Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Virtual Reality - Dataspill
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.kevin
QUOTE (Faith @ Feb. 13 2002,13:20)
Synes det ser råbra ut. Tenk deg en haug med unger som løper rundt og plaffer løs som galne i gatene....LMAO

De gjør da det nå jo...   _???
dsr.hansiball
Skiller helt klart mellom virkelighet og virtuell virkelighet. På gaten bærer jeg uzi og skyter mennesker i quake bruker jeg bfg2000 og skyter muterte aper.  :p
dsr.hansiball
QUOTE (Immortal @ Feb. 14 2002,23:04)
goddamn så tøft.. tenk når det kommer adventure spill i denne utførelsen.. dukker opp hekser og trollmenn så og si i din virkelige verden råbra.. og tenk multiplayer da! for ikke å snakke om litt nærkamp ala tekken! smile1.gif

Haha... Tekken kunne blitt dødsfett. Du MÅ gjenomføre movsene selv for å slå motstanderen. Og data motstanderene slenger deg rundt som en filledukke. LooooooL!!  :p  :D  :p
[dsr.ñitro]
hehe smile1.gif
tes
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1715102

Er ikke dette å gå litt for langt?
Tør ikke tenke på dem som en dag ikke helt klarer å skille VR fra virkeligheten. Er ikke så langt frem i tid at man vil ha problem med å se forskjell på en dataverden og virkeligheten. (Bare se på de siste dataspillene)
Enda en grunn til at jeg liker DF foresten. Ser klart at det er et spill.

Skumle greier. :(
Faith
Tenk deg en haug voksne folk som Bear da løpe rundt...

fix14.gif
[dsr.ñitro]
tja vet om opp til flere eg som sliter med å skille mellom rl og vr  :D
dsr.immo
goddamn så tøft.. tenk når det kommer adventure spill i denne utførelsen.. dukker opp hekser og trollmenn så og si i din virkelige verden råbra.. og tenk multiplayer da! for ikke å snakke om litt nærkamp ala tekken! smile1.gif
Muzzy
QUOTE (NiTrO @ Feb. 16 2002,17:19)
lol høres ut som noke for min rygg  biggrin1.gif

Høres ut som det blir online MP Ludo på oss m8,det der er ikkeno for min rygg heller!!!
Faith
Synes det ser råbra ut. Tenk deg en haug med unger som løper rundt og plaffer løs som galne i gatene....LMAO
CurZor
lol! Jeg liker litt nytenkning jeg da. Tviler at det utstyret blir tilgjengelig til overkommelig pris med det første. :sattis
jesse
NiTrO Posted on Feb. 13 2002,21:40
--------------------------------------------------------------------------------
tja vet om opp til flere eg som sliter med å skille mellom rl og vr  

hmm, og jeg trodde jeg hadde et problem med å skille mellom de to tingene. men Jonas er jo ekte (for meg ihertfall)
dsr.bear
QUOTE (NiTrO @ Feb. 16 2002,17:19)
lol høres ut som noke for min rygg  biggrin1.gif

Det blir alternativet til kiropraktor..
dsr.bear
Kunne tenkt meg slikt jeg biggrin1.gif
dsr.bear
QUOTE (Faith @ Feb. 13 2002,15:59)

fix14.gif

Regner jo med at en del av dsr gutta oxo hadde gjort det, innkludert deg faith fix14.gif
Faith
QUOTE (bear @ Feb. 13 2002,16:35)
QUOTE (Faith @ Feb. 13 2002,15:59)

fix14.gif

Regner jo med at en del av dsr gutta oxo hadde gjort det, innkludert deg faith fix14.gif

Fare for det ja  :D
[dsr.ñitro]
lol høres ut som noke for min rygg  :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.