dsr.perrin
May 13 2002, 13:40
eg har bare sett korte, udefinerte glimt av d gode....
Men har hørt rykter om at det skal være digg... Bare så synd at vi i nazi-norge ikke deler opp det gode, slik at alle får litt.
Lenge leve kommunismen, stem Høyre! :oro , ûber sådan..
dsr.immo
May 13 2002, 16:29
Å få for mye av det gode er en teoretisk umulighet.. som antydet over i tråden..
Blir som å si at været er FOR godt! Komplett umulig at været blir FOR godt..
(..mange idioter mener selvfølgelig her at det kan være FOR mye sol.. men fatt det: FOR MYE SOL ER IKKE BRA VÆR! )
Hva som er godt derimot er svært så relativt som nitro sier
dsr.hansiball
May 13 2002, 13:11
Går det egentlig an å ha/få for mye av det gode?
Tror faktisk man kan det,enkelte tror jeg ikke har godt av å ha for mye....kan ødelegge mennesker TOTALT _???
SDS Raptor
May 13 2002, 17:49
Du kan få for mye... men ikke av det gode :)
dsr.perrin
May 13 2002, 13:19
absolutt ikkje... ;)
[dsr.ñitro]
May 13 2002, 15:49
men da er det vel ikkje "det gode" for de muz.. Er jo et realativt begrep det der.. Så kanskje det er det som mener som "for mye av det gode"? At det som for oss oppfattes som det gode kan for enkelte være "negativt" og derfor ikkje godt?? hmmm
[dsr.ñitro]
May 13 2002, 13:28
Overhodet ikkje, kun for lite! Får vel egentlig aldri nok av "det gode" ??
Alle har forskjellige definisjoner på ting og jeg tolket det klaski sa på min måte og skrev utfra det,du har igjen tolket det på en annen måte og ser det kanskje ikke fra min synsvinkel(selv om jeg vet at du skjønner hva jeg vil frem til)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.