Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Anderledes gåte
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.bear
Du er vel rett og slett den ultimate grisekjører......
dsr.bear
Tenkte meg d ja biggrin1.gif
Muzzy
QUOTE (Immortal @ May 23 2002,00:38)
Sorry muzz.. er nok fordi du er for pingle til å tørre å kjøre forbi smile1.gif

Ligger bare å loder i safe-fart til første vogntog dukker opp, og så går du utifra at det er kø foran.. men du tør ikke svinge ut for å kikke  fix14.gif

Det er nok det ja  :D

Håper det ordner seg med sykkeln etter Bergensturen,så kan jeg vise deg...hihi
Muzzy
Har lagt merke til en ting,hver gang jeg kjører bil,MC,vogntog eller whatever så ligger jeg BAKERST i køen,hvorfor ?
dezso!
QUOTE (Muzzy @ May 21 2002,17:14)
Har lagt merke til en ting,hver gang jeg kjører bil,MC,vogntog eller whatever så ligger jeg BAKERST i køen,hvorfor ?

du ligger bakerst i køen fordi han som ligger først er redd han skal møte nettopp slike som deg fix14.gif

eller whatever fix05.gif
dsr.stormshadow
ENKELT for det det er ei  fitte som kjører foran alle sammen.
dsr.immo
Sorry muzz.. er nok fordi du er for pingle til å tørre å kjøre forbi smile1.gif

Ligger bare å loder i safe-fart til første vogntog dukker opp, og så går du utifra at det er kø foran.. men du tør ikke svinge ut for å kikke  :p
dsr.bear
Ja, akkurat, hjeeeeeeeelllp :oo
Mean
Hvis det er en kø et sted foran deg, så kjører du alltid så fort at du tar den igjen?  _???
Lucky
Du ser aldri i speilet  _???
Muzzy
Jeg har ei T-skjorte som beskriver MEG ganske bra ! smile1.gif

På ryggen står det :
GRISEKJØRER, -en; -e (se også råkjører)
Person som er psykisk avhengig av fart, fortrinnsvis på motorsykkel. Kjennetegnes ved en spektakulær og dristig kjørestil i hastigheter som lang overskrider de lovlige.
Grisekjørere kan også gjenkjennes utenom trafikken fordi de alltid bærer en t-skjorte med reklame for motorsykkelbladet Bike [bajk].
Dessuten risikerer de å bli utsatt for permanent fartsblindhet. I vinterhalvåret kan enkelte grisekjørere få spamiske rykninger i høyrehånden.

biggrin1.gif
Muzzy
QUOTE (bear @ May 23 2002,15:25)
Hjelp :oo

Hva er det du roper for,du får deg jo en tur allerede på mandag eller tirsdag som kommer ! LOL
FSK
Fordi en bonde ligger helt forrest å tenker sånn som på den reklamen at han leder! et folk :jupp
Muzzy
LOL,mange kule forslag,men jeg likte nok Bear sin best LOL
Stemmer kanskje best med virkeligheten og ! smile1.gif

:col
FSK
LOL smile1.gif
dsr.bear
Hjelp :oo
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.