Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lavere bredbånds priser
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.Ðïñgo
Link her

Og det var på tide buttrock.gif
dezso!
pris er et ikketema for meg (tihi), men speed.
Gi meg spee dammit! a2.gif
dsr.deadmeat
telenor har fått så mye støtte av staten til utbygging av telenettet og har nærmest hatt monopol på telenettet i åresvis,så dette skulle bare mangle...

telenor er jo kjent for lave priser og vannvittige hastigheter.se bare på mitt eksempel:bare 349 kr i måneden(1 års bindings og du må ha fast telefon med isdn) og hele 712/128 linje.... wanker.gif

siden vi er inne på emne kan jeg syte litt i samme slengen evil.gif

de har ikke engang greid å skru linjen min opp til 1 mbit ennå.enda de lovet at de skulle gjøre det i juni.akkurat som om det er sååååå jævla stress....dette gjør nexgentel hver eneste sommer uten noe problemer.aldri mer telehor for min del med mindre jeg ikke har noe valg fix12.gif

dm
dsr.Ðïñgo
QUOTE ([dsr.deadmeat)
,Jul 12 2005, 17:28 ] telenor har fått så mye støtte av staten til utbygging av telenettet og har nærmest hatt monopol på telenettet i åresvis,så dette skulle bare mangle...

telenor er jo kjent for lave priser og vannvittige hastigheter.se bare på mitt eksempel:bare 349 kr i måneden(1 års bindings og du må ha fast telefon med isdn) og hele 712/128 linje.... wanker.gif

siden vi er inne på emne kan jeg syte litt i samme slengen evil.gif

de har ikke engang greid å skru linjen min opp til 1 mbit ennå.enda de lovet at de skulle gjøre det i juni.akkurat som om det er sååååå jævla stress....dette gjør nexgentel hver eneste sommer uten noe problemer.aldri mer telehor for min del med mindre jeg ikke har noe valg fix12.gif

dm

Har Canal Digital : 5000/2300 for 480kr....Om 2 uker har jeg 5000/5000 til samme pris fix10.gif
dezso!
anal digital er vel kabel?
åssen funker det pingmessig nå da? Var et helvete før hvertfall
dsr.Ðïñgo
QUOTE ([dsr.dezso)
,Jul 12 2005, 18:24 ] anal digital er vel kabel?
åssen funker det pingmessig nå da? Var et helvete før hvertfall

Det stemmer det. Men de har gjort mye for å forbedre linjen sin. Og i den siste tiden har linjen vært meget stabil. Normalt så skal jeg ha ikke ha mer 2050 inn/ut. en. Men er sjeldent under 2250 inn/ut. Og nå holder de på å oppgradere til 5000/5000
dsr.ghod
QUOTE ([dsr.Ðïñgo)
,Jul 12 2005, 15:37 ] Har Canal Digital : 5000/2300 for 480kr....Om 2 uker har jeg 5000/5000 til samme pris fix10.gif

Leverer anal digital den linja også ? a1.gif
dsr.Ðïñgo
Om 2-3 uker så gjør de det.
dsr.zod
Det er så jævlig mye bedre tilbud enn chello extreme det.

Hvor mye må du ut med for å komme deg til det punktet at du kan bestille et slikt abonement egentlig?
dsr.Ðïñgo
QUOTE ([dsr.ZoD)
,Jul 13 2005, 13:03 ] Det er så jævlig mye bedre tilbud enn chello extreme det.

Hvor mye må du ut med for å komme deg til det punktet at du kan bestille et slikt abonement egentlig?

Flytte til ett boretslag som har Canal Digital a5.gif
dsr.zod
blow me evil.gif gas.gif
dsr.snow_white
tror ikke det spiller noen rolle om det blir billigere hos telenor..

NGT 4TW! etter sommerferien
dsr.airboy
canal digital kan vel levere over alt? selv om borettslaget ikke har avtale?
Men ZoD, husk hvor stabil min linje var gjennom cable fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.