Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nitro Snowboard m. bindinger og sko
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
dsr.enigma
Nitro Charger brett (passende lengde til alle som er over 1.80)
med Commando bindinger og
team sko.

Samlet pris på 7800-8000 kroner selges for 4000.
Selges pga ryggskade og 0 tid til å bruke det.
Snowboardet er aldri brukt, men bindingene er montert.
Snowboardet kan fåes ferdig preparert hvis dette ønskes.

Skostørrelse: 46
(jeg bruker 43-44 i vanlige sko)

Brettet er sort og rødt med en edderkopp på oversiden, helsorte bindinger og sko.
Bilde kan vel anskaffes.

Slenger med et Crazy Creek Core brett, 1.54 langt (liten skade på oversiden av brettet men ellers fint) Inkluderer også bindingerr+ sko der.
Ca samme størrelse på sko.

*tvshop modus*
For utrolige 4000 kroner får du ikke ETT men TO snowboard, med bindinger og sko.
Det ene settet (brette med bindinger og boots) er helt nytt og av merket Nitro og har en samlet verdig på ca 8000 kroner.
Det andre settet er levert av Crazy Creek og er lite brukt, liten skade på oversiden av brettet men ellers fint. Følger også med sko + bindinger.

Og ikke nok med det! Tar du kontakt NÅ slenger vi med en ekslusiv Burton Snowboard Bag som kan brukes både som sekk og bag, Helt Enkelt Genialt!

og tenk! hele denne pakken for kun 4000 kroner.

For et utrolig kupp!
------------------------------------------------------------------------------------------

Nei jeg kødder ikke, fikk godpris av en kjenning på sport extreme, så betalte 6000 kroner for Nitro "pakken".
Men grunnet ryggskade og Lite fritid så Selger jeg det for 4 000 kroner.

Slenger med det gamle brettet mitt hvis noen har lyst på det, siden jeg kan jo ikke stå på det heller.

Porto Betales av kjøper........
dsr.enigma
Up...
low_lyric
hadde i hatt 4k hadde i kjøpt dork1.gif
dsr.nero
biggrin1.gif
Eg knekker bare beina biggrin1.gif
dsr.enigma
QUOTE ([dsr.nero)
,Feb 12 2005, 13:27 ] biggrin1.gif
Eg knekker bare beina biggrin1.gif

hehe... alt må prøves fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.