Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Syklist døde etter å ha kjørt inn i parkert bil
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
dsr.enigma
Syklist døde etter å ha kjørt på bil

En syklist døde etter å ha kjørt på en parkert bil på Ski fredag formiddag.

VG Nett følger:
Bil og trafikk

-Bilen sto parkert i veibanen da syklisten kom og kjørte inn i den bakfra, sier Inger Andersen på operasjonssentralen i Follo politidistrikt til TV 2 Nettavisen.

Det var ingen personer i bilen, og den skadde syklisten hadde svakt åndedrett da ambulansen ankom. Kort tid etterpå ble det fastslått at syklisten var død.

fix05.gif

vet at man ikke skal "le" av slike ting..

men omg?

hvordan kjører man rett inn i en parkert bil også dør etterpå?
max uflaks a3.gif
dsr.enigma
a2.gif skriveleif i topic da.. a2.gif
dsr.incubus
Det er jo nesten godt gjort, men uansett så spiller det jo egentlig ingen rolle om det er en parkert bil eller en lyktestolpe. Uansett ikke ufarlig å treffe en sånn en i stor fart. Det er vel egentlig mest tragisk, når man tenker på hvor unødvendig det må føles for familien.

Sykklist er god nok trønsk for meg, så ingen grunn til å unnskylde. smile1.gif
dsr.ghod
Jeg har selv holdt på å dø av å treffe en parkert bil.

For dere som er kjent i oslo, så syklet jeg samme vei som buss nr 21 tror jeg, fra Helsfyr til Bislett.

Nedover fra hasle mot Carl berner er det en SINNSYK bakke, lang og bratt.
Jeg hadde hver dag en konkuranse med buss nr 21 om å komme først til bislett så jeg måker ned den bakken i max antall km som vanlig og tenker ikke over noen verdens ting.

Litt lengre ned i bakken står det en bil parkert på fortauet med nødblink, og jeg tenker ikke videre over saken i det hele tatt. thinking.gif Adrenalinet pumper, fordi det er lite trafikk og jeg vet at bussen er rett bak meg.

Når jeg så kommer ned til bilen så ser jeg at det sitter en dame i førersetet, hun holder på å få sjokk når det går opp for henne hvilken fart jeg kommer syklende i.
Jeg holder på å få sjokk når jeg skjønner hvilken fart jeg kommer syklende i.
Det viser seg at jeg har ca 10 cm klaring på hver side av rattet. I tillegg er bilen parkert i en svak høyresving så jeg må svinge i tillegg til å ha liten klaring.

Når jeg passerer bilen så bremset jeg ned og tok det rolig resten av dagen. Jeg syklet faktisk ikke mere det året i det hele tatt. 82.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.