Det er så mye penger inne i bildet på så høyt nivå at jeg tipper problemet er kommet for å bli.
herregud da, kan vi ikke få et skikkelig OL med kvinnlige utøvere med baller og bart. og øvelser som ender i akutt hjertestans på oppløpet, litt action må vi da få
dsr.mowgli
Feb 12 2002, 15:46
QUOTE (Hansiball @ Feb. 12 2002,14:53)
Burde faktisk vært fullt lovlig med alle hjelpemidler innen idrett. Den som turde fylle seg med mest dop vinner. Dauer i en alder av 23, men er i hvertfall OL mester elelr VM mester. Tenk de tidene og rekordene vi kunne fått da.
Totalt uenig. Det er det samme som å si at juksing i DFLW skal være tillatt. Så heie WADA :jupp
dsr.hansiball
Feb 12 2002, 17:34
Nei. Dop er tøft. Anabole så man formelig ser armer og ben detonere. Dope seg så mya at de ikke lenger klarer holde et intervju uten å prøve å voldta reporteren. Ja til doping sier nå jeg. :loco
dsr.bear
Mar 8 2002, 12:54
Heia Østerike
dsr.bear
Feb 8 2002, 15:11
Så er det i gang igjen. Allerede før lekene har startet så er det juks og fanteri på gang. Hvorfor? Hvilke relasjoner kan vi trekke ut av dette? Det er så en har lyst til å sammenlikne de med cheater i dataspill, for egentlig går det jo ut på det samme. De er rett og slett ikke gode nok og må jukse for å komme opp på samme nivå som de beste, med andre ord, de har ingenting å gjøre med det de holder på med, legg heller opp
dsr.bear
Feb 8 2002, 21:42
Litt skummelt dette m doping, vi fordømmer alle andre som blir tatt. Hva da hvis det viser seg at en av de norske utøverne har jukset?? _???
dsr.bear
Feb 12 2002, 14:50
Savner bare øst-tyskerne du Jesse
dsr.bear
Feb 12 2002, 15:07
Inne på noe der FSU
dsr.mowgli
Feb 12 2002, 16:57
Mener det fortsatt er noe sammenlignbart. Men uansett så er doping det samme som juks og hører ikke hjemme noen steder. Tar fullstendig avstand fra slikt.
dsr.hansiball
Mar 4 2002, 15:37
QUOTE (Panser @ Feb. 13 2002,09:03)
Forslaget om DOL likte jeg....jeg skal love deg at de fleste av utøverene bruker en eller form for medisin som ikke er lovlig...eller som ikke har blitt forbudt enda siden landslags legen har sittet på gutterommet og mekket stoffet sjøl...og ingen har hørt om stoffet før.....Og jeg tror ikke de norske er en drit bedre en de andre som deltar......Jeg skal bli med å organisere DOL......slik at vi virkelig får se hvor langt mennesker kan presse kroppen........
Jaja.... så fikk vi jo DOL likevel da. _???
dsr.hansiball
Feb 8 2002, 15:17
Unnskyldningen om at ALLE de andre gjør det så derfor må vi også gjøre det henger i hvertfall ikke på greip. Regner med det blir avslørt flere kriminelle under pressekonferansen i kveld. Vedder på at det er finner og russere som ryker først. Tror heller ikke det stopper med de som blir tatt før lekene starter. Er nok en del som kommer til å bli tatt også under lekene.
Det mest hårreisende er at de bare får et eller to års utestengelse. Burde aldri fått lov til å drive organisert idrett igjen etter at de blir tatt. :angry:
dsr.hansiball
Feb 8 2002, 21:53
QUOTE (bear @ Feb. 08 2002,21:42)
Litt skummelt dette m doping, vi fordømmer alle andre som blir tatt. Hva da hvis det viser seg at en av de norske utøverne har jukset?? _???
Nå var det jo bare en polsk bob kjører som ble tatt da, men hvis noen norske var blitt tatt ville jeg i hvertfall fordømt de på lik linje med andre juksemakere selvfølgelig.
dsr.fsu
Feb 12 2002, 15:00
Det skulle ha vært en alternativ doping OL (DoL), der målet var å dope seg max, alt er tillatt t.o.m kropsmodding. Tenk så råe rundetider, høyder og whatever det hadde blitt, super underholdning samt en prevantiv virkning for ungdomen..
:D :D
dsr.hansiball
Feb 12 2002, 16:04
QUOTE (Mowgli @ Feb. 12 2002,15:46)
QUOTE (Hansiball @ Feb. 12 2002,14:53)
Burde faktisk vært fullt lovlig med alle hjelpemidler innen idrett. Den som turde fylle seg med mest dop vinner. Dauer i en alder av 23, men er i hvertfall OL mester elelr VM mester. Tenk de tidene og rekordene vi kunne fått da.
Totalt uenig. Det er det samme som å si at juksing i DFLW skal være tillatt. Så heie WADA :jupp
Hehe... hele poenget er jo å gjøre det så åpenlyst at alle er fullstendig klar over hvem som doper seg og hvor godt de doper seg. Så kunne de pinglene som ikke turde putte i seg 40 piller og 10 sprøyter for dagen gått i en annen liga og lekt.
Kan overhodet ikke sammenlignes med spill da, spill er til for den enkelte spiller, idrett er hovedsaklig til for alle de millioner som ser på.
Panser
Feb 13 2002, 09:03
Forslaget om DOL likte jeg....jeg skal love deg at de fleste av utøverene bruker en eller form for medisin som ikke er lovlig...eller som ikke har blitt forbudt enda siden landslags legen har sittet på gutterommet og mekket stoffet sjøl...og ingen har hørt om stoffet før.....Og jeg tror ikke de norske er en drit bedre en de andre som deltar......Jeg skal bli med å organisere DOL......slik at vi virkelig får se hvor langt mennesker kan presse kroppen........
Noen som så i VG hva som lå igjen etter det østeriske langrennslaget?
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool.... jævla nærkiser hele gjengen :D
QUOTE (Panser @ Feb. 13 2002,09:03)
Ja Ishockey er jo kjent for å være fritt for dopingpreparater!!! :D
BARE smågutter som spiller hockey,og ALLE har gordt som deg og spillt siden de var små,det er derfor alle er så store Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LOL
Jeg syns OL er gørr kjedelig. Håper alle deltakerene blir tatt i doping! Hadde OL blitt avlyst da tro? :sighh
QUOTE (bear @ Feb. 08 2002,21:42)
Tror faktisk ikke de Norske er noe bedre enn de andre,de er bare flinkere til å skjule det de gjør...egentlig synd,for det ødelegger idretten....OL er regelrett uinterressant når man vet at det er så mye juks og fanteri....
dsr.hansiball
Feb 12 2002, 14:53
Måtte hatt 2 ligaer der og da, men du kan banne på at juksemakerne hadde stått på i den "dopfrie" ligaen....
dsr.mowgli
Feb 12 2002, 18:12
lol, ok da :loco
dsr.bear
Mar 4 2002, 09:52
tihi:
dsr.bear
Mar 5 2002, 13:28
skulle vært et bilde her men det ville ikke være med så bare gløm det :moony
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.