Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kundebehandlig
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Faith
HAHAHA  :D

Niiiiiceeeee  :jupz
Ludvig
:jupz hihihihihiheheheheheh biggrin1.gif
Ðêã†h³³
loool, konge smile1.gif

Hater sånne folk.
dsr.hansiball
Helvete så sint eg e no!! Traff på en kunde på flesland som skjelte meg og de jeg jobber med full av drit. Problemet hans var at når han trykket på kontakt betjening knappen så ble han svart på norsk. Han, som selv var nordmann, mente at vi som internasjonal flyplass MÅ svare alle henvendelser på engelsk. Han presterte å kalle hun jeg jobbet med for en jævla merr og meg for en drittsekk før han toppet det hele av med å kalle alle ansatte der oppe for en haug med jævla rasister.
DA var det jeg endelig slapp til orde, og det skal jeg love dere ikke var det lureste den mannen har gjort i sin karriere som drittsekk!!!!
Det jeg lurer på er om det er akseptabelt av en kundebehandler som meg å reagere ved å få mannen til å begynne å grine etter den verste verbale skyllebøtten jeg noensinne har kommet med?

Utdrag inkulderer slikt som:

"Er det mangelen på fitte som får slike gamle horebukker som deg til å oppføre seg som forbanna drittsekker overalt hvor dere går?"

"Når du blir så forbanna sur over ting som overhodet ikke angår deg er det ikke på tide å revurdere om du i det hele tatt gidder leve mer?"

"Se til helvete å dra den stygge, skitne rævva din med deg ut fra parkeringshuset vårt før eg tyr til håndgripeligheter her!"

"HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL"

På dette tidspunkt så var mannen i fullt firsprang mot bilen sin mens jeg løpte etter og bokstaveligtalt hyyyyylte!
Alt levert med fråde rundt kjeften og nesten blackout etterpå.

Et annet spm. som har dukket opp i etterkant er om jeg i det hele tatt har jobb i morgen, men ka fan det var helt klart verdt det.

PS! Hadde drukket 4 krus med esspresso.  :D
dsr.bear
Herregud Hansi, har hørt om temperamentet ditt, trodde
de bare kødda med meg jeg biggrin1.gif
Neida, det var ikke uakseptabelt av deg, neste gang kommer han m blomster til deg dork1.gif

BTW, kommer du inn igjen på Flesland?? Hvis ikke, det går busser
fra Flesland?? Så kan du eventuelt hente meg på et buss-stopp......
dsr.teka
:waww
CurZor
Det værste jeg vet er besserwissere som skal spy galle hvorhen de går!! :maad
Han fikk som han fortjente!! Godt jobbet!! :pangg
Dessuten er det VELDIG sunt å få avreagere.
dsr.perrin
omgomgomgomgomgomgog, no ler eg så eg griner... looooooooooooooooooooooooooooooololololoooooooooollollolololollatterbraklloloool
olololol  :D  :D  :D  :D  :D lolololoolol
ûberoro... rett og slett ûberoro!
[dsr.ñitro]
haha er hansi i et nøtteskall det.. Et lite lemen  :p
dsr.brummi
fix05.gif
dsr.immo
Det er akseptabelt.. og han kommer nok neste gang med en smule hyggeligere tone.. (om han ikke er 6 fot under smile1.gif )
dsr.mowgli
loooooooooooooooooooooooool  :D   biggrin1.gif    :D    :D    :D    :D
FSK
høres i alle fall ut som du har det kjekt :jupp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.