Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ahhhh, herlig musikk
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
FSK
hater rap noe så forj*****!! elvis er 50 ganger så tøff som de råtne folka!!å hvorfor må de altid telle!høres så sykt råttent ut:
one,two,three mamma kan ikke gå på ski :jupz  J****tøft :jupp  :jupp
:pangg rappere
men det er flott du hører på sissel kyrkjebø dork1.gif
enda en tøff sang:Dead Kennedys:Viva Las Vegas. :jupz
dsr.kevin
*raaaaaap*   smile1.gif
FSK
QUOTE (Me†oden @ April 23 2002,22:25)
Tecno, Trance, House og Rave musikk som dug!!!!  så lay off!! så d så! ikke kom med derre gamle slageran dokkers!! oki tungtvann går også ann! men ingenting og da mener jeg INGENTING slår Tecno/Trance/House/Rave musikk!! *gleder seg til og bli gammel nokk til Hyperstate! * d ska bli ajti jah!! weeeeeeee latah guys!  :hjelp  im a wack! i need a head schrinker! before i kill somebody else than u guys in the fields! just wait.. u wont se me you wont even know tha im behind you!! be afraid! be very afraid! i will get yah! im gonna slice and dice! muhahahahahahahahahaha  :angry:

Hvordan går det med traktor lappen da metoden? fix05.gif
Silence
Må si meg enig med Metoden angående musikk ja!men vi er alle forskjellige så JEG respekterer musikksmaken til enhver!Angående hyperstate...tror norge sliter seriøst m slike fester fremover!Reis heller til tyskland M8......Opplev Members Of Mayday og Loveparade!Har vært der 3 år nå...nesten 2 millioner ravere!!WOOOHAAAAAAA.......INSAAAAAAAANE....
:sattis  :sattis
Faith
http://folk.uio.no/eanvik/flmenu.html

Må kjøpes, fantastisk deilig musikk!!! Hør lydfilene fra den siste plata Xpander! Med Kari Slaatsveen på vokal....
dsr.teka
fan RAP er konge KuLt DiN bÆsJ!
sling
Sweet Home Alabama er ikke CCR.... LOOOOOL
Me†oden
Tecno, Trance, House og Rave musikk som dug!!!!  så lay off!! så d så! ikke kom med derre gamle slageran dokkers!! oki tungtvann går også ann! men ingenting og da mener jeg INGENTING slår Tecno/Trance/House/Rave musikk!! *gleder seg til og bli gammel nokk til Hyperstate! * d ska bli ajti jah!! weeeeeeee latah guys!  :hjelp  im a wack! i need a head schrinker! before i kill somebody else than u guys in the fields! just wait.. u wont se me you wont even know tha im behind you!! be afraid! be very afraid! i will get yah! im gonna slice and dice! muhahahahahahahahahaha  angry.gif
FSK
White stripes..friends for life  :p
LENGE LEVE ELVIS-THE KING i alle fall such a night :jupp
FSK
fatta ikke hvordan jeg skulle høre noe av det..men uansett,så er herlig musikk:the white stripes..liker også gamle sanger CCR sweet home alabama er tøff
dsr.puma
Nå er faktisk Tungtvann bedre enn Klovner i Kamp, da... men... RYTME RYYYTTTMMEEE!!!!

Livet er for kjipt, rulse sang, u gøu Kjipe Lars smile1.gif
FSK
skal si jeg lærer mye i musikk timene på skolen fix05.gif
jaja lærere kan ikke bestandig ha rett de heller biggrin1.gif
dsr.teka
rap/hip hop/ bad boys 4 life =)=)

++ BoO :luuv
dsr.kevin
Jaudå, dei spiller ganske gilde melodiar.   biggrin1.gif
Badluc
Trance, R&B, og PINK FLOYD ROCKS!!!!! fix01.gif
MissBoO
eneste norsk musikk jeg hører på er klovner i kamp og Sissel KyrkjebøØ.....
FSK
RAP SUGER!!
dsr.kevin
For de uinnvidde: Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd
Lucky
House/club og vocal trance !!!!
Muzzy
Jeg hører på ALT,men ingen over ingen ved siden og resten 10 hakk lenger ned.....alene på toppen
FSK
rareste blandingen jeg har sett på lenge smile1.gif
war-low rider, den er litt tøff :jupz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.