hater rap noe så forj*****!! elvis er 50 ganger så tøff som de råtne folka!!å hvorfor må de altid telle!høres så sykt råttent ut: one,two,three mamma kan ikke gå på ski :jupz J****tøft :jupp :jupp :pangg rappere men det er flott du hører på sissel kyrkjebø enda en tøff sang:Dead Kennedys:Viva Las Vegas. :jupz
dsr.kevin
Apr 22 2002, 09:25
*raaaaaap*
FSK
Apr 23 2002, 21:59
QUOTE (Me†oden @ April 23 2002,22:25)
Tecno, Trance, House og Rave musikk som dug!!!! så lay off!! så d så! ikke kom med derre gamle slageran dokkers!! oki tungtvann går også ann! men ingenting og da mener jeg INGENTING slår Tecno/Trance/House/Rave musikk!! *gleder seg til og bli gammel nokk til Hyperstate! * d ska bli ajti jah!! weeeeeeee latah guys! :hjelp im a wack! i need a head schrinker! before i kill somebody else than u guys in the fields! just wait.. u wont se me you wont even know tha im behind you!! be afraid! be very afraid! i will get yah! im gonna slice and dice! muhahahahahahahahahaha :angry:
Hvordan går det med traktor lappen da metoden?
Silence
Apr 26 2002, 11:43
Må si meg enig med Metoden angående musikk ja!men vi er alle forskjellige så JEG respekterer musikksmaken til enhver!Angående hyperstate...tror norge sliter seriøst m slike fester fremover!Reis heller til tyskland M8......Opplev Members Of Mayday og Loveparade!Har vært der 3 år nå...nesten 2 millioner ravere!!WOOOHAAAAAAA.......INSAAAAAAAANE.... :sattis :sattis
Må kjøpes, fantastisk deilig musikk!!! Hør lydfilene fra den siste plata Xpander! Med Kari Slaatsveen på vokal....
dsr.teka
Apr 20 2002, 12:18
fan RAP er konge KuLt DiN bÆsJ!
sling
Apr 22 2002, 13:22
Sweet Home Alabama er ikke CCR.... LOOOOOL
Me†oden
Apr 23 2002, 21:25
Tecno, Trance, House og Rave musikk som dug!!!! så lay off!! så d så! ikke kom med derre gamle slageran dokkers!! oki tungtvann går også ann! men ingenting og da mener jeg INGENTING slår Tecno/Trance/House/Rave musikk!! *gleder seg til og bli gammel nokk til Hyperstate! * d ska bli ajti jah!! weeeeeeee latah guys! :hjelp im a wack! i need a head schrinker! before i kill somebody else than u guys in the fields! just wait.. u wont se me you wont even know tha im behind you!! be afraid! be very afraid! i will get yah! im gonna slice and dice! muhahahahahahahahahaha
FSK
Apr 25 2002, 20:39
White stripes..friends for life :p LENGE LEVE ELVIS-THE KING i alle fall such a night :jupp
FSK
Apr 19 2002, 22:57
fatta ikke hvordan jeg skulle høre noe av det..men uansett,så er herlig musikk:the white stripes..liker også gamle sanger CCR sweet home alabama er tøff
dsr.puma
Apr 20 2002, 15:52
Nå er faktisk Tungtvann bedre enn Klovner i Kamp, da... men... RYTME RYYYTTTMMEEE!!!!
Livet er for kjipt, rulse sang, u gøu Kjipe Lars
FSK
Apr 22 2002, 20:19
skal si jeg lærer mye i musikk timene på skolen jaja lærere kan ikke bestandig ha rett de heller
dsr.teka
Apr 25 2002, 20:27
rap/hip hop/ bad boys 4 life =)=)
++ BoO :luuv
dsr.kevin
May 7 2002, 22:49
Jaudå, dei spiller ganske gilde melodiar.
Badluc
May 8 2002, 17:16
Trance, R&B, og PINK FLOYD ROCKS!!!!!
MissBoO
Apr 20 2002, 08:56
eneste norsk musikk jeg hører på er klovner i kamp og Sissel KyrkjebøØ.....
FSK
Apr 21 2002, 14:34
RAP SUGER!!
dsr.kevin
Apr 22 2002, 14:12
For de uinnvidde: Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd
Lucky
Apr 25 2002, 19:04
House/club og vocal trance !!!!
Muzzy
May 7 2002, 02:09
Jeg hører på ALT,men ingen over ingen ved siden og resten 10 hakk lenger ned.....alene på toppen
FSK
May 8 2002, 23:51
rareste blandingen jeg har sett på lenge war-low rider, den er litt tøff :jupz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.