dsr.puma
May 11 2002, 13:21
AP har mistet akke de ungevelgerne fullstendig. stort sett kun gamlinger som stemmer på AP, og de vil sakte men sikkert dø ut slik at AP vil miste enda mer makt.
hvis de unge(barnevognen) velgerne har gått i dass for AP og alt står fast må man bruke plumbo, dassuger og feieutstyr for å få det løs!
:waww :jupp :jupp :D
Må renske bort all dritten eller satse på ungdommen...
Sikkert ikke spesiell morsom vits, noe Mille ikke alltid har ;)
dsr.fsu
May 10 2002, 17:29
I Pundus nr. 5 - 2002 på side 10 finner du denne

mitt spørsmål er: huh??? Feier, AP, småbarn...
QUOTE (Puma @ May 11 2002,14:21)
AP har mistet akke de ungevelgerne fullstendig. stort sett kun gamlinger som stemmer på AP, og de vil sakte men sikkert dø ut slik at AP vil miste enda mer makt.
hvis de unge(barnevognen) velgerne har gått i dass for AP og alt står fast må man bruke plumbo, dassuger og feieutstyr for å få det løs!
:waww :jupp :jupp

Eller man kan bruke Plumbo osv. på de med forstoppelse i partledelsen. :jupp :moony
hmm kost=feie bort driten
plumbo= Ta de som gjømmer seg i stortingskoridorene
sugekokk= Ta det som plumboen ikke fikk tak i
barnevogn=sette inn mange nye folk
mulig løsning _???
dsr.hansiball
May 10 2002, 19:34
Stiller meg helt og holdent bak "huh?". Dette har vi diskutert i admin nå uten noen løsning, håper det kommer noen glupe hoder her å løser gåten da. :p
Hva har Jaglands 36,9 grense til felles med feier, plumbo, dass-sak og en barnevogn?
dsr.puma
May 11 2002, 14:11
QUOTE (Mean @ May 11 2002,15:08)
QUOTE (Puma @ May 11 2002,14:21)
:waww :jupp :jupp

Eller man kan bruke Plumbo osv. på de med forstoppelse i partledelsen. :jupp :moony
Så mye plumbo hakke jeg !! :oro :p
dsr.immo
May 10 2002, 22:11
At alt går rett i dass?
SDS Raptor
May 13 2002, 17:59
Så mye plumbo finnes ikke :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.