Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Drømmer
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Pages: 1, 2
dsr.bear
Hvordan i helvete har du kommet deg inn i skapet mitt på jobb og tatt sokkene mine??? Holder det ikke med at du røyker dine egne lengre _???  Jeg hadde jo spart det paret til en spesiell anledning.  Dårlig gjort Jesse, btw, få deg noen nye medisiner, ser ut som Jonas begynner å få overtaket......igjen fix14.gif
dsr.hansiball
Jeg hadde to skumle menn etter meg her forrige dagen. Fant ut at eneste muligheten for å bli kvitt de var å sprenge de med en atom bombe jeg hadde lagt fra meg i et skap på flesland. Men da jeg kom opp der for å hente atombomben så fant jeg faktisk 3 atombomber i skapet. Alle med forskjellige siffer. Jeg tok med meg den det stod b1226 på og labbet ned til byn. Gikk via Roma og Beijing. Da jeg traff de to skumle mennene kastet jeg atombomben på de og kom meg akkurat unna før norge ble utslettet fra kartet. Så tok jeg en burger på nøstet og kjøpte to paraplyer før jeg gikk hjem og la meg.
dsr.teka
er du sikker at du ikke gjor det for å spamme bare? spam biggrin1.gif
MissBoO
:waww  :p  :col
jesse
na† .Ðêã†h³³ Posted on Mar. 12 2002,01:17
--------------------------------------------------------------------------------
Kjenner faktisk en dame som tyder drømmer Jesse! kan høre litt rundt skal jeg fortelle deg hva d betyr!
{†k} Posted on Mar. 10 2002,18:06

ok prøv det. men det kan hende du og de andre blir skremt da :evvil
dsr.teka
QUOTE (Brummi @ Mar. 12 2002,21:59)
:evvil <-----------jesse
:moony <--------boO

NEI FY SKAM!

BoO------> :jupz  Tk----> :luuv
dsr.bear
QUOTE (jesse @ Mar. 16 2002,15:14)
Ja det er utrolig hvordan man kan ødlegge mine drømmer på denne måten _???

Du ødelegger deg selv med disse drømmene dine Jesse fix14.gif
jesse
Jeg har mange merklige drømmer, og her er den jeg hadde i natt.

Jeg og noen til ble kaldt ut for å rydde opp i en togkolisjon. Da vi kom frem viste det seg at det var er kaos av vogner, lik og tønner. I tillegg viste det seg også at det var flere tiår siden denne kollisjonen fant sted. Vognene var rustet og skinnene bar preg av alderen. Vi begynte å frakte tønnene opp til et byggefelt hvor det sto noen iført beskyttelsedrakt og ventet på oss. Tønnene ble lastet opp på kjerrer som ble trekt av esler.

Noen timer etter at vi var ferdig begynnte ting å skje med meg, jeg fikk retangulære mørkerøde utslett over kroppen og de var knallharde. Det var som å ta på metall. Det var da vi fikk høre at det var nervegass i tønnene og at de stammet fra første verdenskrig. Dette begymret ikke meg, det jeg brydde meg om var hvordan i helsikken dette ville berøre helgen, for da skulle jeg ut å drikke.

Hva er bakgrunnen for at jeg hadde en slik drøm?
GoldenGirl
Er det underbevisstheten din som tuller seg?  :oro
dsr.bear
QUOTE (FSU @ Mar. 07 2002,12:44)
Jeg drømmer om batman og nonner, og det er Goldy sin feil..  fix05.gif

Hmmm, for en kombinasjon fix14.gif
dsr.brummi
jeg drømmer enten om sex eller at jeg dreper noen-pleier som regel at jeg kutter dem opp..som f.eks med en skalpell, men jeg kan også bare stikke rett inn med en kjøkkenkniv...en gang knuste jeg trynet på en med stolbenet mens han lå nede..det var digg...gleder meg til å treffe dere på lan-partyet :jupp
dsr.teka
ååååå BoO :luuv  :luuv  :luuv
dsr.bear
QUOTE (Hansiball @ Mar. 12 2002,14:35)
QUOTE (MissBoO @ Mar. 12 2002,07:52)
min mor tyder drømmer..  :jupz

Hmm... kjenner Death henne?  fix14.gif

Så så, ingen fantasier nå hansi biggrin1.gif
jesse
Ja fy skamme deg Brummi. Be BoO om forlatelse :col
dsr.teka
stakka BoO...
dsr.kevin
Du er gal.
Lucky
Alle har syke drømmer, man klarer bare ikke og huske dem
dsr.fsu
Jeg drømmer om batman og nonner, og det er Goldy sin feil..  :oro
Faith
Jesse, du ser for mye på X-files  :p
FSK
eeehhhh fix01.gif hvorfor skjedde det???hvordan tar man vekk poster??? _???
Mean
Har du prøvd å Editere dine egne innlegg FSK? (Knapp opp til høyre over post'en din.) Vet ikke om det fjerner hele innlegget men kan ihvertfall gjøre hva du vil med hele innholdet.  :D
dsr.brummi
GG..er du singel og like snill som bruttern din?...iomw :luuv
:luuv                              :luuv  :hjelp
MissBoO
:moony

ææssjj...

:moony
dsr.hansiball
QUOTE (MissBoO @ Mar. 12 2002,07:52)

Hmm... kjenner Death henne?  :p
dsr.brummi
aldri :evvil
dsr.brummi
:evvil <-----------jesse
:moony <--------boO
jesse
Ja det er utrolig hvordan man kan ødlegge mine drømmer på denne måten _???
MissBoO
angry.gif  :maad
dsr.hansiball
QUOTE (jesse @ Mar. 06 2002,15:39)
Jeg har mange merklige drømmer, og her er den jeg hadde i natt.

Jeg og noen til ble kaldt ut for å rydde opp i en togkolisjon. Da vi kom frem viste det seg at det var er kaos av vogner, lik og tønner. I tillegg viste det seg også at det var flere tiår siden denne kollisjonen fant sted. Vognene var rustet og skinnene bar preg av alderen. Vi begynte å frakte tønnene opp til et byggefelt hvor det sto noen iført beskyttelsedrakt og ventet på oss. Tønnene ble lastet opp på kjerrer som ble trekt av esler.

Noen timer etter at vi var ferdig begynnte ting å skje med meg, jeg fikk retangulære mørkerøde utslett over kroppen og de var knallharde. Det var som å ta på metall. Det var da vi fikk høre at det var nervegass i tønnene og at de stammet fra første verdenskrig. Dette begymret ikke meg, det jeg brydde meg om var hvordan i helsikken dette ville berøre helgen, for da skulle jeg ut å drikke.

Hva er bakgrunnen for at jeg hadde en slik drøm?

Hmm... mulig Jonas begynner å trenge gjennom her?  _???
dsr.teka
neida jeg har ikke rare drømmer biggrin1.gif  jeg drømmer om BoO :luuv  :D  :D
MissBoO
QUOTE ({†k} @ Mar. 07 2002,10:21)
neida jeg har ikke rare drømmer biggrin1.gif  jeg drømmer om BoO :luuv  biggrin1.gif  biggrin1.gif

smile1.gif  :luuv  :smilie
dsr.fsu
QUOTE (Hansiball @ Mar. 08 2002,13:04)
Jeg hadde to skumle menn etter meg her forrige dagen. Fant ut at eneste muligheten for å bli kvitt de var å sprenge de med en atom bombe jeg hadde lagt fra meg i et skap på flesland. Men da jeg kom opp der for å hente atombomben så fant jeg faktisk 3 atombomber i skapet. Alle med forskjellige siffer. Jeg tok med meg den det stod b1226 på og labbet ned til byn. Gikk via Roma og Beijing. Da jeg traff de to skumle mennene kastet jeg atombomben på de og kom meg akkurat unna før norge ble utslettet fra kartet. Så tok jeg en burger på nøstet og kjøpte to paraplyer før jeg gikk hjem og la meg.

hahaha, vi må bytte resept en dag...  :D
FSK
drømmer alltid syke ting vis jeg spiser mye før jeg legger meg _??? syns bare det er kjekt med syke drømmer...forandring fyder biggrin1.gif
GoldenGirl
biggrin1.gif  Batman og nonner... Ler meg ihjel!  :)
MissBoO
man har minst 5 drømmer gjennom natten.... og jeg husker ALLTID to av dem.. d er den første og den siste... den første er d alltid noe dårlig som skjer, en dør ellerno, og den siste er braaa !  :jupz  vanligvis hvertfall!  :col  :col

dere gutta har invadert inn der noen ganger å.... går på gata og oj der sitter jo Faith å tar en øl f.eks..  :baah  :hjelp
MissBoO
fix05.gif
dsr.teka
ååå ms. 15 :luuv
MissBoO
dsr.brummi
:hjelp
jesse
Brummi Posted on Mar. 15 2002,17:50
--------------------------------------------------------------------------------
aldri  

hmm. har BoO våri slem mot du da?
dsr.puma
Jaja, første siden til denne tråden var i det minste seriøs!  :oro
dsr.brummi
Jeg trodde BoO elska meg, men ble nok en gang skuffa...hiver inn håndkleet, jeg _???
FSK
hvis du syns den drømmen er rar er du rar fix14.gif tørr ikke nevne drømmene mine man jeg kan si at de inneholder damer,øl,toyota supra og små katt unger som prøver å drepe meg :(
jesse
Ser ut til at det er mange forskjellige teorier på hvordan jeg får disse drømmene. Hvis det er ønsklig så kan jeg sikkert prøve å huske drømmer til senre anledninger (jeg har ofta mange merklige).

Det som også kan anses som trøst, er at det ikke er uvanlig med litt merkverdige drømmer.  :hjelp
Mean
:0  :D
Ðêã†h³³
Kjenner faktisk en dame som tyder drømmer Jesse! kan høre litt rundt skal jeg fortelle deg hva d betyr!
dsr.bear
Ikke før de ser deg fix14.gif
dsr.teka
NEI VÆR SLEM MOT BoO :evvil  :evvil
dsr.teka
:hjelp
FSK
kan vel kansjke ha noe med puma å gjøre fix05.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.