Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Forum gått til hel....?
DirtyForum > Hardware & Software > Html
SirKai
Hei noen proffer på forumer her trenger hjelp men mitt
vet ikke hva som har skjedd med det, det funka da fint for 2 dager siden å ikveld jeg skulle inn der så får jeg bare opp en sie med error på dere finner det på klan sia mi Plz må ha help.gif !!
dsr.bear
Virker den.....
SirKai
QUOTE ([dsr.bear)
,Jan 6 2005, 14:08 ] Virker den.....

thinking.gif hum hvilket forum har du vert på, kan ikke vert på mitt for på den kommer det bare opp error sia hos meg.
dsr.airboy
oro1.gif
dsr.helmer
du mener vel at man ikke kommer inn i forum..alt det andre virker
SirKai
QUOTE ([dsr.helmer)
,Jan 6 2005, 16:54 ] du mener vel at man ikke kommer inn i forum..alt det andre virker

ja kommer ikke inn på forume

noe rart som har skjedd!

noen som kan hjelpe meg med det ??? orob.gif
SirKai
QUOTE (SirKai @ Jan 6 2005, 22:57 )
QUOTE ([dsr.helmer)
,Jan 6 2005, 16:54 ] du mener vel at man ikke kommer inn i forum..alt det andre virker

noe rart som har skjedd!

orob.gif
SirKai
QUOTE (SirKai @ Jan 8 2005, 01:50 )
QUOTE (SirKai @ Jan 6 2005, 22:57 )
QUOTE ([dsr.helmer)

noe rart som har skjedd!

orob.gif

orob.gif help.gif orob.gif
dsr.pretana
kai, noe rart har skjedd med forumet ditt a7.gif

(PS: Drita og kan desverre ikkje hjelpe)
SirKai
QUOTE ([dsr.pretana)
,Jan 8 2005, 03:24 ] (PS: Drita og kan desverre ikkje hjelpe)

å det som er enda dommere er vel at ut kunne vel ikke hjelpa om du var edru engang fix14.gif
SirKai
Noen som vei hvor Joggi er blitt av?
han kan kan hjelpe, for jeg fikk forume av han å nå må jeg få fixsa
forume mitt.

å det ser ikke ut til noen andre som kan/gidd å hjelpe fix05.gif
dsr.fsu
Den type forum du har er genial hvis du har flat-basefilsystem og mindre enn 5 poster, greit nok med sql og 29 poster osv.. jeg har brukt masse penger på terapi for å glemme de traumaene det forumet har gitt meg når den viser vrangsida si. Det er mulig det bare er en filleting men å feilsøke på det systemet er like morro som å inst. win2k-server på det microsoft oppgir som minimumskrav maskin. Jeg kan vil anbefale deg Kai å se etter andre lettere forumløsninger enn det ikb systemet fra helvetes 7 ringer.

Har du viktige ting der vet jeg at ikb-gutta kan fixe det meste for en liten penge... eller andre som kan det.. gratis.

Lykke til smile1.gif
dsr.zod
allah.gif
SirKai
QUOTE ([dsr.fsu)
,Jan 12 2005, 17:18 ] Den type forum du har er genial hvis du har flat-basefilsystem og mindre enn 5 poster, greit nok med sql og 29 poster osv.. jeg har brukt masse penger på terapi for å glemme de traumaene det forumet har gitt meg når den viser vrangsida si. Det er mulig det bare er en filleting men å feilsøke på det systemet er like morro som å inst. win2k-server på det microsoft oppgir som minimumskrav maskin. Jeg kan vil anbefale deg Kai å se etter andre lettere forumløsninger enn det ikb systemet fra helvetes 7 ringer.

Har du viktige ting der vet jeg at ikb-gutta kan fixe det meste for en liten penge... eller andre som kan det.. gratis.

Lykke til smile1.gif

HeHey FSU lenge siden sist smile1.gif

men jeg har fått fixsa forume mitt,
prøver å finne skins det det nå irriterer meg på den mørker bakgrungen
så må jeg vel læer meg å sette in skins....hum ja orob.gif

anet forum typer sa du tja kanje det hva kan du anbefale da
noen som er kule nokk for P.t.e.s da hehe violent-smiley-019.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.