Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny Gåte
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Faith
Arrrrrrrrrrrgh, har hørt denne flere ganger før men husker jo aldri løsningen  :(  :oo
dsr.caraghi
du smokker de rett ner, tar det ene skiltet og denger dem til blods!!
så rusler du nedover den ene stien, for du bryr deg null om kor du havner!!!!!
(fordi du vet seffers at det ikke finnes en himmel eller et helvette......)
fix05.gif
Mr A DSR
LOL gutter gutter gutter dere vet jo ikke hvem som lyver og hvem som snakker sant eller hva???

tenk dere godt om nå

og husk du kan ikke spørre 1 spørsmål til begge kun 1 spørsmål til en av dem ... denne er ikke lett nei
FSK
ÅÅååå fikk vondt i hodet skjønner ikke helt logikken bak det der tullet jeg,likte best raghi sin i ide..men hvis du vil til himmelen å er glad i vold kan du jo altids spør om hvem som vil bli torturert eller følge deg til himmelen _???
dsr.caraghi
QUOTE (StormShadow @ May 20 2002,23:31)
tipper svaret er fitte

ka va oddsen for det fix14.gif
Mr A DSR
Du dør og skal enten til himmelen eller helvete. Du går langs en sti og kommer til et vei skille der du ser 2 skilt på bakkeni en haug. På det ene står det Himmelen på det andre står det helvete.
Plutselig spretter det 2 små karer frem som sier de skal hjelpe deg på riktig vei. de forteller deg at en av de alltid må fortelle sannheten mens den andre alltid må lyge. Du får kun stille 1 spørsmål til en av dem. Hva spør du om for og få vite den riktige veien til himmelen???

Bryn dere på den dere. Svar kommer snart hvis ingen klarer det :-)

hvis noen vil ha svar raskt icq meg ring meg mail meg
dsr.teka
QUOTE (Faith @ May 15 2002,14:58)
Arrrrrrrrrrrgh, har hørt denne flere ganger før men husker jo aldri løsningen  :(  :oo

snart 1000 post faith =)=)
FSK
QUOTE (NiTrO @ May 15 2002,17:03)
QUOTE (FSK @ May 15 2002,14:20)
du spør enkelt å greit han som lyger om veien til helvete og går den veien... _???

nei du spør vel han som lyver om en vei og går motsatt?  :oro

hvis du spør om veien til himelen til en som bare lyger,så sier jo han selfølgelig hvor veien til helvete er da..nei..fan...skrev først at man skulle gå motsatt,ser jeg hade edita posten...hmm..nei nå ble det for mye for meg her :(
dsr.immo
bare å spørre om han første vet veien til himmelen det smile1.gif
spør du han som lyver, vil han si nei og da er det bare å spørre han andre hvilken vei som er riktig..

spør du han som ikke lyver sier han ja, og da er det bare å spørre sistemann om veien å gå motsatt.. enkelt og greit dork1.gif
Mr A DSR
tatatatattata RIKTIG test det ut med to kompiser en gang.

du ber dem om og gjemme en mynt under en av to kopper.
så ber du en av dem om altig og lyge og en av dem om alltid og snakke sant. så spør du en av dem om hva han andre hadde svart hvis du hadde spurt han om mynten ligger under den høyre koppen svarer han Nei er dette den riktige(uansett)
svarer han ja er det den andre.

forklaring:hvis du peker på den høyre koppen og mynten ligger der og spør f.eks han som alltid svarer sant om hva han andre ville svart hvis du spør om mynten ligger under den høyre koppen ville han tenke slik :mynten ligger der men han andre lyger jo så han ville svart NEI=nei

spør du han som alltid lyger ville han tenke slik:mynten ligger der og han andre ville svart ja men jeg lyger jo så svaret blir NEI=nei

hvis ikke mynten ligger der blir det JA som er svaret fra begge samme hvem du spør.

altså NEI =riktig
JA=feil
dsr.hansiball
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!
dsr.brummi
smile1.gif åh, nå skjønte jeg den!

fix05.gif
SirKai
QUOTE (NiTrO @ May 15 2002,17:03)
nei du spør vel han som lyver om en vei og går motsatt?  fix05.gif

:jupp
dsr.hansiball
QUOTE (Talaris @ May 16 2002,00:43)
Du spør en av de om hvilken vei den andre av de ville pekt ut som veien til himmelen. På denne måten vil begge vise deg veien til helvete, da er det bare og gå den andre veien så er du i mål :-)

Drittsekk.
FSK
QUOTE (Mr A DSR @ May 19 2002,17:08)
Ja denne gåten er for oss med over 140 iq den :-)))))

:jupp  :jupp  :jupp

ensomt der oppe mr a? smile1.gif  :D
Mr A DSR
LOL :-)
        l l l l l l l l l l l
        =                  \
        =                  l
        =                  \
      / _\              (o)\
      l l  \               _   \
      l l /             (_)
       /    \       \      _)                                         )
       \      \             /                                         (
     \/ \      \/   l\)/__)
FSK
du spør enkelt å greit han som lyger om veien til helvete og går den veien... _???
[dsr.ñitro]
QUOTE (FSK @ May 15 2002,14:20)

nei du spør vel han som lyver om en vei og går motsatt?  :oro
FSK
du har vist rett..måtte bare spør en biggrin1.gif
dsr.talaris
Du spør en av de om hvilken vei den andre av de ville pekt ut som veien til himmelen. På denne måten vil begge vise deg veien til helvete, da er det bare og gå den andre veien så er du i mål :-)
Mr A DSR
Ja denne gåten er for oss med over 140 iq den :-)))))

:jupp  :jupp  :jupp
dsr.stormshadow
tipper svaret er fitte
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.