Help - Search - Members - Calendar
Full Version: enigma tar en "airboy" :P
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
dsr.enigma
Hei hei.. tenkte jeg skulle ta en moderat "airboy" å skrive et lite innlegg her i stedet for å spamme 20 ganger i sekundet fix14.gif

Er medhjelper og translatør for Megabillig som selger en god del ting til en billigere penge enn hva dere vil finne det for her i Norge.

Om dere er interessert i noen varer så kan dere ta kontakt med meg så kan jeg nok alltids skaffe en litt billigere pris enn det som allerede står dork1.gif

eller om dere lurer på noe så kan dere alltids spørre her,
på mail: jk@kosep.us
eller på: #dsr.public @ quakenet
dsr.placid
buttrock.gif
dsr.kevin
Tja.. hva bruker man en "taktisk" luftrifle til?
dsr.enigma
er jo et luftgevær, men med litt mere morro og fart enn et standard et.
dsr.sumtin
a5.gif
QuaqQuao
-> fåes i exklusiv rød eller blå farge buttrock.gif a5.gif
dsr.enigma
QUOTE (QuaqQuao @ Sep 19 2004, 21:33 )
-> fåes i exklusiv rød eller blå farge buttrock.gif a5.gif

Ikke jeg som har oversatt den! fix14.gif

er 2 norske personer som jobber i firmaet,
meg og 1 som bor i usa.
Han har oversatt litt.
men jeg har ansvaret for det framover, og jeg kontrollerer alle oversettelsene for feil dork1.gif
dsr.enigma
Legg merke til at den prisen som står oppført på objektet ikke vil stemme med den endelige prisen (10% mva + frakt kommer i tilleg) men når dere legger varen i kurven så vil den endelige prisen dukke opp.

Om dere er interessert i digitale foto apparater så anbefaler jeg dere og se på dette, da disse skal visst være utrolig billige (en kompiss av meg som kommenterte det da han er kamera freak)
og kikkertene er også ekstremt billige, visse av modellene koster så mye som 1500 i norge, eller mer. men den dyreste vi selger koster 690 kroner fra oss (+frakt osv)

Ting som er ekstremt billige (par 100 kroner) kan jeg tvilsomt skaffe avslag på.

Frakten er fra USA men er fortsatt ekstremt billig:

Varer fra 0001 - 2000 kroner: 270,- kroner i frakt
Varer fra 2001 - 5000 kroner: 390.- kroner i frakt
Varer fra 5001 - 7000 kroner: 530.- kroner i frakt
Varer fra 7001 - 9000 kroner: 630.- kroner i frakt
Varer fra 9001 - Ubegrenset : 790.- kroner i frakt

er det noe dere lurer på kan dere se under "gennerel info" til høyre på siden.
der står alt dere trenger.
dsr.ghod
Eksempel "megabillig"

Produktguide på hardware.no sier

Så "megabillig" kan vel diskuteres.
dsr.ghod
Enda ett eksempel "megabillig"

Hardware.no`s produktguide......

"megabillig" ........ stfu.gif

fix14.gif
dsr.airboy
10%MVA?
Har 24%MVA i Norge Enigma. Dersom varene kommer fra utlandet kan man ikke handle for mer enn 200 før det blir toll og mva av norsk pris.
dsr.enigma
Sier bare det som står på sia,
og chem, ikke alt trenger å være så ekstremt mye billigere, men se på Rockford Fosgate sin monoblokk (T30001BD) på 3000 watt, den koster 17000 på bilradioespess, men på megabillig koster den 11030 ferdig importert.

hitils har jeg kun hørt om 1 person som har vært missfornøyd, det var pga lang leveringstid da varen ikke var på lager.
Han fikk gavekort på 4000 kroner (mye over halvparten av kjøpesummen av de varene han kjøpte).
Så man kan vel si at Per (som har ansvaret for butikken) er en real og ærlig kar.
dsr.ghod
Jeg syntes bare at det var litt mistenkelig at digi kameraene som skulle være så billige ikke viste seg å være så billige like vel.

Noe sier meg at noen sitter igjen med en feeeeet fortjeneste.
dsr.airboy
Kan du ikke sjekke opp hvorfor det er bare 10%MVA når vi har 24% i norge dork1.gif?

Edit: Glem det. Er ikke norsk firma dork1.gif
Men man må vel regne toll og MVA på varer over 200,-?
dsr.enigma
er ikke norsk firma nei dork1.gif
bare jeg som er bosatt i Norge, resten er i usa.

om man ikke ønsker å ta seg av fortollinga på egen hånd kan vi gjøre det:

Fortolling av varer
Vi er behjelpelig med fortollingen hvis du ikke vil gjøre dette selv. Dette skaper litt forsinkelse på leveringen og koster 275 kroner ekstra. 2-3 Dager tar denne prosedyren og du betaler oss fortollings gebyrene. Ta kontakt for mer informasjon.

vet ikke hva tollen koster, men såvidt jeg har hørt har ikke dette vært et større problem eller kostnad.
dsr.sumtin
Tollen blir jo kjapt ihvertfall diffen 24%-10%=14% + avgifter....

Livet er herlig, har fått smake denne sura pilla når jeg kjøper vinyl plater i utlandet :(
dsr.airboy
Blir ikke mye billigere nei fix14.gif

Edit: Noe blir jo faktisk mye dyrere dork1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.