dsr.hansiball
May 23 2002, 13:34
:luuv
MissBoO
May 26 2002, 10:13
for all del..
dsr.brummi
May 23 2002, 13:24
Det raslet i tankene mine, løvet danset over meg og grenene bøyde seg varsomt over kroppen min. Det dryppet over meg. Luften var fristende og drev alt rødt inni meg rundt, virvlende og berusende. Glasset rant over av smak. Lyden av nedsagde trær og kløyvde kubber var der ikke. Jeg strakk mine hender ut. Ut over speilets glass. Vannet sildret taust over mine skuldre. Hun kom svevende over vannet som fuktig dis hastig avsted. Hun hadde ikke lenger noe på seg. Kledt i seg selv kom hun til meg. Hun kikket på meg. Satte hendene som en kurv på brystet mitt og fanget meg opp. Jeg var i vannet.
"Hei, jeg heter Br()mmi", sa jeg.
"Jeg vet", dysset hun og vugget meg i bladenes lek sammen med vinden.
Så drakk hun. Av meg. :jupp
dsr.perrin
May 23 2002, 13:45
Brumsi er knas :luuv
Blod, en evig elv av tjukt seig blod renner ned ifra åsene der lyden av bombekastergranater,maskingevær og primal skrik fyller luften som en monoton symfoni av ødeleggelse og død.
Eim, en evig stenk som ligger som eit råttent teppe over et lik som har fått sin evige død forseglet av et sjikte med spyflue larver.
Tåken, Tåken ligger som et lokk over slaget, får de usle soldatene til å presse synet sitt til maks, sprenger blodkar i øyeeplene i håp av å få sikte klart.
Skyttergrav, Linjene strekker seg som makk i et kadaver, døden ingen ende tar.
Døden, Kjenner et gufs.. halve hodet mitt forsvinner.. ser en skikkelse.. Blek,pistrete og sørgelig!
Sling: "Jeg er sling, trenger hjelp!!!!!!"
Død: "Jeg vet.... Kom, du behøves ikke lenger..."
:hjelp
dsr.puma
May 23 2002, 13:29
Masse å gjøre på i disse examens-tider :oro :D
dsr.brummi
May 23 2002, 14:07
QUOTE (Tracer @ May 23 2002,14:30)
Du er rar du, Brummi...
:smilie vet
ty, pe:=)
Tracer
May 23 2002, 13:30
Du er rar du, Brummi...
syns det var fint dikt jeg :jupp
dsr.immo
May 26 2002, 14:09
lmao.. tar av dette forum! :D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.