Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Min mening
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Lynx
QUOTE (FSK @ Feb. 16 2002,18:02)
Norge må slutte med syke innvandrer støtten de gir i dag, først og fremst må vi hjelpe våre døende landsmenn. De eldre som bor på gamle hjem og blir sultet til døde, fordi kommunen har brukt alle pengene på å mate de innsatte kriminelle invandrerene. Og hvorofr skal fangene ha eget rom med seng,sofa,bad,dusj varme osv osv når de på gamle hjemmet har 3 stykker boende inne på hvert toalett,tenk hvordan de har det vær natt når noen av de andre skal på do. Vekkes flere ganger natten får ikke den søvnen de trenger og blir sykere og sykere,mens de som har drept noen og stort sett ikke har jobbet en frit for landet skal sitte inne noe som etter hotel skalaen hadde vært minst 2 stjerners,med egen gymsal,fotball bane,musikk saler.osv osv. så de som har jobbet og slitt for landet vårt tortureres på den måten den siste delen av sitt liv,den tiden når de trenger mest hjelp..
En annen ting er de fattige, hvert år fryser det ihjell hauger av norske uteliggere i oslo sentrum,som kanskje har hatt en 3 ganger så hard fortid som ny kommerene her til lands og va får de av staten,ikke en dritt, mens innvandrene skal ha støtte for hvert av de 8 barnene sine,som trenger mat når de skal ut å stjele,for så å få leiligheter av kommunen som de leier ut til skyhøye priser før de reieser hjem og lever som konger av leiea og støtten.Norge som en av verdens ledene land på flere måter burde slutte å finne seg i denne utnyttingen som foregår..Men først og fremst burde vi fikse våre egene problemer før vi hjeper andre!

Er så enig at jeg nesten er på gråten :jupp
MissBoO
å herregud... !! ANER DERE HVOR RASISTISK DETTE HØRES UT?!?!!!!!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!!!

fy faen i helvete.. !! bare innvandrere som er kriminelle! bare innvandrere som dreper! bare innvandrere som stjeler! æsj as.. jævla horer alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skjønner ikke at dere kan være enig med d der!!

FSK! HVA VET DU OM HVORDAN D ER I FENGSEL?! Har du vært deR? do, dusj, bad, hva er dette tullet? tror du de har luxus eller? JA, fix det for de gamle, men ikke tro fanger har det kult!!

og aldri i livet ditt prat som om det bare er innvandrere som er kriminelle ! JAHR??!?? V. KRISTIANSEN?!

TENK litt nå lille gutt!!

tenk før du sier noe!!

BOO OUT!!
dsr.hansiball
To ting som er fakta i norge i dag er;

1. 90% av narkotika smuglingen til norge kommer gjennom våre nye landsmenn fra ex jugoslavia. Dette er politiets egne tall.

2. På østlandsområdet, i fengsel som Ila og Ullersmo, er 1/3 av de innsatte innvandrere.

Med dette sier ikke jeg at BARE innvandrere som begår drap, voldtekt, ran osv., MEN det er en vesenlig kultur forskjell for bla. de muslimene som kommer hit til landet.

En kjent sosionom (husker ikke hva han het) har "bevist" at kulturforskjeller medfører økt kriminalitet.
Eksempler:

En muslim som er vant til at kvinner går heldekket og er fullstendig underkastet mannens ønsker vil få problemer med å akseptere at vestlige kvinner går kledd som "horer" og har ingen hemninger med å snakke ham imot. Det kan føre til vold og voldtekt.

Innvandrer ungdom føler gjerne at eneste måten å integreres i det norske samfunnet på er å skaffe seg alle luksus artiklene vi har. Det får de ikke gjennom trygd eller lavtlønnet arbeid (som ofte er alt de får), og derfor tyr de til ran og/eller innbrudd for å få penger til å kjøpe seg disse godene.

I tillegg så kommer innvandrerene ofte fra land der straffen for kriminalitet ofte er henrettelse/avhugging av hender/ben osv. Når de da ser straffeutmålingene her i landet, 6 mnd. for grovt ran o.l. så er det klart det sikkert er lettere å tørre å gjøre noe slikt.

Muslimer i norge har selv uttalt at de føler ingenting annet enn forakt ovenfor nordmenn og vestlig kultur generellt. Dette gjør dem i stand til å gjennomføre kriminelle handlinger uten dårlig samvittighet.

Jeg sier ikke her at innvandrere står bak ALT som er av faenskap i samfunnet vårt i dag, jeg håper du forstår det BoO. Men det er fakta at det er et økende problem med kriminalitet i innvandrer miljøene i norge. Jeg har selv kamerater som bor i Oslo og har vennekretsene sine der. De fleste av dem har flere innvandrere i vennekretsene sine og av disse er flere straffedømt for forskjellige lovbrudd.

Er enig med deg BoO i at fanger er fanger enten de har tv eller ikke. Sitte i fengsel er ikke noe å trakte etter enten du sitter på glattcelle eller "hotelrom".

Problemene i innvandrer miljøene i norge i dag kan nok bare løses ved hjelp fra både innvandrerene selv og nordmenn. Det løser ingenting å si at vi må hive de ut, stoppe u-hjelpen osv. Vi må få integreringen til å fungere bedre enn i dag og vi må få en slutt på forakten mellom folkegruppene. Innvandrere må sysselsettes så fort som mulig og vi må kunne gi de skikkelige jobber, ikke bare lavtlønnsarbeid. De innvandrerene som kom til norge fra bla. chile og pakistan for 20 år siden er jo alle respektable innbyggere i dag, men det har tatt lang tid å få de skikkelig integrert.

"Bottomline" her er uannsett at det er fakta at det er mye kriminalitet i innvandrer miljøene og at for å få løst disse problemene så må samfunnet kunne ta hånd om innvandrere på en langt bedre måte enn i dag. Og sist men ikke minst MÅ innvandrerene selv være villig til å respektere våre lover og vår livstil.

PS! Håper jeg ikke blir stemplet som nazistisk rasist nå, jeg stemte faktisk SV ved forrige valg.
MissBoO
du skrev unnskyld til meg.. og sa at d kom litt feil ut...

men alt du skrev der er akkurat d samme som du skrev først..

BARE utlendinger som er kriminelle!!
men som hansiball sa så er 90% av dem ex jugoslavia(er ikke det kosvo i dag??)så må man regne med at en del av den prosenten som er igjen også er utenlandske

her sier du at ingen norske gjør noe som helst ever.. for d er jo 100% utlendinger.. right ?!

kan du ikke tenke litt tilbake og se på ting som har skjedd idet siste?? når var sist gang det var en voldtekts man "on the loose" som var innvandrer?? han i trondheim, tror du han er innvandrer???? er Viggo Kristiansen, som voldtok to små jenter på 6-7 år så drepte dem innavndrer??

var de som begikk norges første nazi drap innvandrere?? nå må du skjerpe deg FSK!

men blir litt provosert, når jeg kameratene mine løper rundt på gatene å feirer når Norge vinner fotball kamper, og en gjeng pakkiser(unnskyld uttrykket men det var det de var!!)kjører sent forbi oss og roper:Jævla norge,fuck you og det jævla dritt landet deres,jævla homoer alle sammen!osv.osv

så du hører aldri " jævla pakkis " eller "jævla neger" ??
" gå tilbake til landet ditt" så du hører aldri det?? d virker ukjent for deg??

hva ser du på som utlending idet hele tatt? mørk i huden??
er svensker og dansker innvandrere? amerikanere da?
eller er d bare pakistanere, afrikanere osv som er mørke i huden som er d???

som sagt.. tenk før du sier noe.. !!
dsr.hansiball
QUOTE (MissBoO @ Feb. 28 2002,15:05)
her skrev jeg masse, men bestemte meg for å ikke bruke mer energi på dette.. gidder ikke å bruke krefter på å skrive så masse, vi har forskjellige meninger, og det får være sånn !

Who am I too stop rasism? kan ikke gjøre en dritt, så jeg gir faen... lykke til i verden dere as.. !!

Sinna på meg oxo?  _???  *snufs*
Si meg hva du mener er feil med det jeg skrev da i det minste.  :(
sling
...Når eg er 70 skal eg begå eit jævli svært bevæpna ran! Dersom eg ikkje blir tatt så, blir da å flytta til Syden og kjøpe hus! Men derimot viss eg blir tatt, så er eg jo sikra ENEROM i eit fengsel som har allefasiliteter, Internett og Bibliotek-- OSV OSV!
Slepp å ligga på gangen å venta på at Naboen som bur på rom med 4 andre skal dø,  sånn at du får plassen hans.
Det Norske Samfunn er sykt, vi har det bra vi fleste.. men tenk kossen det kunne ha vore!
Her er min liste over "Syke Ting" i det norske samfunn:

-Eldre omsorg
-innvandringspolitikk
-kriminal politikken
-Skatteloven
-Lista er lang når eg tenke meg om så eg trur eg runda'n av der.

Mister Jagland sku hatt seg ein på nebbet iallefall! Pssjjj På hyttetur med Ulltveit Moe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ozzå seie han at arbeiderpartiet må bli eit folkelig parti?????????
Spurvehjerne han og!
AnGeL
enig med BoO jeg!!
dsr.puma
Det FSK gjorde her var å sitte ting litt på spissen, og være kritisk...

PS: Fanger i norske fengsel har det JÆVLI godt...
FSK
Norge må slutte med den syke innvandrer støtten de gir i dag, først og fremst må vi hjelpe våre døende landsmenn. De eldre som bor på gamle hjem og blir sultet til døde, fordi kommunen har brukt alle pengene på å mate de innsatte kriminelle innvandrerne. Og hvorfor skal fangene ha eget rom med seng, sofa, bad, dusj varme osv osv når de på gamle hjemmet har 3 stykker boende inne på hvert toalett, tenk hvordan de har det vær natt når noen av de andre skal på do. Vekkes flere ganger natten får ikke den søvnen de trenger og blir sykere og sykere, mens de som har drept noen og stort sett ikke har jobbet en dritt for landet skal sitte inne i noe som etter hotell skalaen hadde vært minst 2 stjerners, med egen gymsal, fotball bane, musikk saler .osv osv. så de som har jobbet og slitt for landet vårt tortureres på den måten den siste delen av sitt liv, den tiden når de trenger mest hjelp..
En annen ting er de fattige, hvert år fryser det i hjel hauger av norske uteliggere i Oslo sentrum, som kanskje har hatt en 3 ganger så hard fortid som nykommerne her til lands og hva får de av staten ikke en dritt, mens innvandrerne skal ha støtte for hvert av de 8 barnene sine, som trenger mat når de skal ut å stjele, for så å få leiligheter av kommunen som de leier ut til skyhøye priser før de reiser hjem og lever som konger av leia og støtten. Norge som en av verdens ledene land på flere måter burde slutte å finne seg i denne utnyttingen som foregår.. Men først og fremst burde vi fikse våre egne problemer før vi hjelper andre!
Lucky
Man har det ikke bra i norske fengsel... man må jo spikre paller og bli feit !!!
dsr.spider
Bare ikke vi får stempel på oss fordi vi sier no her nå!?? _??? eller hva sier du boo?  :oro
Muzzy
QUOTE (FSK @ Feb. 16 2002,18:02)
Norge må slutte med syke innvandrer støtten de gir i dag, først og fremst må vi hjelpe våre døende landsmenn. De eldre som bor på gamle hjem og blir sultet til døde, fordi kommunen har brukt alle pengene på å mate de innsatte kriminelle invandrerene. Og hvorofr skal fangene ha eget rom med seng,sofa,bad,dusj varme osv osv når de på gamle hjemmet har 3 stykker boende inne på hvert toalett,tenk hvordan de har det vær natt når noen av de andre skal på do. Vekkes flere ganger natten får ikke den søvnen de trenger og blir sykere og sykere,mens de som har drept noen og stort sett ikke har jobbet en frit for landet skal sitte inne noe som etter hotel skalaen hadde vært minst 2 stjerners,med egen gymsal,fotball bane,musikk saler.osv osv. så de som har jobbet og slitt for landet vårt tortureres på den måten den siste delen av sitt liv,den tiden når de trenger mest hjelp..
En annen ting er de fattige, hvert år fryser det ihjell hauger av norske uteliggere i oslo sentrum,som kanskje har hatt en 3 ganger så hard fortid som ny kommerene her til lands og va får de av staten,ikke en dritt, mens innvandrene skal ha støtte for hvert av de 8 barnene sine,som trenger mat når de skal ut å stjele,for så å få leiligheter av kommunen som de leier ut til skyhøye priser før de reieser hjem og lever som konger av leiea og støtten.Norge som en av verdens ledene land på flere måter burde slutte å finne seg i denne utnyttingen som foregår..Men først og fremst burde vi fikse våre egene problemer før vi hjeper andre!

Kanskje satt "litt" på spissen FSK,men je er enig med deg at det må gjøres noe med systemet i Norge.....HELT feil prioritering av midler....
Innvandrerne må seff få støtte til å komme seg igang,men de skal ikke leve av den Norske stat så lenge de lever!!!!!

Syns mektig synd på de eldre,de har det tøfft...Å være minstepensjonist i dag er jo som å bo i ett U-land!!!!  :maad
dsr.brummi
ikke glem at innsatte skal som regel ut til samfunnet igjen og at de må skal heles mentalt, moralsk og bli bedre mennesker....det må skje gjennom fysisk fostring, dannelse og utvikling av kognitive kvaliteter...for at dette skal kunne skje så må det være visse forutsetninger til stede og rammene være til rette...ikke glem at det kanskje du som blir den nye naboen til han pedofile/raneren/voldsmannen

om dette i det hele tatt skjer, er en annen debatt dork1.gif
MissBoO
nesten alt var retta mot FSK og de som var enige med han!  :maad
FSK
oi! fix05.gif kanskje litt stygt å si at flk av utenlandsk oprinnelse skal oppføre seg som normenn _??? oppføre seg akseptabelt er en bedre måte å si det på..
Lynx
Utlendinger som kommer til norge på legitimt grunnlag slik som forfølgelse tortur eller krig er helt ok for meg. Desverre er det ikke alle som har noen annen grunn for å komme enn at de er lykkejegere. Disse personene som det er utrolig mange av. vet å utnytte det norske systemet til fulle. Hadde ett exempel i lokalavisen i går på førstesiden hvor en innvandrer familie stod frem å fortalte at de måtte leve på rotten frukt! Fruen i huset hadde fått seg jobb, å dermed mistet de tilskuddet fra staten på 35000 per mnd. Den `stakkars` familien måtte leve på 12000 per mnd!!!! De skulle skille seg for å få mere penger fra staten. Det er flere tusen norske familier som må leve på mindre enn det.
Når innvandrere står frem i avisen på den måten, å klager å syter vokser også motstanden mot dem blandt normenn. Disse menneskene som angivelig har flyktet fra krig i deres hjemland, er på ingen måte takknemlig for å ha blitt reddet fra den sikre død, i deres krigsherjete hjemland. De har levet godt i Norge i 5 år på statens (vår) bekostning. Nå når krigen er over kan de ikke reise tilbake fordi det er ennå noen der som kan være sinte på dem å være slemme! Men de kan godt reise på ferie dit!!!!!!!!
Mange normenn var på flukt under WW 2 De dro til Sverige England og USA. Mange av dem fordi de var redde, men også mange fordi de ville kjempe imot okkupasjonen. Det var ingen som sydde puter under armene på dem i de landene de kom til, å når krigen var over i Norge dro de tilbake for å bygge opp landet.
Jeg anser ikke meg selv som rasist, men så snart man sier noe negativt om innvandrere blir mann stemplet som rasist eller nasist :maad
Hvis innvandrerne vil bli godtatt av den Norske befolkningen må de fa1 ikke syte å klage over hvor vansklig de har det når de for mere i støtte fra staten per mnd, enn en direktør i ett midels stor firma tjener.
dsr.spider
Klappe klappe for hansi og lynx :stupid  :col  :jupp
FSK
rasist er på en måte å være fordomsfull, men nå er du litt fordomsfull BoO for du kjenner ikke meg og sier at jeg er rasist. angry.gif
SirKai
Innvandrerne utnytter jo bare  systeme  vi har i norge
syns dem har det for lettvint man skulle bare kasta dem ut av norge ikke alle da men disse Innvandrerne som bare lager kvalme, men der er jo en god del av dem som er gode arbeids folk også da
dsr.brummi
manglet et par ord der, men bruk fantasien :jupz
Muzzy
QUOTE (MissBoO @ Feb. 26 2002,19:07)
å herregud... !! ANER DERE HVOR RASISTISK DETTE HØRES UT?!?!!!!!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!!!

fy faen i helvete.. !! bare innvandrere som er kriminelle! bare innvandrere som dreper! bare innvandrere som stjeler! æsj as.. jævla horer alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skjønner ikke at dere kan være enig med d der!!

FSK! HVA VET DU OM HVORDAN D ER I FENGSEL?! Har du vært deR? do, dusj, bad, hva er dette tullet? tror du de har luxus eller? JA, fix det for de gamle, men ikke tro fanger har det kult!!

og aldri i livet ditt prat som om det bare er innvandrere som er kriminelle ! JAHR??!?? V. KRISTIANSEN?!

TENK litt nå lille gutt!!

tenk før du sier noe!!

BOO OUT!!

IKKE slå ALLE under EN kam nå BoO.....
FSK
Ber om unskylidning BoO,ingenting var rettet mot deg,det tror jeg du vet...men blir litt provosert, når jeg kameratene mine løper rundt på gatene å feirer når Norge vinner fotball kamper, og en gjeng pakkiser(unnskyld uttrykket men det var det de var!!)kjører sent forbi oss og roper:Jævla norge,fuck you og det jævla dritt landet deres,jævla homoer alle sammen!osv.osv.Bare fordi vi er glade fordi Landet vårt har vunner en fotball kamp.og når du vær dag på skoen må stå å se på kameratene dine bli terrorisert av en skitten kosovoalbaner som på en eller annen måte har klart å bli venn med en syk nazist på skolen.Og når jeg en dag skulle på butikken å kjøpe snop, løper det 4 små utenlandske barn ut av butikken,den minste av dem kom gråtene et stykke et stykke etter så faller han,tenkte å hjelpe han opp for jeg hadde ikke mistanke om noe speiseilt ,men da han selv reiser,faller det haugevis av den dyreste konfekten, og diverse andre,ikke noe spesilt billige varer ut av lommene hans,da blir jeg faen meg forbanna..foreldre som sender barna isne ut for å stjele selv om de fire barna gir dem nokk støtte til å leve som familier flest,til og med kansjke litt bedre da!!!det er også utnyttelsen av landet som er j***** surt å se på.
all de lygingen til staten..tror de fleste gjør som tidlogere nevt på grunn av de milde straffene i Norge enn i forhold til hjemlandene deres.Også det med narkotika..For å si det mildt så skulle jeg ønske at alle de som er med å har vært med på å smugle narkotika inn til landet skulle pinnes så jævli, at de skulle ønske de var døde før de kunne råtne brenne i helvete for evig..for narkotikaen er en av hoved årsåkene til kriminalitet her i landet!og som jeg tror de fleste vet så har ikke normenn noe særlig mye med det å gjøre!jeg vet jo at det selfølgelig også er normenn som driver med sånt, men som hansiball sa så er 90% av dem ex jugoslavia(er ikke det kosvo i dag??)så må man regne med at en del av den prosenten som er igjen også er utenlandske!vet det sikkert ble veldig usaklig og dårlig skrevet men det er nesten det beste jeg får til!!
Må så til slutt at jeg har ingenting i mot folk av utenlands oprinneldse så lenge de følger Norges lover og oppfører seg som normenn flest!!
FSK
jeg kan ikke nekte for at jeg har hørt jævla pakkis og neger o.l men jeg har selv kun brukt det mot utenlandske når de har sagt  minst like nedverdigene ting til meg!Og alle som kommer fra utlandet dansker svensker amerikanere pakistanere kosovoalbanere er selvfølgelig utlendinger,samme vilken hudfarge eller bakgrunn.Jeg har ikke skrevet at ingen norske gjør noen ting,og det med viggo og han andre jævelen gjør meg like sint som andre ting om det handler om utenlanske eller norske folk,men jeg syns det er kjipt av dem som kommer hit for å stjele å leve av skattene,for jeg vet at det fins noen av dem.Jeg vet det er litt dårlig gjort å legge vekt på det utenelendinger gjør,men tenk litt på hvordan noe slikt som viggo og han andre hva hadde skjedd om noen hadde gjort noe slikt i kosovo eller andre krigeherjede land?ingenting!det hadde blitt påstått som æres drap eller noe slikt så hade ingen brydd seg(selføgelig bryr jo familie seg!,men det hadde aldri fått den oppmærksomheten som her i landet!).en ting til,hadde jeg dratt til et av de landene der det er sykt nok,å sagt jævla pakistan osv,hadde jeg synsynlig vis blitt drept!må innrømme at vi svarte dem nogså likt,men da var det de som hadde øelagt all gleden for oss.jeg skjønner at du blir sint BoO men du vet ikke hvordan du hadde reagert heller vis du hadde bodd i et land og det kom inn nye folk å drog med seg narkotika og æresdrap,det må du innrømme
MissBoO
her skrev jeg masse, men bestemte meg for å ikke bruke mer energi på dette.. gidder ikke å bruke krefter på å skrive så masse, vi har forskjellige meninger, og det får være sånn !

Who am I too stop rasism? kan ikke gjøre en dritt, så jeg gir faen... lykke til i verden dere as.. !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.