QUOTE (caraghi @ Mar. 07 2002,00:17)
åh herregud.......
kan faktisk ikkje tillate meg å hoppe hodestups inn i en slik diskusjon igjen!!!
oki....ærlig talt hansi....du kan no ikkje svelge alle små nyhetssnutter fra ymse småsteder!!! Alt som står der e jo bare søkt...spekulasjoner og slikt...tror du en slik pressemelding,en reel sådan, hadde blitt sluppet på virkelig??
personlig syns eg dokkar fremdeles har ett forjævligt snevert syn på tingenes tilstand!!
å sammenligne usa no med romerriket faller rimelig heftig på sin egen urimelighet!!
grrr..... snart e vi vel tilbake til om og koffor usa muligens fortjente en smule terror og slikt vrøvl.....
Grrrr.... no blir eg forbanna!!! "Små nyhetsnutter fra ymse småsteder", kom faktisk rett fra en pressekonferanse fra det hvite hus. Bush gikk sågar ut i forrige uke å sa forsvarsminister Rumsfeldt måtte ta en kikk på om de virkelig trenger et "desinformasjons kontor".
Bare for å understreke så ble det ALDRI nevnt fra min side noe om at USA fortjener terror!!! Ingen fortjener terror!!! At de burde forventet det er en helt annen sak.
Og ka faen mener du med et for snevert syn på tingenes tilstand? Har o'store guru Raghi noe jævla mye bedre syn på tingenes tilstand? Vi sitter jo tross alt her og får vite (etter USA's egne ord) bare det de vil vi skal vite.
:maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad :maad