Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vapochill SE
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
MrNielsen[NAF]
Hei alle

Har en Vapochill SE til salgs, ta kontakt hvis intresert.

Til Info, ny pris 5000,- pluss den har støydempings matter for 500kr i seg. Alle slike bokser er uten strømmforsyning.
dsr.placid
a1.gif Bilde? Info? Specs? Stand? a6.gif
MrNielsen[NAF]
Dette er mest for og sjekke om det finnes noen intreserte sjeler. Ligger masse bilde på min hjemme side, under foto albumet da jeg monterte in vannkjøling i det.

Men info, SE står for standar edition, teknisk info her: http://www.vapochill.com/main/page.asp?sideid=387

Brukt i ca 4mnd, på 478 sokkel. Alle deler er intakte (1 knekk/bulk på ene sidedøra bak).

Cpu kitet er helt. Kan derfor brukes igjen. Følger med mer guffe osv som trengs under cpu. Universal sokkel sett for AMD S754 | 940 & Intel S478. Nytt cpu sett kan kjøpes løse for ca 500kr, hvis man senere vil oppgradere sokkel osv.

Kjøpt i sommer, kvitering følger med.
dsr.placid
QUOTE (MrNielsen[NAF)
,Sep 29 2004, 16:52 ] da jeg monterte in vannkjøling i det.

Mulig jeg ikke følger helt med, men er ikke dette kompressorkjøling da?
MrNielsen[NAF]
QUOTE ([dsr.placid)
,Sep 29 2004, 15:32 ]
QUOTE (MrNielsen[NAF)
,Sep 29 2004, 16:52 ] da jeg monterte in vannkjøling i det.

Mulig jeg ikke følger helt med, men er ikke dette kompressorkjøling da?

Jo, så derfor måtte jo GPU og NorthBridge kjøles også, da med vann dork1.gif

Men det vann kjølings settet har jeg nå tatt ut, og bygged opp et komplett vannkjølings system i den fine LianLi kabinettet for vannkjøling som selges hos microplex.

Og siden vapoen min ble litt dyrere en foreventet, når cpuen døde dork1.gif Så gikk jeg tilbake til vannkjøling.

Så denne vapoen, selges kun til de som hvet hva vapo er, og hvet hva det innebærer.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.