QUOTE (Mowgli @ Mar. 18 2002,15:12)
lmao, hva mener du med at du trener til den første tingen 3 ganger daglig?? At du sitter og napper litt, sånn som de fleste har gjort, eller har du kjøpt deg en sånn plastdingsfitte med ekte menneskehår og vibrator??
trenger ikke hjelpe midler, skikkelig nevenyttig

er det ekte hår på de tinga _??? derfor de er så dyre,må betale livsforsikring til offerets familie
dsr.kevin
Mar 20 2002, 09:59
Får du tid til å spille innimellom all filosofien?

:D
vi trenger en oppklaring brummi!!!
heller en sted hvor det er varmt,blå himmel året rundt,litt regn av og til slik at plantene holder seg grønne,en stor øy med palmer,blå grønt varmt vann hele tiden,ei dame som er ubeskrivelig fin og oppfører seg slik som man vil, ingen sykdom,ingen jobb,ingen ting å bry seg med.... :sattis sånn skulle det vært :jupz
nå må vi få en oppklaring her...det jeg har lurt mest på her i livet er hvordan det er å ligge med damer og hva som skjer etter døden,det første håper jeg å få svaret på i løpet av sommer ferien,og desverre har jeg en følelse av at det ikke er lenge til jeg finner ut det andre heller :( menjeg har hørt mange teorier om hva som skjer,jeg tror at alt bare slutter,man dør,legges i jorden fr å råttne og thats it!men så er det det man skulle ønske skjedde,man kom til et nudist land med bare fine damer som gjerne ville bringe menneske rasen videre...så har vi helvete hvor moskva marit og ari behn holder til,kan ikke si det er en behagelig tanke å bli spent fast av ari mens han slikker bena dine i all evighet,for å ikke tenke på hva moskva marit kan finne på :( men uansett,hva tror dere skjer?? _???
dsr.stormshadow
Mar 18 2002, 16:16
synes nå min forklaring var best:)
dsr.bear
Mar 20 2002, 11:02
QUOTE (jesse @ Mar. 19 2002,20:04)
bear Posted on Mar. 19 2002,15:23
--------------------------------------------------------------------------------
Quote (FSK @ Mar. 19 2002,14:09)
nei,steinene skraper opp forhuden
Da synes jeg du skal ta mammaen dins fiskepudding (den finner du i kjøleskapet) Ta den ut av embalasjen, varm den opp i microen til ca 37grader og Voila, lykke til
Bear da! Hvilken innsikt!! :evvil
Har hatt en del kokkelærlinger under meg vettu
dsr.teka
Mar 22 2002, 13:19
QUOTE (Brummi @ Mar. 21 2002,19:34)
Bare ikke pul i et telt drita full mens andre ser teltet rister. Det gjorde jeg da jeg var 15. Og hvis det finnes en Gud, så er det ikke en Gud som lar pedofile Prester komme til himmelen, men en som ser om du er et bra menneske, noe pedofile prester ikke er, men det er kanskje du (altså et "godt" menneske). Jeg tror at det bare blir mørkt, og vi skal alle dø :hjelp
hva mener du? pulte du noen som er mindre en deg på telt tur????? :waww
Pirken-D.S.R
Apr 7 2002, 09:59
Høres bra ut men jeg må ha den Audi S8.. og en ghz internett linje.
dsr.stormshadow
Mar 18 2002, 00:53
Den første der er enkel:Ta en bøtte med lunket vann i og rør tissen rundt i det,sånn kjennes det ut.
Den andre er akkurat som når du sover:Du drømmer erotiske drømmer og jeg kan tenke meg at det kommer til å bli et helvete når jeg skal løpe i drømmene og aldri våkner opp.
Alle har vell prøvd å løpe i drømme?? det går i slow motion.
Jeg blir GAAAAL da
svaret på hva som skjer når du dør kan vel egentlig forklares i denne form: Ta en fyrstikk og tenn den. Så lenge den brenner tilsvarer livet ditt her på jord. Når den slukker forvinner rett og slett lyset og varmen bort og sorvinner i det fjerne, det vil også skje med livet ditt. Minnene om deg vil langsomt forsvinne (varmen), og din sjel (hvis slikt finnes) gå bort i intet (lyset).
Beklager men slik er virkligheten. :evvil
dsr.kevin
Mar 19 2002, 13:59
Hva med druer?
hmm,nei mat blir nok siste utvei skal nok få meg dame
litt syke er dere men
dsr.fbi
Mar 22 2002, 00:03
må innrømme jeg begynte å lure på hva som foregikk..men skjønner nå :jupz aldri i verden om jeg hadde ligget med noen i min klasse,fy faen stygge og dumme som....ja det fins faen ikke ord for hvor stygge og dumme de er

og snart skal jeg på klasse tur :( :hjelp
brummi har jo allerde noe inni seg,i alle fall på siggen til ss..og bear er vel "litt" for sterk for

:)
du får spør online overstetteren

har ikke peiling på det betyr
SDS Raptor
May 9 2002, 20:57
Hadde ikke hatt noe imot det nei :luuv
Mange tror man kommer til himmelen eller reinkarneres osv osv når man dør, men det som skjer er at alle cellene i kroppen din råtner bort og forsvinner. Så du har i utgangspunktet rett. Grunnen til at folk tror på guder (Allah og Gud og Jesus og Odin og profeten Muhammed og hele hurven) og håper på et liv etter døden er rett og slett at de er livredde for at sitt eget ego og sjel skal forsvinne for alltid. Folk liker å tro at de er spesielle og at de skal bli godt mottatt i en annen verden etter døden.
En ting jeg lurer på er hvorfor religiøse mennesker kler seg i sort og sørger og griner når noen dør. Man skulle tro de ville bli glad på deres vegne som endelig får komme til himmelen, så en skikkelig gladfest hadde vært på sin plass...hehe. :p
Når det gjelder damer kan jeg bare si bruk max 5 minutter på oppvarming hehe...
dsr.mowgli
Mar 18 2002, 15:12
lmao, hva mener du med at du trener til den første tingen 3 ganger daglig?? At du sitter og napper litt, sånn som de fleste har gjort, eller har du kjøpt deg en sånn plastdingsfitte med ekte menneskehår og vibrator??
Vannmelon...lmao!!!
Mandariner er nok mer i deres stil, gutter.
hihi
dsr.immo
Mar 20 2002, 01:26
folk tror på guder å støff fordi der er mere logisk at det er noe etter døden enn ikke.. tenk bare noe så rart som at tiden ikke går like fort for alle og i alle sammenhenger..
som at fysisk masse kun er en illusjon skapt av vibrasjomer i partikler som om man "ser" nærmere ei heller har noen fysisk form.. elektroner som befinner seg på flere steder samtidig og stadige rapporter om mennesker som kan oppheve de "fysiske" lover..
Det viser seg faktisk at de mennesker som har sterkest overbevisning om at det er "noe" etter døden, er vitenskapsmenn/kvinner som holder på med kvantemekanikk, atomforskning osv..
Det har seg nemlig slik at for å kunne forklare mange av de fenomenene som stadig avdekkes, er det "nødt" til å finnes flere dimensjoner enn tid og rom.. dem har allerede regnet seg frem til 9.. og de fleste av oss klarer ikke engang å forstå 4..
Vi er alle skapt av tanker.. og til tanker skal vi bli.. energi forsvinner aldri.. og sjela vår er rett og slett energi av en dimensjon som ikke kan måles i den "fysiske illusjonen" vi lever i..
"Først tanke så form."
Frykt ei FSK, der er noget etterpå!
:smilie
QUOTE (Brummi @ Mar. 21 2002,19:34)
Bare ikke pul i et telt drita full mens andre ser teltet rister. Det gjorde jeg da jeg var 15. Og hvis det finnes en Gud, så er det ikke en Gud som lar pedofile Prester komme til himmelen, men en som ser om du er et bra menneske, noe pedofile prester ikke er, men det er kanskje du (altså et "godt" menneske). Jeg tror at det bare blir mørkt, og vi skal alle dø :hjelp
ikke bli sur hvis jeg missforstår..med det høres ut som du sier du pulte en prest da du var 15.... _??? var det det du sa _??? :(
dsr.brummi
Mar 23 2002, 19:16

jau
dsr.teka
Mar 26 2002, 08:58
da er jo det bare bedre å gjøre det med bamsene heme;)
og de som er ute også.-------->(bear, brummi) :evvil
Pirken-D.S.R
Apr 5 2002, 16:52
Går utifra at når jeg kommer til himmelen/helvete Så får jeg utlevert en feit kåk med en fett anlegg. ghz linje.
Audi S8, Gratis konto hos peppes... Og ingen damer som maser om at jeg må hjelpe med oppvasken...
dsr.brummi
May 10 2002, 09:36
QUOTE (sling @ Mar. 25 2002,14:41)
LOL @ Brummi!!! Har du vurdert Teologistudier?
Når det gjelder knølling, så er det bare å gi gass!!! Men kevlar er viktig!!! HAHAHA blir aldri nok knølling, Er det for tragisk dårlig, si at det var kinky(Immo er det kinky).... Og stygge damer knøller usedvanlig bra.. HAHAHA bare pisspreik på meg, men men.. har litt rett og..
Klasse eller ikkje klasse... Sex er gøy, og sex er sex... Å elske er noe heilt anna som ikkje må forvekslast med PLAIN & SIMPLE WHAM BAM THANK YOU MA'M...
Elske er gudommelig, bedre en relgion....
Fornuftig>> NEI... men alikevel... tenke tenke...
har mellomfag i religion/kr.dom+ex-phil...holder d
dsr.mowgli
Mar 18 2002, 10:20
Når det gjelder det første sier nå jeg at du skal droppe "oppvarminga" og bare stikke den inn, ikke la henne, eller han siden jeg ikke vet hva du er, røre den engang. Kjør hardt i ca 30-45 sek :D
de jeg skal pule driter jeg i uansett,viktigere med de man skal elske med! :waww
dsr.kevin
Mar 19 2002, 15:46
QUOTE (bear @ Mar. 19 2002,15:23)
QUOTE (FSK @ Mar. 19 2002,14:09)

Da synes jeg du skal ta mammaen dins fiskepudding (den finner du i kjøleskapet) Ta den ut av embalasjen, varm den opp i microen til ca 37grader og Voila, lykke til

Instant orgasm...
dsr.hansiball
Mar 22 2002, 04:29
QUOTE (FBI @ Mar. 22 2002,00:03)
Nope... den veien var stengt. _???
QUOTE (FBI @ Mar. 22 2002,00:03)
hvorfor kommer alle tingene jeg har lastet ned fra kazaa på den linken når jeg tar bort .download og alle de talla??? :( _???
dsr.teka
Mar 24 2002, 00:37
ikke tenk på d engang! :evvil
QUOTE ({†k} @ Mar. 25 2002,16:05)
kan jo bare gjøre slik som han i scary movie 2 gjorde

en pose over hodet holder nok ikke på de i min klasse nei..en likpose kanskje bare klippe hull i den :jupz
SDS Raptor
May 9 2002, 16:18
Eller tenk om du var usynlig og kunne gå gjennom vegger... :luuv :luuv :luuv :jupp
QUOTE (Immortal @ May 13 2002,01:09)
hmm.. muzzy, trokke det er mye adrenalin i det der.. ettersom du ikke kan drepe deg en gang til.. blir nok en kjedelig himmel på deg..
Glemte å tilføye at man går med KONSTANT adrenalinkick
dsr.bear
Mar 18 2002, 12:36
Inn ut, gjenta om nødvendig
dsr.teka
Mar 18 2002, 21:40
:col stakka hun du skal pule FSK! :evvil
--------------------------------------------------------------------------------
dsr.immo
Mar 22 2002, 01:56
eh..nei ? :oro
dsr.kevin
Mar 22 2002, 13:55
127.0.0.1 = intern IP til din egen maskin også kjent som localhost. Alle maskiner med TCP/IP har denne adressa. Jeg bare gjetter at 1214 er porten kazaa bruker. Spennende med data gitt. :oro
skal være ganske syk i hodet for å tenke på det :( :)
men skal vel bli masse sprit så hvem vet
vel ingen av dere som tilfeldig vis bor i nærheten av bokstad?
dsr.puma
Mar 25 2002, 16:20
Tenker no at bevegelsene i teltet gikk rimelig fort over hoho :D
Når jeg kommer til himmelen har de plassert ALLE verdens Roadracingbaner på et sted,der står ALLE råe sykler i verden tilgjengelig med en pitbabe ved hver,det mangler ikke på NOE bensin og dekk i overflod
Og en Ghz linje på Pcn i pitlane da ! LOL
Eksempel på pitbabes:
dsr.immo
May 13 2002, 00:09
hmm.. muzzy, trokke det er mye adrenalin i det der.. ettersom du ikke kan drepe deg en gang til.. blir nok en kjedelig himmel på deg..
QUOTE (bear @ Mar. 18 2002,12:36)
Inn ut, gjenta om nødvendig

LOL
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDIG
FERDIG!
Ahhhh :D
ROFL
det har jeg også lest

:) har ikke giddet å prøve...vet ikke helt om apelsiner er min type..for liten uansett så vidt plass til hodet..en vann melon derimot er nok bedre men får jo ikke helt den samme suge effekten som ved sitrus frukter,også må man tenke på at det tar lang tid å varme opp en vannmelon

noen som vet om det er godt med en gele pakke,virker jo gangske greit
dsr.teka
Mar 20 2002, 16:04
QUOTE (bear @ Mar. 20 2002,11:02)
QUOTE (jesse @ Mar. 19 2002,20:04)
Har hatt en del kokkelærlinger under meg vettu

stjeler du ? OMG :( :evvil
hehe.. flink med data du kevin.. ;)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.