Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Helt  for Jævlig!!!
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.perrin
Vetta pokker om eg skal le eller grine.. Tragikomisk rett og slett!  Tror nok at det mest passende her er ;  :oro
SirKai
QUOTE (Muzzy @ June 19 2002,08:49)
«Nå blir jeg voldtatt»

Er det DU som har vært på ferde Kai ?  fix05.gif

Dust  angry.gif

allvolig tatt Muzzy dette er ikke sånnt man spøker med :maad
sling
Da politiet kom til butikken for å arrestere mannen, satt det en kar på 188 centimeter og 130 kilo oppå raneren, som selv bare var 170 centimeter høy og veide 68 kilo.

Eg e no faen meg nesten 130kg, DOG 193cm høg.... Feks.. vissen eg e på klatretur og ramla i håvve på Raghi, Dør han då?.... Eg bare spør, Kan jo vera at eg må gå øve te "Hevvi duti kamin kroker"..
For ikkje å snakka om stakkars raghi, ka ska han oppgradera?
fix05.gif
SirKai
Innlegg Fra Alta Posten
Muzzy
«Nå blir jeg voldtatt»

Er det DU som har vært på ferde Kai ?  :oro
FSK
var jo ikke så spesielt alvorlig det de gjorde da, kunne gjort så mye verre ting enn å slå henne å tvinge henne til å gå _???
men den tyven som døde var jo litt spesiel fix14.gif vis hn døde av 130 kilo skulle han kjent da vi spilte rugby på skolen..hadde halve klassen oppå meg :( fikk jo ikke puste jeg heller da men fix14.gif
Pulse
lol @ Muzz`rn!
dsr.perrin
*rystet*  :angry:
dsr.hansiball
fix05.gif
SDS Raptor
Tragisk... ja  :oro
sling
Ehh, death... har du nokon gong vore skikkeli' kåt? ...Eg berre spyr!... dork1.gif
Mickey
Dette er også noe å tenke på.....: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...rticleID=348574
dsr.caraghi
fix05.gif  :oro
Muzzy
QUOTE (SirKai @ June 19 2002,14:17)
QUOTE (Muzzy @ June 19 2002,08:49)
«Nå blir jeg voldtatt»

Er det DU som har vært på ferde Kai ?  fix05.gif

Dust  angry.gif

allvolig tatt Muzzy dette er ikke sånnt man spøker med :maad

Dust  :angry:

Snakk om å være hårsår.... LMFAO
Ðêã†h³³
Tro meg, det der var kai.

Men han trodde det avr fgutt siden hun var snau klipt, så hna ville pine hu.

Ærlig talt...hun følte hun skulle bli voldtatt.....usj...adde aldri voldtatt hu heksa der... hun var jo fæl.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.