Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ach falt ut...
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
PeTe
skriv litt mer Spider smile1.gif
dsr.spider
Pokker steike...har nettopp sitti å skrevet ett langt innlegg hertil om ting og tang men så faller jeg ut av forum og alt forsvinner... :(   pokker heller om jeg skriver alt det om igjen...hadde til og med overgått meg selv her... smile1.gif

Var forresten på komunen og skulle få en utskrift av tomten min i forb. med takst. Jaggu ta meg skulle hu ha 35 kr for et vanlig ark  med noen sorte streker og linjer på...etter en dårlig dag var det surt å gi fra seg penga som egentlig var tenkt til ei Cola og no digg til bilturen ut til jobb igjen...jeg spurte om ikke 40 000 kr som jeg nett betalte i komunale avgifter holdt til et ark også men neida...penger penger...møkk...i det siste har jeg vært der flere ganger i forbindelse med vei etc. og får altid det samme inntrykket.."her er det mye folk men det skjer ikke no" folk flyr rundt i gangene og korridorene uten mål og mening...sikker på at vi kunne sparket halvparten av de folka og alt ville gått dobbelt så fort...det tyter av folk der nede som sitter og ruger på de "trygge" komunale arbplassa sine...man blir sendt rundt fra den ene til den andre..ingen vil ta ansvar eller tør svare på no og når jeg kommer til 4'mann sier han at dette skulle 1'mann ha svart på...jeg kommer ut og lurer på mer enn når jeg kom inn...håpløst!!!

Jggu ble det ikke litt lell...var ikkek dettte jeg beg på i stad da smile1.gif  biggrin1.gif
Fusion-SK-
_???
dsr.bear
Komunen og avgifter er noe så inni helvetes irriterendes....... Fan betaler vi skatt og diverse avgifter for da??? Er vel rett før vi må komme m ferdigsmurte matpakker til de komuneansatte, satan d irriterer meg angry.gif
Og Spider, det er nok ikke siste gang du fyrer deg opp over kommunen biggrin1.gif
dsr.hansiball
QUOTE (bear @ May 31 2002,07:58)
Komunen og avgifter er noe så inni helvetes irriterendes....... Fan betaler vi skatt og diverse avgifter for da??? Er vel rett før vi må komme m ferdigsmurte matpakker til de komuneansatte, satan d irriterer meg angry.gif
Og Spider, det er nok ikke siste gang du fyrer deg opp over kommunen biggrin1.gif

Tja.... sist jeg sjekket så fik ungene dine gratis skole, tannlege, lege osv. Veier, sykehus og generell velferd er jo ikke gratis heller da.
Synes likevel 36% av mine 4000,- i mnd er  ganske drøyt, skulle vært mer rettferdig fordeling av skattebyrden.  _???
Mean
Lønner seg å ta kopi av lange innlegg med jevne mellomrom. Har mista innlegg før så jeg snakker av erfaring.  :(
dsr.spider
Tenkte egentlig mest på selve etatene i komunen...det går så forbasket seint, det skjer aldri no....vi har en komunalvei opp til oss som holder på å rase ut, ned til naboen..har mast på de i over ett år...ingen vil si no, alle ror seg vekk...skjer snart en ulykke...  :oro
Vannet som er lagt frem av komunen...fryser hver vinter...det er ikke lagt forskriftsnmessig engang...viser kvitteringer for arbeidet de har gjort..."ikke vårt ansvar sier de" er så trekt over dem....alle "små"avgiftene er bare toppen av kaka...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.