dsr.bear
Mar 12 2002, 14:54
Hadde jo ikke noe med spillet å gjøre, men det ble nå enda en SPAM
dsr.teka
Mar 13 2002, 13:47
jeg også

:luuv
dsr.fsu
Mar 20 2002, 19:53
Burger king har den beste burgern.. banna bein.. Excel
dsr.puma
Mar 22 2002, 14:58
Eh! Hallo! Det er jo faktisk Word som e tingen!
Denne artikkelen var litt suspekt syns jeg. _???
NettspillVar vel ikke akkurat uventa heller?
dsr.perrin
Mar 12 2002, 14:33
Grisematen på nøstet ruler!!!!!!!!!!!!!!!!
Maaaaaaaaaaaat....
Kolossmeny med bacon og ost!?! ja takk, gi meg en sånn...

:)
MissBoO
Mar 12 2002, 15:37
drit kult spill jo.. :jupz
dsr.kevin
Mar 12 2002, 23:40
ååååååååååå............
DER.......ble jeg kåt...
dsr.immo
Mar 14 2002, 20:00
Forresten har forbrukerrådet testet Mc Donalds opp mot "sunn norsk" mat.
Konklusjon: Burgerene dems er fettfattige og sunne, og er en godt alternativ til "vanlig" kost..
Viss man dropper for mye dressing og kanskje ikke tar med pommes frites hver gang, er det et ingen problem å spise det kanskje ikke hver dag, men i allefall hver uke.
I tillegg kommer kjøttet de bruker rett fra Gilde i Norge, og MD kjører en policy (1 av 107pkt de har) på å kaste kjøtt som ligger i friluft mer enn 10 minutt.
McDonalds: namnam

(synd med regnskogen da
dsr.immo
Mar 20 2002, 18:52
Haha.. grunnen til alle matrestene på gulvet, er at de ikke skuffer det oppi "gryta" igjen som visse andre mindre burgersjapper med dåli' råd.. dem bare feier det opp og hiver det når det blir for glatt :D
QUOTE (Immortal @ Mar. 20 2002,19:50)
lool.. forsvarte dem jo jåsspeis!

Quot'et deg for å vise at jeg støtta deg jeg da.....!

:jupp
Det er som regel lokale sjapper som har den beste burgern. Macditt og datt kan ikke slå de lokale heltene. Her i Trondheim har vi Sesamburgern på Samfunnet. Ikke smakt bedre burger til dags dato! :jupp
btw: Notepad
dsr.kevin
Mar 12 2002, 11:56
Burger er godt.
dsr.hansiball
Mar 12 2002, 14:34
QUOTE (Perrin @ Mar. 12 2002,14:33)
Grisematen på nøstet ruler!!!!!!!!!!!!!!!!
Maaaaaaaaaaaat....
Kolossmeny med bacon og ost!?! ja takk, gi meg en sånn...

Amen og takk for maten!! :D
MissBoO
Mar 12 2002, 22:53
ja :-) hehe..
dsr.immo
Mar 14 2002, 19:54
ikke jeg.. sett for mye porr til det
GoldenGirl
Mar 14 2002, 22:15
Ok, bøyer meg for flertallet.. Burger er bra! :)
G-girl
dsr.spider
Mar 14 2002, 23:57
Bear...har du smakt burger på "Luga" i kristiansand..det e snadder...skikkelig gassgrillet..med bacon og ost...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...har du, har du??
QUOTE (Immortal @ Mar. 20 2002,18:52)
Haha.. grunnen til alle matrestene på gulvet, er at de ikke skuffer det oppi "gryta" igjen som visse andre mindre burgersjapper med dåli' råd.. dem bare feier det opp og hiver det når det blir for glatt

Ikke mobb Mackern 'a! MacDonalds har den beste burgern (på denne siden av Langfjella ihvertfall! )
Word!
dsr.kevin
Mar 22 2002, 09:16
PowerPoint
dsr.bear
Mar 22 2002, 18:19
QUOTE (Mean @ Mar. 22 2002,15:40)
Mimrer du over svunnen tid Mean
GoldenGirl
Mar 12 2002, 12:02
Var inne og så på spillet, du kan jo ikke gjøre noe uten å få en hamburger poppende opp på skjermen!!!! Ser ut som at vi kommer til å få like fete barn som de sliter med i USA, der er jo hvert fjerde barn overvektig. Nei Fysj a meg!!!! :angry:
GG
dsr.bear
Mar 12 2002, 14:53
Faktisk trenger ikke burgeren være årsaken til at en blir feit, Går en på steder som Mc Donalds og burger king og spiser der jevnlig så er jo sjangsen stor for at en blir feit, med økonomistyringa til de store kjedene så blir det å kjøre på med maks fett i kjøttproduktene, men det er jo ikke dette en blir feit av, det er stekefettet og den berømmelige frityrolja. Tør ikke tenke på hvor lenge de bruker olja før de skifter den ut. Etter å ha jobbet som kokk i 12 år så har jeg sett litt av hvert opp i gjennom og en ting er sikkert, jeg spiser IKKE junk food hvis jeg ikke kan se hvor og hvordan de tilbereder maten, mulig jeg er sær, men det driter jeg i
dsr.brummi
Mar 12 2002, 22:05
puppene dine hopper opp og ned, BoO :luuv
:hjelp
QUOTE ({†k} @ Mar. 13 2002,13:47)
jeg også

:luuv
bombe.. hint-hint ;)
dsr.immo
Mar 14 2002, 21:01
stilling:forbruker :D
dsr.stormshadow
Mar 14 2002, 23:59
ja hæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæ har du har du??????
dsr.immo
Mar 20 2002, 19:50
lool.. forsvarte dem jo jåsspeis! :D
dsr.bear
Mar 22 2002, 11:51
QUOTE (Mean @ Mar. 20 2002,18:57)
QUOTE (Immortal @ Mar. 20 2002,18:52)
Haha.. grunnen til alle matrestene på gulvet, er at de ikke skuffer det oppi "gryta" igjen som visse andre mindre burgersjapper med dåli' råd.. dem bare feier det opp og hiver det når det blir for glatt

Ikke mobb Mackern 'a! MacDonalds har den beste burgern (på denne siden av Langfjella ihvertfall! )
Word!

Fysj
mat restene på gulvet blir jo en jævlig bra gryterett da......
dsr.hansiball
Mar 12 2002, 14:07
Haha.... en ripoff av en gammel klassiker. Bah! Burgere kjøpes på nøstet samma faen her i bergen i hvertfall. Burger King og McDonalds er jo ikke mat engang. :maad
dsr.bear
Mar 14 2002, 20:29
QUOTE (Immortal @ Mar. 14 2002,20:00)
Forresten har forbrukerrådet testet Mc Donalds opp mot "sunn norsk" mat.
Konklusjon: Burgerene dems er fettfattige og sunne, og er en godt alternativ til "vanlig" kost..
Viss man dropper for mye dressing og kanskje ikke tar med pommes frites hver gang, er det et ingen problem å spise det kanskje ikke hver dag, men i allefall hver uke.
I tillegg kommer kjøttet de bruker rett fra Gilde i Norge, og MD kjører en policy (1 av 107pkt de har) på å kaste kjøtt som ligger i friluft mer enn 10 minutt.
McDonalds: namnam

(synd med regnskogen da

Og hva er din stilling i konsernet _??? :p :D
dsr.bear
Mar 15 2002, 17:48
Nei har ikke det, tør ikke reise til storbyen

Nei, sa ikke at jeg ikke likte burgere, men jeg prøver nå å følge med på hvordan det ser ut på kjøkkenet, på Mc Donalds vasser de jo i matrester på gulvet så der spiser jeg ikke.
Men gassgrillet kjøtt er det beste jeg får i meg (etter cognac da). Får vel leie meg en guide og prøve å finne dette stedet da

Elsker god mat jeg, feit og god mat med feite suser lagd på fløte :jupp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.