeg fikk svar på er at det er ikke lurt å skyte en PC, og at du skal ikke stole på damer som kommer ned i fangehullet.....helvetes møkka serie.... a5.gif buttrock.gif
Fliza
Det som er så teit med Lost er de ikke forteller noe. Normalt sett bruker oss vanlige mennesker å fortelle det som er å fortelle. Ikke bare godta at noen sitter igjenn med noe "inside information". Og det at noen få folk som skal være små sjefer i hver sin lille "hendelse" er så innmari irriterende.

Første man er i en slik situasjon er å legge alle kortene på bordet! Eller hva?

Oy. Jeg vet eller tror noe men jeg vil ikke med dele det. For noe tull......

Det er kun fritt talende teorier som kan føre til at man kommer nærmere fakta. Og slik det er i Lost serien så blir det ALT for mye tilbakeholdenhet.

Har jeg vært på den øya så har jeg prøvd å fått svar med hjelp fra andre. Ikke gått rundt og dreve solo arbeid slik som alle gjør.

Jeg fant ei luke, men jeg vil holde det for meg selv er et godt eksempel. (sesong1)

Har lyst til å si mye teit fra de 3 første episodene i sesong 2 men da blir nok mange forbannet for de som ikke har sett de.

Og de skal holde på i 4 sesonger til......... Har mest lyst til å bare gi opp hele greia, minner mye om Twin Peaks. Holdt ikke de på i 4-5 sesonger med samme opplegg?
dsr.teka
Om du følger godt nok med får du svar på mye, men du får opp ti nye spørsmål fix14.gif

SPOILER

Når desmound sier til locke, "are you him?" Hva referer han til? Hurley som kan kodende og er hans erstatter?

I episode 2 så kommer det en hai, den har et merke på seg, nesten samme som desmound. Bilde; http://home.no/piespy/LostSharkDesmondSymbol.jpg

En annen ting jeg lurer på er at i flashbackene som vi ser av Locke så ser vi at han går?men det gjorde han ikke ETTER at han hadde tatt ut nyren sin...og ikke når han setter seg på flyet...hva skjer i mellomtiden som gjør at han ikke kan gå?

telleren;
Når det gjelder den nedtellingen så ser jeg for meg at det er en slags selvødeleggelses funksjon for den underjordiske basen, eller kanskje til og med hele øya. Den er laget sånn at hvis de som passer på basen blir drept, eller på en annen måte blir hindret i å passe på annlegget vil det ødelegges. Regner med at selvødeleggelsen også blir aktivert hvis noen skriver feil kode, og derav utsagnet, "I wouldn't do that if I where you" som locke sier i første episode...

Quote fra lost-norge.net

I 1985 bombet en Fransk spesial gruppe en Greenpeace båt som skulle til Mururoa for å stoppe franske atomsprengingsforsøk. Navnet på den franske båten var "The Rainbow Warrior". Båten sank på Auckland, New Zealand.

Siden det hadde gått 16 år siden Rosseau, og forskerne kom til øya kan dette stemme bra viss en ikke går ut i fra at ting foregår akkurat i 2004/2005. 1985 + 16 år blir nemlig 2001.

En kan tenke seg til at den franske spesialstyrken var Rosseau, og de andre.
Dersom en velger å tro at serien tar plass i det tidsrommet vi lever i nå (2004/2005), blir 16 år tidligere rundt 1988/1989.

Dette var en periode da Frankrike hadde flere steder der de eksperimenterte med atomprøvesprengninger i Stillehavet. De franske forskerne i serien skal kanskje forestille den gruppen som prøvde å beskytte disse eksperimentene mot aktivister som var imot dette.
Den 27. Januar 1996 sluttet Frankrike med atomtestingen.
”Rainbow Warrior 2” ble satt i gang I 1989, det er akkurat 16 år siden. Dette stemmer bra med tidsrommet da aktivistene drev på sitt hardeste mot disse prøvesprengningene.

Vi vet at Rosseau, og de andre reiste fra Tahiti, som hadde en veldig sterk militær aktivitet på den tiden,og har vært utgangspunktet for flere operasjoner av det franske militæret i 80 årene.I mai 1985, like før ”The Rainbow Warrior” sank utenfor Auckland (NZ), var samme skipet med på å hjelpe å flytte befolkningen på rongelap øyene (marshall øyene),fordi de var utsatt for stråling fra Amerikanske prøvesprengninger i det området.
Marshall øyene ligger et par hundre kilometer fra kursen som fly fra Sydney bruker når de skal til Los Angeles (Den ruten flyet I lost skulle tatt), og kunne også ha vært de franske forskerne sin rute.
Marshall øyene ligger rundt 2/3 av avstanden til Australia, og 1/3 av avstanden fra Tahiti. Beliggenheten til disse øyene er nokså lik den ruten flyet i serien kom ut av kurs. (Rundt 2000 miles), og dette stemmer nokså bra med det tidsrommet forskerne brukte fra Tahiti før de grunnstøtte.

Marshall øyene ligger mellom Tahiti og new caledonia (To franske territorier).

En kan dermed konkludere med at ruten til forskerne og ruten til flyet krysser hverandre like rundt Marshall øyene.

Mange av disse øyene som ble brukt til prøvesprengninger har ligget aldeles øde på grunn av strålingen. Det er mulig at installasjonene som er på øya (Bunkeren med luken uten håndtak) er det som er igjen etter de som jobbet der.

Dette forklarer hvorfor det ikke er håndtak på utsiden av luken siden den er laget slik at folk som er ute ikke kan komme inn og utsette andre for fare. Det forklarer også hvorfor luken er så solid som den er (for å holde radioaktiv stråling ute).

Dette er teorien jeg stemmer for. The Black Rock kan feks. være den usprengte atombomben som står skrevet om her: http://www.thebulletin.org/article....mar90danielsson

Det med at det også er franske folk på øya, og quarantine tegnet, stemmer også opp mot denne teorien.

Grunnen til "monsteret" og noe med isbjørnene kan være forsøk og/eller mutasjoner. En sterk radioaktiv ladning uten kontroll vil også virke inn på radioer og annet utstyr i fly.

Edit: Og siden serieutviklerne også har fortalt at alt har en naturlig forklaring, stemmer også denne teorien.
dsr.magican
Det får man si Teka. Grundige analyser her, eneste jeg kan si er faen i helvete. Nå ble jeg skikkelig usikker på hva som egentlig skjer. Og at det skal ta 3-4 sesonger å finne det ut... wanker.gif violent-smiley-019.gif

Har tenkt mange av de samme tankene som deg, men det med merket på haien var nytt for meg. At hurly er nye mannen, godt tenkt..
aCeEversman
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Oct 11 2005, 03:42 ]

En annen ting jeg lurer på er at i flashbackene som vi ser av Locke så ser vi at han går?men det gjorde han ikke ETTER at han hadde tatt ut nyren sin...og ikke når han setter seg på flyet...hva skjer i mellomtiden som gjør at han ikke kan gå?

Han kan gå fint etter at han fjerna den ene nyra si.

Du ser han jo kjøre bil, og sitte utafor "farens" hus og drikke kaffe i bilen etter at han ga fra seg nyra.
Han forteller også i denne gruppa som han er med i, i ep. 3, at "faren" hans tok nyra, og han kan gå fint der...

Ang. Hurley, som "mannen" så er jeg ikke helt sikker. Han fikk jo høre tallene av en mann på mentalsykehus, og det er der Hurley har tallene fra...
Fliza
Må si jeg er imponert av teoriene til enkelte her.

Selv så trur jeg lock spiller en sentral rolle, men jeg finner det rett og slett ikke ut av det.
dsr.teka
QUOTE (aCeEversman @ Oct 11 2005, 16:34 )
QUOTE ([dsr.TeKa)

Du ser han jo kjøre bil, og sitte utafor "farens" hus og drikke kaffe i bilen etter at han ga fra seg nyra.
Han forteller også i denne gruppa som han er med i, i ep. 3, at "faren" hans tok nyra, og han kan gå fint der...

Ang. Hurley, som "mannen" så er jeg ikke helt sikker. Han fikk jo høre tallene av en mann på mentalsykehus, og det er der Hurley har tallene fra...

Kan jo være at desmound var erstatteren til han mentalsyke fyren?

Koffor hurley var der, vetta faen eg.. fix14.gif
aCeEversman
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Oct 12 2005, 01:30 ]
QUOTE (aCeEversman @ Oct 11 2005, 16:34 )
QUOTE ([dsr.TeKa)

Kan jo være at desmound var erstatteren til han mentalsyke fyren?

Koffor hurley var der, vetta faen eg.. fix14.gif

Og Desmond havna der ved en tilfeldighet.

Han var på en verdensomseiling, havarerte og havna på øya. Og ut av skogen kom det en fyr som sa at han måtte bli med han.
Dette var da en av personene som sikkert faktisk var utstasjonert på denne "stasjonen"
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Oct 11 2005, 03:42 ] The Black Rock kan feks. være den usprengte atombomben som står skrevet om her: http://www.thebulletin.org/article....mar90danielsson

Var ikke "The black rock" det landsatte skipet de var inne i og hentet sprengstoff fra da?
aCeEversman
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Oct 12 2005, 19:19 ]
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Oct 11 2005, 03:42 ] The Black Rock kan feks. være den usprengte atombomben som står skrevet om her: http://www.thebulletin.org/article....mar90danielsson

Var ikke "The black rock" det landsatte skipet de var inne i og hentet sprengstoff fra da?

Jo yupp.gif yupp.gif
dsr.lasissi
QUOTE (aCeEversman @ Oct 13 2005, 16:47 )
QUOTE ([dsr.lasissi)
QUOTE ([dsr.TeKa)

Jo yupp.gif yupp.gif

Jævla spesiell form på et atomvåpen a5.gif
dsr.magican
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Oct 13 2005, 17:25 ]
QUOTE ([dsr.lasissi)
QUOTE ([dsr.TeKa)

Jo yupp.gif yupp.gif

hørte om mange gamle skip kamuflert som atomvåpen...hvem vet, statsråd lemkhul, norsk atomvåpen.!?!? a5.gif buttrock.gif
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.magican)
,Oct 13 2005, 18:00 ]
QUOTE ([dsr.lasissi)
,Oct 13 2005, 17:25 ]
QUOTE ([dsr.lasissi)
QUOTE ([dsr.TeKa)

Jo yupp.gif yupp.gif

hørte om mange gamle skip kamuflert som atomvåpen...hvem vet, statsråd lemkhul, norsk atomvåpen.!?!? a5.gif buttrock.gif

roflmfao fix14.gif
dsr.tigern
ikke hør på dem magi,god serie lost,men jeg venter til den begynner igjen på tv norge,starter til uka hørte jeg.

ps. nero har ikke sans for serier vettu,har jo aa a5.gif
dsr.teka
Jævla kjedlig episode i dag... :/ Menne wtf, hun ene kjerringen sa at de VAR 20 som overlevde, men de var bare 5 igjen? ka har skjedd me de? Blitt syke som desmound sa?
aCeEversman
Er flere som følger med på Lost ja a5.gif

dsr.lasissi
Episode 4 var vel i grunn en "transportetappe" hvor ikke så mye nytt kom fram, men vi fikk nå ihvertfall vite at de andre er overlevende fra flyet. Men de kan jo ikke være "the others" ettersom hun franske damen hadde vært der mye lengre....så hvem er det????

Virker på meg som om det er et underjordisk system under hele øyen......

Elsker denne serien jeg buttrock.gif

popcorn.gif
dsr.teka
http://lost.cubit.net/pics/waltMissing.jpg

Fra drømmen til Hurley
dsr.lasissi
QUOTE ([dsr.TeKa)
,Oct 16 2005, 06:06 ] http://lost.cubit.net/pics/waltMissing.jpg

Fra drømmen til Hurley

hmmmmmm den fikk jeg ikke med meg........ka i svarte betyr dette da? thinking.gif
Fliza
Det var bare en drøm! Tror ikke det er noe mer en det, slik som mangt annet i serien. Et vilspor fra resisørens side for å få oss til å bli forvirret!
dsr.lasissi
Episode 5 synes jeg var bra! Blir interessant dersom alle kan samle seg og fighte mot "the others". a5.gif

3 uker til neste episode nå pga World Series i USA sad1.gif
Fliza
Damn World series!!!!!!!!!!!!

pist.gif
dsr.lasissi
QUOTE (Fliza @ Oct 22 2005, 18:18 )
Damn World series!!!!!!!!!!!!

pist.gif

pist.gif
dsr.placid
Hvorfor er det ingen som har spurt seg hvor inni pokker strømmen kommer fra? Må jo være et kraftverk eller en diger generator av noe slag ett eller annet sted... thinking.gif

Og med "ubegrenset" tilgang til strøm pluss diverse elektroniske hjelpemidler burde vår irakiske venn Sayid fint klare å mekke sammen noe å kommunisere med a5.gif
aCeEversman
QUOTE ([dsr.placid)
,Nov 1 2005, 12:15 ] Hvorfor er det ingen som har spurt seg hvor inni pokker strømmen kommer fra? Må jo være et kraftverk eller en diger generator av noe slag ett eller annet sted... thinking.gif

Og med "ubegrenset" tilgang til strøm pluss diverse elektroniske hjelpemidler burde vår irakiske venn Sayid fint klare å mekke sammen noe å kommunisere med a5.gif

Det kommer vel etterhvert tenker jeg... ok.gif
dsr.placid
QUOTE (aCeEversman @ Nov 1 2005, 18:34 )
Det kommer vel etterhvert tenker jeg... ok.gif

Vil faktisk tippe hele den underjordiske greia går i lufta rett før de får til noe eller finner ut noe, så de står på bar bakke igjen a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.