Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kjenner sinne koke inni meg
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
FSK
FY FAN!! da først skal de ha moskeer å irrietere livet av alt som bor i 5 mils omkrets med de syke bønne ropa,så nå vil de gjøre Norge om til et muslimsk land..De bør f*en med være glade det er religions frihet her!!skulle likt å se hva som hadde skjedd om Bondevik skulle gjøre f.eks afghanistan kristent..de hadde jo torturert han noe så sykt..her står bare alle å ser på..
det er f*en ikke noe å kødde med heller.kan jo bli krig,hvis de skal begynne å formere seg mer enn før.Den dagen damer må gå med burkra og sjal i Norge..den dagen skal jeg personlig sørge for blir muslimenes dommedag..å jeg skal ikke være noen snill dommer da nei.sende dem til h*lv*t* hele gjengen i små deler!!
Lucky
Han tror at han vil møte sterk motstand i Norge:

Tror jeg også  :)
dsr.hansiball
Hmm.... noen som tar en sånn fundamentalist alvorlig da? Har vært kristne i muslim land i århundrer og prøvd å omvende dem uten at det har gått særlig bra, tror neppe det vil funke motsatt vei heller. Jeg tolker ikke dette som et rasistisk problem, heller et religiøst problem. Kommer alltid til å være slik galninger, være det seg hvite, svarte, gule, whatever som kommer til å prøve å påvirke folk med sine "perfekte" syn på alle mulig saker. Nei, eneste sunne holdningen i dag er å holde seg langt borte fra alt som har med religion å gjøre. Er jo farligere enn noe annet på denne jorden det.  _???

Men er litt enig med BoO her FSK, er ikke langt fra rasisme det du skriver i dette forumet. Ingenting er riktignok ordrett anti rase, men du trekker bare frem og bygger bare oppunder de negative sidene med innvandrere i alt du skriver. Du trekker oxo alt som står i aviser og nyheter frem og setter det helt på spissen. Den saken her er rett og slett bare side fyll fra vg's side. Det er jo som alle oppegående mennesker vet overhodet ikke noe fare for at noe av dette noen gang kommer til å bli noe annet enn noen få syke individers drøm.

Nei, religionsfrihet e noe drit. Skulle vært universellt forbud mot religion. Hmm... hadde vel ikke attt lange tiden før det hadde kommet noe nytt å krangle eller krige om.  _???
FSK
vet jeg suger å foklare ting..jeg tror heller egentlig aldri det kommer til å skje.men det jeg tror kan skje er at den gruppa til han der lederen som ville gjøre norge om til muslimstat kan finne på ganske mye kødd.sorry BoO mener ingen ting vondt mot deg :(
men tenk på en ting HVIS det noen gang skulle skje at norge blir en muslimsk stat så kan du fan meg ikke prøve å si at jeg er den eneste som hadde protestert!
unnskyld igjen for denne:Den dagen damer må gå med burkra og sjal i Norge..den dagen skal jeg personlig sørge for blir muslimenes dommedag..å jeg skal ikke være noen snill dommer da nei.sende dem til h*lv*t* hele gjengen i små deler!!
Beklager,men jeg tror egentlig du skjønner hva jeg mener så jeg bli litt forbanna.
skal ikke si mer finner bare på noe piss jeg ikke klarer å forsvare
angry.gif
FSK
så jo nesten ut som han og arve hadde noe på gang når de snakket på tv :jupp
FSK
Vil ha Norge som islamsk stat

Sheikh Omar Bakri Muhammad vil gjøre Norge til en islamsk stat, styrt etter sharia-lovene.

FUNDAMENTALIST: Sheikh Omar Bakri Muhammad styrer en ytterliggående islamsk organisasjon som har som mål å gjøre Norge til en islamsk stat.

Organisasjonen som står bin Laden og hans al-Qaida meget nært ideologisk, er allerede etablert i landet.

- I løpet av ett år er vi sterke nok til å stå fram i Norge, på offentlige steder, i gatene, på universitetene, på stands, sier Muhammad til VG.

Den kjente danske terroreksperten Lars Erslev Andersen advarer mot Hizb-ut-Tahrir:

- Det er ikke gruppen i seg selv som er farlig, det er retorikken. De har ingen formell tilknytning til Osama bin Laden og sier at de tar avstand fra det al-Qaida står for. Men ideologisk står de hverandre veldig nær, sier Andersen til VG.

Fra sitt kontor i London styrer Muhammad et nett av ytterliggående muslimske grupper i hele Europa. Nylig gjorde han seg bemerket med å utstede fatwa mot Pakistans president Pervez Musharraf.

Den 44 år gamle fundamentalisten er selv leder og grunnlegger for Al-Muhajiroum, og trekker i trådene i søsterorganisasjonen Hizb-ut-Tahrir.

Celler i Norge

De ytterliggående og militante gruppene jobber mot samme mål - en islamsk verdensstat - med forskjellige midler:

Al-Muhajiroum er den intellektuelle overbygningen, den politiske ledelsen, mens Hizb-ut-Tahrir er en mer hemmelig, militant rekrutteringsgruppe.

Muhammad hevder at begge gruppene er etablert i Norge, at Al-Muhajiroum har «tre-fire celler» med 12-15 medlemmer, mens Hizb-ut-Tahrir har «et titall» medlemmer.

Ute i Europa er de i tusenvis, mens de fleste i Norge er tilknyttet universitetsmiljøet i Oslo.

- Vi er i startfasen i Norge. Vi må først bygge oss sterke for å kunne bygge oss større. Det handler om å utdanne medlemmene våre intellektuelt for å gjøre dem i stand til å gå ut i samfunnet og påvirke, sier Muhammad, opprinnelig fra Syria.

Han sier at han selv har vært i Norge «et par ganger» for å støtte det politiske arbeidet. Og religionsforsker Kari Vogt bekrefter at hun vet at de to gruppene finnes her i landet.

Sheikh Omar Bakri Muhammad er overbevist om at Norge en dag vil bli en islamsk stat, «fordi det er Guds vilje». Blir hans drøm virkelighet, legges Stortinget ned.

Strid med islam

«Å stemme er å delta i en demokratisk prosess som er i strid med islam, for det er bare Allah som kan fastsette regler for mennesker,» står det å lese på Hizb-ut-Tahrirs danske hjemmeside.

- Vi mener at Gud er den eneste suverene lovgiver. I det demokratiet jeg snakker om, kan folk velge ledere, men de må utføre Guds ordre. I det demokratiet dere tror på, er det lederne og menneskene som bestemmer lovene. At mennesker lager lover, skaper katastrofe, mener Muhammad.

Å innføre de strenge religiøse sharia-lovene vil kort og godt snu hele det norske samfunnet helt på hodet. Steining blir en akseptert straffemetode, homofili blir forbudt og kan bli straffet med døden, og kvinner kan ikke ha kontakt med menn utenfor egen familie, bare for å nevne noe.

- Dette er misjonen til alle muslimer. En dag vil vi se Norge under islamsk lov, under sharia-lovene, hvor muslimer, jøder og kristne lever sammen, mener Muhammad, som nylig utstedte en fatwa over alle som støtter USAs anti-terrorkrig i Afghanistan, deriblant nordmenn.

Vil drepe jøder

Muhammad henvender seg imidlertid ikke bare til muslimer i Norge, men også til ikke-muslimer.

- For å gjøre det er vi nødt til å overbevise mennesker om deres ansvar og plikter.

Vårt fokus er på å invitere ikke-muslimer til islam og å få muslimer til å underkaste seg islam. Men også å bruke islam som et politisk system å leve etter.

- Er det ikke et paradoks at dere kan bruke det demokratiske systemet til å bekjempe det?

- Det er folkets valg. Hvis folk i morgen velger å leve under lov og orden, tror jeg ingen har problemer med å akseptere det som en del av demokratiet. Det handler om å overbevise folk om å velge det rette systemet. Vi skal ikke tvinge noen.

Ifølge danske aviser har begge gruppene fått fotfeste i Danmark. Ifølge Hizb-ut-Tahrir skal en overgang skje ved at rettroende må styre unna alt som har med demokrati å gjøre, unngå integrering i samfunnet og etterleve Koranen til punkt og prikke, skriver Jyllands-Posten.

I forrige uke delte de ut løpesedler i København med oppfordring om å drepe jøder, med henvisning til et sitat fra Koranen.

Støtter hellig krig

Sheikh Omar Bakri Muhammad sier at gruppene rekrutterer medlemmer i Norge gjennom studiesirkler og hjemmemøter. Og snart skal de ut i gatene:

- Vi skal diskutere med mennesker. I et lite samfunn som Norge tror jeg det blir lett for oss å trenge gjennom rent intellektuelt, slik at folk kan se budskapet vi har.

Berlingske Tidende skriver at en vesentlig del av ideologien til Al-Muhajiroum er å samle inn penger og støtte til Jihad (hellig krig). Overfor VG avviser Muhammad at han støtter metodene til al-Qaida og Osama bin Laden, men han legger ikke skjul på at han støtter «hellige krigere».

Han tror at han vil møte sterk motstand i Norge:

- Vi regner med at vi blir arrestert, forfulgt og angrepet. Det er en del av systemet ditt, å avvise mennesker med et annet syn enn deres eget, fordi dere er fundamentalister.

- Vi fundamentalister . . ?

- Dere vil kanskje gjøre dette på lovlig måte, gjennom å si at vi er ekstremister og fundamentalister. Dere arresterer mennesker dere intellektuelt er uenig med, og bruker makt. Det kalles fundamentalisme, sier Sheikh Omar Bakri Muhammad.
sling
Relax mann..... Ingen kommer til å gjøre noe som helst.
De vil nok prøve ein gong, men viss den tid kommer så har nok "VIGRID" like mange medlemmer som Sheikh'en.. Å då e jo alt dømt te å gå vest igjøno alikavel---->> DÅ kan ein snakke om hagle lading, osv.. Til den tid FSK, spre litt MØK, da e tid for da no på Jæren... HAHAHAHAHAHA

:pangg  :(
Mean
Jeg anser meg for ikke å være rasist, men jeg liker ikke tanken på å bo i et muslimsk, sharia-styrt Norge jeg heller.
:(
FSK
noe sånt ja..
Mean
Bra sagt, Ms.BoO!

Jeg tror heller aldri "det vil skje", men faren er at det kan komme en gjeng med gærne fundamentalister og byne med terror og dritt, her og.

Selv om han tullingen som FSK hissa seg opp over (ovenfor) sier at han ikke støtter terrormetoder (men støtter "hellige krigere"...hmm...), så hadde han vel ikke innrømt det hvis han hadde støttet terrormetoder.

Men... man bør være forsiktig med hvordan man uttaler seg... Sier man "muslimer" så kan det oppfattes som at man mener muslimer generelt. Mener man noen muslimer så bør man si "noen muslimer"...
FSK
Skal love at det blir over mitt lik!!
Om er år har jeg hagle..
Kommer de ut på gaten om et år...
:pangg
FSK
hmfr IKKE FRA jæren MEN STAVANGER! ble født i akershus,bodde der i x antall år(husker ikke).meste parten av slekta er fra Sandnes og rundt om Jørpeland :jupp  :jupp
uansett:
:pangg han muslim lederen :jupp  :evvil  :evvil  :evvil
dsr.teka
QUOTE (MissBoO @ April 25 2002,19:16)
du er den største rasisten jeg noen gang har sett i mitt LIV FSK.. du ekke til å tro.. !!

dette er dråpen for meg.. aldri noen gang skal jeg skrive noe mer her i dette forum.. !! du er en ekte hore, det må jeg si !

æææ tror ikke d BoO.. _???
han ble kastet ut av skolen noen dager fordi han hadde banket opp en rasist, som hadde køddet seg....

noe sånt ikke sant FSK?
Faith
Jeg bor en kilometer fra en moskè, hører ikke noe. Kirkeklokker er mye verre...
jesse
Her kom sinnene skikkelig i kok. Det er flere ting jeg håper aldri vil skje:

1: At "VIGRID" blir en "stor" bevegelse. Etter å ha hørt de uttalelsen lederen derfra kommer med, blir jeg bare mer or mer skremt. Jeg kommer som sakt fra Sørlandet og her er det desverre endel nynazister, disse må prates i senk og til fornuft. Desverre er det endel som ikke det er håp for, disse skal vi ikke bry oss om. De vi må ta tak i og bry oss om er de som som føler seg "utstøtt" og er på vei inn i disse miljøene.

2: Jeg har bodd ca. 20 m fra en moske (Libanon), jeg ble vandt til bønneropene etter en uke, så slikt er ikke noen problem hvis man ser det an på den måten. Ikke ta det ille opp BoO, men jeg er heller ikke noen tilhenger av å ha bønn ropt ut fra høytalere på en moske for å markere at det er bønnetid. Dette er Norge. Vel har vi religionsfrihet her i landet, men Norge og norske lover og levevis er basert på det kristne livssyn. (selv er jeg ikke kristen)

3: Men husk en vensentlig ting folkens, at man er muslim er ikke ensbetydende med at man følger religion til pungt og prikke. Det vi opplever er en polarisering av to religiøse livssyn, og jeg tør nesten påstå at i konservative muslimske land så har befolkningen der like stort vrangsyn om oss som vi har om dem. Så la oss heller holde styr på våre utbrudd, og ikke automatisk gå løs på hele grupper, men ta de som ikke vil bidra til et åpent og rettferdig samfunn.
FSK
er også litt bekymra for vigrid,men fy fan du skal være ganske lam i hodet fo å bli nazist etter det arve juritsen griene på tvnorge.han driter seg jo ut hele tia,elsker det når han kommer med det stygge "homo" smilet sitt ås ier med lys stemme:Ja,jeg er nazist!  :D
så de psyko målene han har,minna jo nesten om han lederen for den gruppa jeg ble forbanna på,han ville jo også drepe jøder.
tore tvedt er pakkis! :maad
jesse
Sinna du da biggrin1.gif

Frykt ikke..Jonas er med :evvil  :panggpang
MissBoO
du er den største rasisten jeg noen gang har sett i mitt LIV FSK.. du ekke til å tro.. !!

dette er dråpen for meg.. aldri noen gang skal jeg skrive noe mer her i dette forum.. !! du er en ekte hore, det må jeg si !
FSK
FY FAN DA BOO!! ikke si at du liker tanken på at det kan hende at folk som kansjke har kontakt med bin laden skal prøve å ta over styret i norge!! og dette har fan meg ikke noe med raser å gjøre!!!
MissBoO
QUOTE (FSK @ April 24 2002,20:29)
FY FAN!! da først skal de ha moskeer å irrietere livet av alt som bor i 5 mils omkrets med de syke bønne ropa,så nå vil de gjøre Norge om til et muslimsk land..De bør f*en med være glade det er religions frihet her.

Den dagen damer må gå med burkra og sjal i Norge..den dagen skal jeg personlig sørge for blir muslimenes dommedag..å jeg skal ikke være noen snill dommer da nei.sende dem til h*lv*t* hele gjengen i små deler!!

unnskyld FSK for d med hore greiene..

men for faen...

1. du VET det der vil aldri skje !!!!!

2. aldri kom med sånt bullshit igjen !! *peke på quote*

har jeg gjort deg noe? broren min eller foreldrene mine noen gang gjort deg noe? nei vi har ikke det, så hvorfor skal du sende oss til helvete i små deler da?

ikke si du ikke mente meg eller noe sånt, for du sa muslimer, og da er det retta mot alle muslimer !
og ikke tenk Osama "Jeg-suger-tiss-hver-dag" bin Ladin.. han kan si han er muslim så mye han vil, han er IKKE det.. !!

og en ting til lille venn.. d er 1 av 10 som klager på bønne ropene, men 4 av 10 som klager på kirke ding dongene (norske folk)

bor du nære en moskè kanskje? 5 mil fra en? kan du høre d?
as fa as I know er d bare bygd moskè i Oslo som sender ut bønnerop og det er faen meg den fineste bygningen norge  har.. (min mening that is)

hadet bra..
dsr.perrin
Kirker er til for å invaderes på veldig PING seine Nachspiel... PING   (om du drikker på lørdagen daPING) eller veldig PING veldig seine nachspiel på fredagen. PING smile1.gif
Mean
Han Vigrid-lederen. Tore Tvedt var det det han het? Han er en idiot med et sjarmerende smil... Som dere kanskje vet, så kommer man langt med et smilende fjes...

Nei, takke meg til et surt ærlig tryne da! LOL!  :smilie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.