Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Enda en gåte!!
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
sling
DEN var genial FSK!!! då kjem eg og med ein ROGERIOUS gåta!..
En ande familie skulle over ei farlig elv..
Det var Ande pappa, ande mamma og de 4 andungene!!.. Alle kom seg over velberget.. Men da de kom på land sa den eine andungen! nå var vi heldige å komme over alle 7... HVORDAN? kune det ha seg... Hæh?`???
SDS Raptor
QUOTE (sling @ May 16 2002,18:06)
Det var Ande pappa, ande mamma og de 4 andungene!!.. Alle kom seg over velberget.. Men da de kom på land sa den eine andungen! nå var vi heldige å komme over alle 7... HVORDAN? kune det ha seg... Hæh?`???

Den siste var bare en liten tass som hadde forvirra seg i flokken...  :oro
FSK
I en by i Texas har 5% av befolkningen hemmelig telefonnummer. Hvis du velger 100 vilkårlige telefonnummer ut av denne byens telefonkatalog, i gjennomsnitt, hvor mange av disse ville vært hemmelige nummer?
dsr.mowgli
QUOTE (sling @ May 16 2002,18:06)

Telte feil??
Det var den svarte andungen, regnes ikke med i "familien"??
lol, faen  :D
Mean
Ingen, fordi hemmelige tlfnr. ikke står i katalogen? Eller misforsto jeg oppgaven?
Hva mener du med "gjennomsnitt"?
Mean
Andemor la et egg idet de kom i land? Da blir det jo nesten 7 jaffal?  ;)  _???
dsr.mowgli
QUOTE (Mean @ May 16 2002,17:26)
Ingen, fordi hemmelige tlfnr. ikke står i katalogen? Eller misforsto jeg oppgaven?

lol, ja det må jo være det
biggrin1.gif
FSK
QUOTE (Mean @ May 16 2002,17:26)

er ikke jeg som har skrevet men det var rett smile1.gif  :jupz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.