Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Amerikanisme
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
tes
Amerikanerne er jo jævli glad i å kalle seg verdens beskyttere og sånn da.
"Leader of the free world" Hmm... :stupid
ja jøss! _???

Men på den annen side; de har jo vært pådriver for demokrati i mange land og da. Selv om noen land (som Norge) kanskje er litt styrt fra Washington.
dsr.hansiball
QUOTE (caraghi @ Mar. 07 2002,00:17)
åh herregud.......

kan faktisk ikkje tillate meg å hoppe hodestups inn i en slik diskusjon igjen!!!
oki....ærlig talt hansi....du kan no ikkje svelge alle små nyhetssnutter fra ymse småsteder!!! Alt som står der e jo bare søkt...spekulasjoner og slikt...tror du en slik pressemelding,en reel sådan, hadde blitt sluppet på virkelig??
personlig syns eg dokkar fremdeles har ett forjævligt snevert syn på tingenes tilstand!!
å sammenligne usa no med romerriket faller rimelig heftig på sin egen urimelighet!!

grrr..... snart e vi vel tilbake til om og koffor usa muligens fortjente en smule terror og slikt vrøvl.....

Grrrr.... no blir eg forbanna!!! "Små nyhetsnutter fra ymse småsteder", kom faktisk rett fra en pressekonferanse fra det hvite hus. Bush gikk sågar ut i forrige uke å sa forsvarsminister Rumsfeldt måtte ta en kikk på om de virkelig trenger et "desinformasjons kontor".
Bare for å understreke så ble det ALDRI nevnt fra min side noe om at USA fortjener terror!!! Ingen fortjener terror!!! At de burde forventet det er en helt annen sak.
Og ka faen mener du med et for snevert syn på tingenes tilstand? Har o'store guru Raghi noe jævla mye bedre syn på tingenes tilstand? Vi sitter jo tross alt her og får vite (etter USA's egne ord) bare det de vil vi skal vite.
:maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad  :maad
dsr.hansiball
USA på bærtur!!!

Dette er vel noe USA har bedrevet i alle år for å dekke over egne feilskjær og presse andre nasjoner til å følge deres "gylne vei", men å gjøre det til en fast politikk å lure allierte land som england, tyskland, frankrike osv. er fan meg det verste jeg har hørt!!! NRK tekst tv meddelte i denne saken at pentagon vurderer å gjøre dette for å påvirke politikken og befolkningen i andre land, da inkludert den vestlige verden.

Nei, USA har utspillt sin rolle som "opprettholder av freden og demokratiet i verden", og ender nok opp som dette årtusenets første totalitære imperium.... men som alle imperium opp gjennom tidene (romerne, mongolerne, perserne, britene) så vil det til slutt gå nedenom og hjem med disse svina også.
dsr.spider
:stupid
dsr.perrin
You go girl!!  :jupp
dsr.kevin
De mener sikkert bare vel...  Gode på bunn osv...  Gud hvor deppa man kan bli da..   _???  :0  :oro
dsr.caraghi
åh herregud.......

kan faktisk ikkje tillate meg å hoppe hodestups inn i en slik diskusjon igjen!!!
oki....ærlig talt hansi....du kan no ikkje svelge alle små nyhetssnutter fra ymse småsteder!!! Alt som står der e jo bare søkt...spekulasjoner og slikt...tror du en slik pressemelding,en reel sådan, hadde blitt sluppet på virkelig??
personlig syns eg dokkar fremdeles har ett forjævligt snevert syn på tingenes tilstand!!
å sammenligne usa no med romerriket faller rimelig heftig på sin egen urimelighet!!

grrr..... snart e vi vel tilbake til om og koffor usa muligens fortjente en smule terror og slikt vrøvl.....
Faith
Mediene kan man ikke stole på i dag heller...
dsr.perrin
Usa har bare seg sjøl å takke rahgi, og d veit du.
Usa kan ikke fortsette å støtte israel som okkupasjonsmakt uten å forvente at folk, muslimer spesielt, anser dem som sin fiende.
Hadde tyskerene under okkupasjoen i Norge, tatt en del (feks. vestlandet) og gjort det til sitt, henrettet tusenvis for forflyttet på hundretusener....tror du ikke vi hadde blitt forbanna? Tror du ikke at en selvmordsbomber fra arna hadde blitt hyllet som helt?.....(og kom ikkje her med noe crap fra bibelen...MY ASS)
Ting er føkka der nede, og usa's iboende israel-støtte og uvilje til å få igang fredsprosessen e hovedårsaken. angry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.