Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Newssida
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.fsu
slik ser tagginga ut:

HTML
<table cellspacing='1' cellpadding='1' width='700'center bordercolor="#000000" align="center"'>
 <tr>
<td>
     <table cellspacing='4' cellpadding='1'  width='100%' align='center' border="1" bordercolor="#333333">
       <tr bgcolor="#999999">
         <td>
           <div align="center"><font face="verdana" size="3" color="#CCCCCC"><b><font color="#000000"><TITLE></font><font color="#000000"><br>
             </font></b></font><font class="body" color="#000000" size="1">by
             <a href="<PROFILE_LINK>"><POSTER_NAME></a></font></div>
         </td>
       </tr>
       <tr>
         <td>
           <div align="center"><font face="verdana" size="3" color="#CCCCCC"><b><font class="body" size="2"><POST_DATE></font></b></font></div>
         </td>
       </tr>
       <tr>
         <td> <font face="verdana" size="2" color="#CCCCCC"><THE_POST><br>
           </font></td>
       </tr>
       <tr>
         <td ALIGN="CENTER"> <font face="Courier New, Courier, mono" size="1" color="#CCCCCC">Dirty
           Sniper Ratz</font></td>
       </tr>
     </table>
</td>
</tr>
</table>
dsr.hansiball
Flink du Tes.... heia!  :D
tes
Åssen lagde dere newssida på dsr? er lei av at jeg må legge inn alt selv... hehe

Kunne tenkt meg no lignende, men vil ikke kopiere dsr. Hvordan kan jeg modifisere utseendet til den delen av forumet? Vil liksom ikke ha den vanlige forum-looken hvis dere skjønner.
dsr.fbi
lol ser det smal sak biggrin1.gif  :D
dsr.kevin
Enn jeg da?    _???  ;)
dsr.puma
Ja, den news greien dere har nå.. er den lagt via forumet?
tes
hmmm.. tenker litt på det jeg.. hehe. Ikke opplagt for meg akkurat nå hvertfall, mulig det faller på plass etterhvert.
dsr.fsu
Jeg exorterer meldingene i et skjult forum til en tekst fil på servern og har formatert den til html som hentes opp igjen via ssi. Servern det ligger på må ha støtte for ssi.. smal sak.
tes
Der var den på plass gitt.. etter mye om og men. Vart bra ja  :jupp
tes
hehe.. savner du søkelyset kev?
Jepp det var DU som fiksa php-fila som gjorde støtet.. gj m8!  :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.