Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hvis døtrene mine gifter seg...
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.hansiball
Så dere TV2 nyhetene i går da? Intervju med en kurder gjeng på en kafe i sverige som støttet helt opp om faren. Fordi han ble sett på som en ynkelig mann og det var ingen som ville ha noe med han å gjøre så lenge datteren var sammen med en svenske.          
Det eneste riktige å gjøre var å henrette henne for å gjenopprette æren. Fy fahn.... skulle vært dødstraff for slik mangel på respekt for menneskeliv.  :angry:   angry.gif
dsr.bear
QUOTE (Hansiball @ Jan. 26 2002,17:49)
*voff, voff*

Brøøøl fix14.gif
Faith
lol
Faith
Jeg tror de ER seriøse dork1.gif

lol
dsr.hansiball
Ja, fan heller noe ære har man da. Alt annet enn en trønder, det er uten tvil det verste folkeslaget i verden i dag......  :D
[dsr.ñitro]
hmmm håper du slipper den problematikken på noen år da smile1.gif
dsr.puma
pst .
dsr.hansiball
Ja det er riktig at religion er den mest hyppige årsaken til krig og elendighet i verden. Problemet er at over 90% av verdens befolkning er hjernevasket av en eller annen form for religion. Og da må vi ta hensyn til det i politikken. Jeg er selv ikke medlem av statskirken og er vel det man kan kalle hedning, men har forståelse for at andre mennesker trenger noe å tro på for å klare seg gjennom et hardt liv. Grunnen til at vi her i Norge er relativt ukristne er jo på mange måter pga. den høye levestandarden vår og miljøet vi lever i.  Hadde jeg bodd i palestina eller india er jeg ikke i tvil om at jeg sikkert hadde vært ultra religiøs. Sikkert dere andre her oxo.  ;)
Det er dessverre ingenting som kan gjøres med de forskjellige religionene, de er kommet for å bli og da må vi innrette oss etter det. Nå som samfunnet blir mer og mer multinasjonalt må vi da oxo kunne lære oss å leve sammen med disse gruppene. Det gjelder selvfølgelig for innvandrerene oxo. De må kunne lære seg å innrette seg etter norsk lov og leve etter de samme reglene som vi andre. Hvis det er en alvorlig forbrytelse som viser at de ikke har til hensikt å integrere seg etter våre lover bør de kunne sendes tilbake der de kom fra. Slik som æresdrap, som helt klart viser at de ikke har lært og ikke vil lære å leve etter våre lover.
[dsr.ñitro]
hahahahahhahahahahahahahahahaha muhahahahahaha  :D
dsr.hansiball
QUOTE (Faith @ Jan. 25 2002,09:08)
Men drit i dette nå, hvem er med og spiller i natt biggrin1.gif

Buuuhuuu!!! Jobbe fra 23.00 til 07.00....  :(  :(  :(  :(  ???
jesse
Faith. Det de sier om at det ikke er grunnlag for den slags drap i religion er faktisk sant. Å henge ut religion på den måten gjør aldri integreringen enklere og bedre, snarere tvert imot. Man må for det første få de ledere i disse miljøene til å svare "Ja dette er et problem, og vi SKAL sørge for at slike holdninger skal forsvinne".

Men hvis man skal begynne å se på religion som årsak til problemet så vil vi ALDRI få bukt med problemet. Å gå løs på religioner er som å helle bensin på bål. Det er kulturelle forskjeller som må forstås og bearbeides.
dsr.bear
QUOTE (Puma @ Jan. 25 2002,16:26)
bah!!! kommer inn jeg! ... :0

eg ser jo ut som en 18 åring  dork1.gif

Blås vekk duna først Puma fix14.gif
dsr.hansiball
Hehe... var jeg som flyttet det over fra spam forum fordi det i utgangspunktet hadde et mer seriøst tema.  :)
dsr.fsu
QUOTE (Puma @ Jan. 25 2002,15:28)
QUOTE (NiTrO @ Jan. 25 2002,15:17)
skal på Daffa i dag

EG E DAFFA!! ARG ARG ARG!!!!

Du Daffa??, pffff.. Daffa e Askøyværing...  :D  :D  :baaa  :baaa
Panser
Gadd ikke lese alt som sto her inne ...men til den første topicen din Faith må jeg si.....gifter ungen(når den en gang kommer til verden ) min seg med en SVENSKE eller en TRØNDER så sier d seg sjøl at d blir leven med far i huset.....Ellers vil jeg bare si at jeg ikke støtter æresdrap.....bortsett fra d jeg nevnte med SVENSKER og TRØNDERE ............. :flippa
Lynx
Religion :baaa  :baaa  :baaa  :baaa
Ta en titt på de krigene som har vert i verden de siste 1000 år. 90% av dem er pga religion.
Katolikker vs Protestanter
Jøder vs Muslimer
Kristne vs Muslimer
Hinduer vs Siker
Hedninger vs De utro
+ + + +
Alle religioner sucks big time
dsr.hansiball
*voff, voff*
Faith
QUOTE (bear @ Jan. 25 2002,15:24)
Jeg spiller biggrin1.gif

Vi får avtale noe på icq. Tror ikke jeg begynner før 11 halv 12...
Faith
Fatter ikke slik primitiv tankegang, men slik er det med religion, det er ingen som tørr tenke en selvstendig tanke...

(Ja, jeg er utmeldt av statskirka og medlem i Humanetisk Forbund smile1.gif )
dsr.puma
bah!!! kommer inn jeg! ... :0

eg ser jo ut som en 18 åring  ;)
dsr.bear
QUOTE (Puma @ Jan. 25 2002,16:28)
pst .

Traff noe sårt der eller ???
Grei du Puma biggrin1.gif
dsr.puma
neida, pst. er som ... pøh på mjaue språk smile1.gif
GoldenGirl
Nitro: Var Daffa showet bra? Har vurdert sterkt å se det. Går det på Cafe Clue enda?
G-girl.
Faith
Det er synd at vi må innrette oss etter religion, men slik er det vel dessverre. Jeg klarer bare ikke respektere eller godta det, vi lever jo ikke i middelalderen lenger men mange land gjør jo det. Religion er jo den beste måte å kontrollere et folk på og særlig effektivt er dette trikset i fattige land. Jeg bare håper at folk ser mer på religionen her som en tradisjon, for folk med helsa i behold kan jo ærlig talt ikke tro eller ha behov for å tro på gudeskikkelser?????

Men drit i dette nå, hvem er med og spiller i natt biggrin1.gif
[dsr.ñitro]
Ja showet i seg sjøl var jævli fett! Men lokalet er jo hårreisende dårligt.. Vi betalte 230 kroner persen for å STÅ langt bak i lokalet for de solgte så mange biletter som lokalet har lov til å ha i antall folk.. Og hvis noen har vært på cafe clue når det er fullt så er det mange.. Så jo bare hodet på mannen jo.. Dritt folk.. Aldri mer cafe clue!!

Var på dagfinn lyngbø show i Maxim lokalet for en stund siden, det var noe helt annet!! ) lokalet altså) Showet var bedre no smile1.gif
[dsr.ñitro]
skal på Daffa i dag, etterpå skal eg drikke meg sekv smile1.gif

Blir vel å komme på nett en gnag utpå kvelden i morra! lol
Faith
..med svensker, blir jeg dessverre nødt til å drepe dem for å opprettholde familieæren   fix14.gif
Faith
Oi, nøyaktig den perioden jeg spiller biggrin1.gif
dsr.bear
Jeg vil oxo få et problem der Faith fix14.gif  Men d er jo helt sykt d som skjer :(
dsr.bear
QUOTE (Faith @ Jan. 25 2002,16:13)
QUOTE (bear @ Jan. 25 2002,15:24)
Jeg spiller biggrin1.gif

Vi får avtale noe på icq. Tror ikke jeg begynner før 11 halv 12...

den er grei, bare legge fruen først fix14.gif
jesse
Quote (Hansiball @ Jan. 26 2002,17:49)
*voff, voff*

Brøøøl

*tuuuut*
dsr.bear
Jeg spiller biggrin1.gif
dsr.brummi
husk at dettte forumet skulle være hakket mer seriøst enn de andre..ta dere sammen, gutter dork1.gif
dsr.immo
..back on track..? smile1.gif
Tror nok ikke islam oppmuntrer til denslags.. det er mere kulturen i området som er blitt slik..
Som jeg har firstått det er ikke islam såå ulikt kristendom i utgangspunktet..

En ting er hva som er skrevet.. en annen er hvordan hver enkelt (eller gruppe?) tolker det som er skrevet.. om man nå i det hele tatt har lest en setning av det da...
dsr.fsu
i know..
[dsr.ñitro]
QUOTE (Puma @ Jan. 25 2002,16:28)
skal på Daffa i dag

jævla ræv!  biggrin1.gif  eg å vil på daffa!! EG E DAFFA!! ARG ARG ARG!!!!

hmm er det ikkje 18 års aldergrense da lille venn ?? lol
dsr.puma
skal på Daffa i dag

jævla ræv!  :D  eg å vil på daffa!! EG E DAFFA!! ARG ARG ARG!!!!
Faith
Er det ikke  bare helt naturlig da? Familieæren foran alt.....lmfao.

Så nå sitter hele bekjentsskaps kretsen, familie og venner og nikker annerkjennende; "ja det var nok det beste ja, nå kan vi respektere ham igjen for nå er familiens ære gjenopprettet..."

Nei, slik kultur er ren ondskap spør du meg.
GoldenGirl
Så søøøøøt du er FSU  :baaa
G-girl.
dsr.kevin
QUOTE (Panser @ Feb. 07 2002,14:36)
Gadd ikke lese alt som sto her inne ...men til den første topicen din Faith må jeg si.....gifter ungen(når den en gang kommer til verden ) min seg med en SVENSKE eller en TRØNDER så sier d seg sjøl at d blir leven med far i huset.....Ellers vil jeg bare si at jeg ikke støtter æresdrap.....bortsett fra d jeg nevnte med SVENSKER og TRØNDERE ............. :flippa

*kremt*

:flippa  :flippa  :flippa  :flippa  :flippa  :flippa  :flippa  :flippa
:0  :0  :0  :0  :0  :0  :0  :0  :0
:spaam  :spaam  :spaam  :spaam
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.