Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spise mer burger?
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.bear
Hadde jo ikke noe med spillet å gjøre, men det ble nå enda en SPAM fix14.gif
dsr.teka
jeg også smile1.gif   :luuv
dsr.fsu
Burger king har den beste burgern.. banna bein.. Excel
dsr.puma
Eh! Hallo! Det er jo faktisk Word som e tingen!
tes
Denne artikkelen var litt suspekt syns jeg.  _???
Nettspill

Var vel ikke akkurat uventa heller?
dsr.perrin
Grisematen på nøstet ruler!!!!!!!!!!!!!!!!
Maaaaaaaaaaaat....
Kolossmeny med bacon og ost!?! ja takk, gi meg en sånn...
smile1.gif  :)
MissBoO
drit kult spill jo..  :jupz
dsr.kevin
ååååååååååå............DER.......ble jeg kåt... fix05.gif
dsr.immo
Forresten har forbrukerrådet testet Mc Donalds opp mot "sunn norsk" mat.
Konklusjon: Burgerene dems er fettfattige og sunne, og er en godt alternativ til "vanlig" kost..
Viss man dropper for mye dressing og kanskje ikke tar med pommes frites hver gang, er det et ingen problem å spise det kanskje ikke hver dag, men i allefall hver uke.

I tillegg kommer kjøttet de bruker rett fra Gilde i Norge, og MD kjører en policy (1 av 107pkt de har) på å kaste kjøtt som ligger i friluft mer enn 10 minutt.

McDonalds: namnam smile1.gif (synd med regnskogen da smile1.gif
dsr.immo
Haha.. grunnen til alle matrestene på gulvet, er at de ikke skuffer det oppi "gryta" igjen som visse andre mindre burgersjapper med dåli' råd.. dem bare feier det opp og hiver det når det blir for glatt  :D
Mean
QUOTE (Immortal @ Mar. 20 2002,19:50)
lool.. forsvarte dem jo jåsspeis!  biggrin1.gif

Quot'et deg for å vise at jeg støtta deg jeg da.....!  fix14.gif  smile1.gif  :jupp
tes
Det er som regel lokale sjapper som har den beste burgern. Macditt og datt kan ikke slå de lokale heltene. Her i Trondheim har vi Sesamburgern på Samfunnet. Ikke smakt bedre burger til dags dato!   :jupp

btw: Notepad
dsr.kevin
Burger er godt.
dsr.hansiball
QUOTE (Perrin @ Mar. 12 2002,14:33)
Grisematen på nøstet ruler!!!!!!!!!!!!!!!!
Maaaaaaaaaaaat....
Kolossmeny med bacon og ost!?! ja takk, gi meg en sånn...
smile1.gif  smile1.gif

Amen og takk for maten!!  :D
MissBoO
ja :-) hehe..
dsr.immo
ikke jeg.. sett for mye porr til det
GoldenGirl
Ok, bøyer meg for flertallet.. Burger er bra!  :)
G-girl
dsr.spider
Bear...har du smakt burger på "Luga" i kristiansand..det e snadder...skikkelig gassgrillet..med bacon og ost...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...har du, har du??
Mean
QUOTE (Immortal @ Mar. 20 2002,18:52)
Haha.. grunnen til alle matrestene på gulvet, er at de ikke skuffer det oppi "gryta" igjen som visse andre mindre burgersjapper med dåli' råd.. dem bare feier det opp og hiver det når det blir for glatt  biggrin1.gif

Ikke mobb Mackern 'a! MacDonalds har den beste burgern (på denne siden av Langfjella ihvertfall! ) Word!

biggrin1.gif  biggrin1.gif  biggrin1.gif
dsr.kevin
PowerPoint
dsr.bear
QUOTE (Mean @ Mar. 22 2002,15:40)

Mimrer du over svunnen tid Mean dork1.gif
GoldenGirl
Var inne og så på spillet, du kan jo ikke gjøre noe uten å få en hamburger poppende opp på skjermen!!!! Ser ut som at vi kommer til å få like fete barn som de sliter med i USA, der er jo hvert fjerde barn overvektig. Nei Fysj a meg!!!!  :angry:
GG
dsr.bear
Faktisk trenger ikke burgeren være årsaken til at en blir feit, Går en på steder som Mc Donalds og burger king og spiser der jevnlig så er jo sjangsen stor for at en blir feit, med økonomistyringa til de store kjedene så blir det å kjøre på med maks fett i kjøttproduktene, men det er jo ikke dette en blir feit av, det er stekefettet og den berømmelige frityrolja. Tør ikke tenke på hvor lenge de bruker olja før de skifter den ut. Etter å ha jobbet som kokk i 12 år så har jeg sett litt av hvert opp i gjennom og en ting er sikkert, jeg spiser IKKE junk food hvis jeg ikke kan se hvor og hvordan de tilbereder maten, mulig jeg er sær, men det driter jeg i dork1.gif
dsr.brummi
puppene dine hopper opp og ned, BoO :luuv

:hjelp
tes
QUOTE ({†k} @ Mar. 13 2002,13:47)
jeg også smile1.gif   :luuv

bombe.. hint-hint  ;)
dsr.immo
stilling:forbruker  :D
dsr.stormshadow
ja hæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæ har du har du??????
dsr.immo
lool.. forsvarte dem jo jåsspeis!  :D
dsr.bear
QUOTE (Mean @ Mar. 20 2002,18:57)
QUOTE (Immortal @ Mar. 20 2002,18:52)
Haha.. grunnen til alle matrestene på gulvet, er at de ikke skuffer det oppi "gryta" igjen som visse andre mindre burgersjapper med dåli' råd.. dem bare feier det opp og hiver det når det blir for glatt  biggrin1.gif

Ikke mobb Mackern 'a! MacDonalds har den beste burgern (på denne siden av Langfjella ihvertfall! ) Word!

biggrin1.gif  biggrin1.gif  biggrin1.gif

Fysj fix14.gif
mat restene på gulvet blir jo en jævlig bra gryterett da......
Mean
Remington 1977-modell med kulehode og rettetast!

:loco  :jupz  :loco
dsr.hansiball
Haha.... en ripoff av en gammel klassiker. Bah! Burgere kjøpes på nøstet samma faen her i bergen i hvertfall. Burger King og McDonalds er jo ikke mat engang.  :maad
dsr.bear
QUOTE (Immortal @ Mar. 14 2002,20:00)
Forresten har forbrukerrådet testet Mc Donalds opp mot "sunn norsk" mat.
Konklusjon: Burgerene dems er fettfattige og sunne, og er en godt alternativ til "vanlig" kost..
Viss man dropper for mye dressing og kanskje ikke tar med pommes frites hver gang, er det et ingen problem å spise det kanskje ikke hver dag, men i allefall hver uke.

I tillegg kommer kjøttet de bruker rett fra Gilde i Norge, og MD kjører en policy (1 av 107pkt de har) på å kaste kjøtt som ligger i friluft mer enn 10 minutt.

McDonalds: namnam smile1.gif (synd med regnskogen da smile1.gif

Og hva er din stilling i konsernet _???  :p  :D
dsr.bear
Nei har ikke det, tør ikke reise til storbyen fix14.gif  Nei, sa ikke at jeg ikke likte burgere, men jeg prøver nå å følge med på hvordan det ser ut på kjøkkenet, på Mc Donalds vasser de jo i matrester på gulvet så der spiser jeg ikke.
Men gassgrillet kjøtt er det beste jeg får i meg (etter cognac da). Får vel leie meg en guide og prøve å finne dette stedet da dork1.gif  Elsker god mat jeg, feit og god mat med feite suser lagd på fløte :jupp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.