Help - Search - Members - Calendar
Full Version: fredag...
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
dezso!
A police officer pulls over a speeding car.

The officer says, "I clocked you at 80 miles per hour, sir."

The driver says, "Gee, officer I had it on cruise control at 60, perhaps your radar gun needs calibrating."

Not looking up from her knitting the wife says: "Now don't be silly dear, you know that this car doesn't have cruise control."

As the officer writes out the ticket, the driver looks over at his wife and growls, "Can't you please keep your mouth shut for once?"

The wife smiles demurely and says, "You should be thankful your radar detector went off when it did."

As the officer makes out the second ticket for the illegal radar, the driver looks over at his wife and growls at his wife and says through clenched teeth, "Darn it, woman, can't you keep your mouth shut?"

The officer frowns and says, "And I notice that you're not wearing your seat belt, sir. That's an automatic $75 fine."

The driver says, "Yeah, well, you see officer, I had it on, but took it off when you pulled me over so that I could get my license out of my back pocket."

The wife says, "Now, dear, you know very well that you didn't have your seat belt on. You never wear your seat belt when you're driving."

And as the police officer is writing out the third ticket the driver turns to his wife and barks, "WHY DON'T YOU PLEASE SHUT UP??"

The officer looks over at the woman and asks, "Does your husband always talk to you this way, Ma'am?"

"Only when he's been drinking, officer."
dsr.placid
a5.gif buttrock.gif

Fredag og langhelg fix04.gif
dsr.jannis
a5.gif buttrock.gif
dsr.sumtin
a5.gif
dsr.xu
a5.gif
dezso!
Og litt for gutta;

Teh ultimate keyboard;

Og den kjekke julegaven;

dsr.placid
fix05.gif
dezso!
http://gprime.net/video.php/blowdarts buttrock.gif
dsr.zod
ahaha. Tror jeg må bytte ut styret på sykklen min. Vet aldri når man kan få bruk for det til andre ting pisk.gif
dsr.enigma
jeg har en lignende historie som skjedde med onkeln til en kompiss når de var på ferie.

Hvert år drar de til samme plassen og spiser som oftest på den samme resturangen, så de kjenner eieren veldig godt.
Sist gang var kompissen min med og da fikk onkeln hans 5 Liter "himkok" av prima vare for å ta meg tilbake til Norge,
Onkelen tenkte at det var for mye så han drakk litt og tok med 1 liter tilbake, på flyplassen blir kona hans vinket inn til toll.....
Han går litt lenger frem og blir dermed ikke stoppet..
Tolleren ber henne om å ta inn alle i familien for og sjekke koffertene.
Så dama begynner å gaule, HAAAAAAANS! haaaaaans vi skal inn her for kontroll!!

Hans som har 1 liter hjemmebrent i kofferten sin setter opp tempoet..
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS kom hit vi skal kontrolleres!!
Hans begynner å jogge lett mot dørren og taxien på utsiden..
kona presterer å si: jeg kan springe etter han altså!

men tollerne lot han gå.
på utsiden møtte hans kona si og spurte HVA FAEN hu tenkte med..
mens kompissen min og søskenbarnet skjønnte lite over hvor dum noen kunne være..

1 Liter med hjemmebrent tilsvarer en god del bøter, siden sprit over 60% regnes som narkotika.. fix05.gif
dsr.ghod
oro1.gif

Eventyr time og bitre erfaringer fra Real life her i samme tråd? Eller er jeg så borte at jeg ikke skjønner innlegget ditt enigma?

Eventyr time det også ?
dsr.enigma
QUOTE ([dsr.chemical)
,May 13 2005, 18:08 ] oro1.gif

Eventyr time og bitre erfaringer fra Real life her i samme tråd? Eller er jeg så borte at jeg ikke skjønner innlegget ditt enigma?

Eventyr time det også ?

det der er fakta..
dsr.ghod
Var bare litt rar overgang fra vits til real life, men en bra historie for all del! buttrock.gif
dezso!
fix05.gif
dsr.deadmeat
orob.gif
dsr.placid
popcorn.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.