dsr.enigma
Aug 1 2005, 11:05
jada.. jeg er ikke ferdig med suttringa enda..
har ikke fått prøvd interneten før fredag (nettop flyttet) og da merket jeg at det gikk uhorvelig treigt..
Lørdag skulle jeg ringe telenor support for å høre etter hva som er galt..
neida.. "support" har stengt på lørdager og søndager..
Ringte da support i dag hvor jeg får beskjed om at vi ikke har den 4mbiten vi har bestilt, er lovt og som vi betaler for..
vi har 704 kbit!!§!!!!!§!§§ fordi det jævla selskapet kunne plutselig ikke levere mer enn 704 hit.. og da hadde de allerede lovt oss 4 mbit ca 1000 ganger (jeg ringte flere ganger for å få det bekrefta)
2. gangen telenor på ettertid sier at de ikke kan levere det som de har lovt...
men det var ikke de som tok kontakt med oss...
neida.. Jeg måtte ta kontakt med dem, hvordan i helvette kan de la oss tru at vi har 4mbit også gi oss 704 uten å si ifra?`
Sitter her å venter på en telefon fra en eller anna telenor sjef som skulle ringe meg...
som om det skjer..
BRENN TELENOR!!!!!!
dsr.placid
Aug 1 2005, 13:16
Med mindre telehor er det aboslutt eneste alternativet ditt, bør du vel bytte
dsr.proffen
Aug 1 2005, 17:33
samme skjedde nesten her og, var ikke catch sin feil, men de late jævla installatørene som skulle legge det opp. de kom hit en gang på morran, så sier de nei du, signalet er for svak du får ikke internett. Jeg forbanna som en fele (var på jobb) så ringer de opp, kjefter litt. så kommer de installatørene tilbake, etter litt om og men kunne jeg få halv fart da, men ikke mer så stikker de igjen. Jeg sinna som en fele, ringer og kjefter enda mer, så kommer de en 3 gang, da klarte de og fikse det.
Men telenor er kjent for og suge lut, så bytt om du har andre valg
dsr.enigma
Aug 7 2005, 17:48
har sagt til telenor at de kan suge på hemoridene sine..
så jeg fikk en gratis mnd av de intill jeg har fått ny leverandør.. allerede bestillt 8mbit fra ngt.
merkelig.. bor i naboblokka og har 2 mbit fra Telenoia. Hadde 4mbit fra ngt i sin tid og.
Så null problem med linjer hit...
dsr.enigma
Aug 15 2005, 13:46
var ikke tilbake nei..
jeg satt på pcn til familien strand mens jeg var på helgetur til oslo sentrum...
sitter på pcn dems igjen nå, tar fly til trondheim i kveld.
men er uansett ikke tilbake i gamerverdenen på en stund.. må jo sende inn pcn min til posten slik at de får vurdere skadene osv som er gjort på pcn..